Ζούμε στην εποχή του στολισμένου τίποτα, στην εποχή του αήττητου της βλακείας. Στην εποχή του 'α μπε μπα μπλόν του κείθε μπλόν, α μπε μπα μπλόν του κείθε μπλόν μπλήν μπλόν'. Σ' αυτό τον ρυθμό κινείται η εγχώρια πολιτική. Δεν δίδονται ποτέ ξεκάθαρες απαντήσεις, τουναντίον επικρατεί ένα ατέλειωτο κρυφτούλι αποφυγής ευθυνών ή εναπόθεσής τους στους άλλους απ' το σύνολο των βρυκολάκων πολιτικών που συνωστίζονται πότε στα έδρανα, πότε στους διαδρόμους, πότε στις Συναγωγές και τις παρασυναγωγές ή τις διάφορες δεξαμενές σκέψης των εκλεκτών του πνεύματος. Το παιχνίδι παιζόταν στην Αρχαία Ελλάδα απ' τα παιδιά που γυμνάζονταν για να συμμετάσχουν στα πολεμικά παιχνίδια. Τα παιδιά γυμνάζονταν σε ομάδες κι η κάθε όμαδα φώναζε στην άλλη το 'απεμπολών του κείθε εμβολών'. Επαναλαμβανόταν και απ' τις δύο πλευρές γρήγορα και συνέχεια. Απεμπολών δηλαδή σ' απεμπολώ, σε διώχνω, σε σπρώχνω, πέραν (του κείθεν) εμβολών δηλαδή (σε βλέπω σαν έμβολο) με το δόρυ μου ή το ακόντιό μου.
Στην εποχή της κυριαρχίας των δικών τους 'Ναι', καλούμαστε να αναδείξουμε τα δικά μας 'Όχι'.
Οι ένοπλες δυνάμεις αποτελούν την φυσική αριστοκρατία της πατρίδας. Οι απάτριδες πολιτικοί επέτυχαν να αποδυναμώσουν την ακριτική άμυνα αυτής. Το πέτυχαν με την διάλυση του Α' και του Β' Σωμάτων του Στρατού. Εφεξής οι Έλληνες της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου καλούνται να σταθούν στο ύψος των ακριτικών τους υποχρεώσεων και ως εθνοφρουροί να υπερασπίσουν την τιμή της πατρίδας μας. Δεν υπάρχει κράτος. Υπάρχει μία καρικατούρα εξουσίας που δέχεται έξωθεν και άνωθεν εντολές. Δεν είναι υπερβολή ότι ούτε κι οι ίδιοι δεν γνωρίζουν από που λαμβάνουν τις εντολές. Δεν υφίσταται καθ' οιαδήποτε έννοια η εθνική κυριαρχία, πόσο μάλλον η λαϊκή. Προκαλεί άφθονο γέλιο το 'Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες' που αναγράφεται στον εγκαταλελειμμένο τάφο του πορνόγερου Ανδρέα Παπανδρέου. Η ιστορία του Α' Σώματος Στρατου΄να σημειώσουμε ότι ξεκίνησε στις 16 Αυγούστου του 1913 όταν και συγκροτήθηκε για πρώτη φορά με έδρα την Αθήνα και με 3 οργανικές μεραρχίες. Αιτιολογία η ανάγκη νέας δομής στο εσωτερικό των Ενόπλων Δυνάμεων. Η πραγματικότητα είναι άλλη και τραγική. Η νέα δομή προβλέπει το κλείσιμο πολλών σχηματισμών, με σημαντικότερους αυτών το Α' και Β' Σώματα Στρατού, την μείωση των ανωτάτων αξιωματικών σε ποσοστό 20%, ενώ προβλεπόταν ότι απ' τις αλλαγές θα εξοικονομούνταν εφάπαξ περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Οιοσδήποτε θεωρεί πως ο περιορισμός του στρατεύματος οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων, αυταπατάται. Δεν είναι τα χρήματα που λείπουν, αλλά ότι οι προδότες δεν εκλείπουν. Είναι γνωστό πως οι πολιτικάντηδες ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τις ψήφους των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας και τίποτα άλλο. Ο πουστάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής κι ο νανοειδής Ευάγγελος Αβέρωφ-Τοσίτσας γνώριζαν καλά ότι για να παγιώσουν την θέση τους στο καθεστώς της Δημοκρατίας, ο Στρατός πρέπει να απέχει από την λήψη αποφάσεων και την άσκηση πολιτικής, δηλαδή να παραμένει στους στρατώνες. Η παράταξη που νομιμοποίησε το κόμμα του εγκλήματος και της προδοσίας, το Κ.Κ.Ε, αποτελείται από φιλελεύθερους ανθέλληνες. Δεν χρήζει άλλης επεξήγησης. Ο φιλελευθερισμός προϋποθέτει την έλλειψη εθνικής ταυτότητας. Ό,τι έλεγε και ο Στρατής Μυριβίλης. 'Όταν κανείς γίνει συνειδητός κομμουνιστής παύει να είναι 'Έλληνας'.
Η αρχαία ελληνική ρηματική φράση 'Μολών λαβέ' είναι η ιστορική φράση του Λεωνίδα, Βασιλέως των Σπαρτιατών η οποία δόθηκε σε απάντηση των κηρύκων του βασιλιά των Περσών Ξέρξη, όταν αυτός ζήτησε την παράδοση των όπλων των αμυνομένων Ελλήνων στο στενό των Θερμοπυλών. 'Μολών λαβέ» (='αφού/εφόσον έρθεις, πάρ'τα' ή κατά την πιο γνωστή μετάφραση 'έλα να τα πάρεις') εξόργισε τον Πέρση ηγεμόνα που διέταξε, αμέσως μετά, να ξεκινήσει η ιστορική μάχη των Θερμοπυλών το 480 π.Χ. Η φράση παραδίδεται από τον μεταγενέστερο αρχαίο Έλληνα συγγραφέα Πλούταρχο, στο έργο του 'Ηθικά' (κεφάλαιο Αποφθέγματα Λακωνικά, Λεωνίδας Αναξανδρίδου, απόφθεγμα 11). Το 'Μολών λαβέ' χάρισε στον Βασιλέα Λεωνίδα την υστεροφημία ως πρότυπο γενναιότητας, θεματοφύλακα πάτριων αρχών, νόμων και καθήκοντος. Οι λέξεις 'μολών' και 'λαβέ' παράγονται από τα αρχαία ρήματα βλώσκω (=έρχομαι, στη συγκεκριμένη περίπτωση από το θέμα 'μολ-' του αορίστου β' του ρήματος) και λαμβάνω (=παίρνω). Τη φράση αυτή επανέλαβε αιώνες αργότερα ο υπαρχηγός λιοντάρι της Ε.Ο.Κ.Α, Γρηγόρης Αυξεντίου, στις 3 Μαρτίου του 1957 στους Βρετανούς, οπόταν περικύκλωσαν το κρησφύγετό του στα βουνά του Μαχαιρά. Μ' αυτή τη φράση ο Αυξεντίου οδηγήθηκε σε φριχτό θάνατο, αφού οι Βρετανοί αμέσως μετά άδειασαν πολλά δοχεία με βενζίνη μέσα στο κρησφύγετο του και τον έκαψαν. Όμως, το 'έλα να τα πάρεις' έχει βαθύτερη σημασία. Το 'βλώσκω' σημαίνει έρχομαι κάπου, πηγαίνω κάπου, αφού πρώτα βρίσκω τα ψυχικά αποθέματα, το θάρρος ψυχής. Όταν ο Βασιλέας Λεωνίδας απάντησε στην απαίτηση του Ξέρξη 'μολών λαβέ', δεν εννοούσε 'έλα να τα πάρεις', αλλά 'βρες πρώτα το θάρρος και έλα να τα πάρεις'.
Το σύνθημα 'Come and take it' που απηχεί το πατριωτικό μήνυμα του 'μολών λαβέ', χρονολογείται απ' το 1778 όταν πρωτοειπώθηκε στο Fort Morris της Georgia κατά την διάρκεια της Αμερικανικής Επανάστασης. Καθιερώθηκε το 1835 στην περίφημη 'Μάχη του Gonzales', κατά την Επανάσταση στο Texas. Η φράση είναι απόρροια του ελληνικού 'μολών λαβέ'. Πλέον η παραλιμάνια πόλη του Sunbury είναι μία πόλη-φάντασμα, ενώ παλαιότερα ήταν μία πόλη που διέθετε έναν ενεργό λιμένα. Η τοποθεσία-θέρετρο του Fort Morris οφείλει την ύπαρξή της στο Ηπειρωτικό Κογκρέσο. Στις 25 Νοεμβρίου του 1778, Βρετανοί στρατιώτες προσπάθησαν να καταλάβουν το φρούριο. Οι δυνάμεις των Αμερικανών στρατιωτών υπό τον Συνταγματάρχη John McIntosh (1748-1826), αριθμούσαν 127 πεζούς υποστηριζόμενους από μερικούς πολιτοφύλακες και ντόπιους. Το φρούριο είχε φτιαχτεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε δεν θα μπορούσε να αντέξει μίας συντονισμένης επίθεσης. Ο Βρετανός Συνταγματάρχης Fuser θεώρησε πως το φρούριο του Fort Morris θα έπεφτε στα χέρια τους. Για τον σκοπό αυτό απέστειλε χειρόγραφο σημείωμα στους Αμερικανούς επαναστάτες. Διέθετε 500 άνδρες και υποστήριξη από πυροβολικό. Παρά το γεγονός ότι ο Συνταγματάρχης McIntosh είχε απόλυτη αίσθηση της αριθμητικής υπεροχής του εχθρού, απάντησε λακωνικά στον Βρετανό ομόλογό του, κατ' αυτό τον τρόπο: 'Όσον αφορά την παράδοση του φρουρίου μας, όπως λάβατε την λακωνική απάντηση 'Come and take it, δηλαδή 'μολών λαβέ'! Οι Βρετανοί κιότεψαν να επιτεθούν, σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας της έλλειψης πληροφοριών σχετικά με την παρουσία άλλων δυνάμεων στην περιοχή. Ο Συνταγματάρχης Fuser θεώρησε ότι λόγω μίας πρόσφατης αψιμαχίας στην περιοχή, σε συνδυασμό με το άκαμπτο πείσμα του Συνταγματάρχη McIntosh, είναι πιθανό να είχαν καλέσει ενισχύσεις κι έτσι οι Βρετανοί αποσύρθηκαν πριν το σκεφτούν περισσότερο.
Οι Βρετανοί δεν παραιτήθηκαν, επέστρεψαν τον Ιανούαριο του 1779, παρατάσσοντας μεγαλύτερες δυνάμεις. Μετέπειτα κατέκτησαν την περιοχή γύρω απ' την Georgia διατηρώντας αυτό το καθεστώς τα επόμενα χρόνια. Ο Συνταγματάρχης McIntosh αψήφισε την αριθμητική υπεροχή του αντίπαλού του, ενέπνευσε και εμψύχωσε τους πατριώτες που μετακινήθηκαν στο μέτωπο που είχε μεταφερθεί στην Carolina κι έπειτα βορειότερα. Ο Συνταγματάρχης MacIntosh βραβεύτηκε απ' το Νομοθετικό Σώμα της Georgia, ενώ του απενεμήθη ένα ξίφος που ανέγραφε πάνω στην λεπίδα του 'Come and take it'. O ίδιος υπηρέτησε εκ νέου, αυτή τη φορά έχοντας τον βαθμό του Στρατηγού, προκειμένου να προστατεύσει τις ακτές της Georgia το 1812, ενώ για τις έλαβε τιμητική διάκριση απ' την αρχή της πόλης Savannah για τις ανιδιοτελείς πατριωτικές υπηρεσίες του. Στις αρχές του 1831, ο Green DeWitt, όντας διοικητής της αποικίας Dewitt που βρισκόταν στο μεξικανικό Texas, έγραψε στον κυβερνήτη του Texas, Ramón Músquiz, ο οποίος ήταν ο υψηλότερος πολιτικός άρχων στην περιοχή Bexar, ζητώντας στρατιωτικό εξοπλισμό για την άμυνα της αποικίας του Gonzales. Το αίτημά του έτυχε ανταπόκρισης και του χορηγήθηκε ένα μεταχειρισμένο κανόνι. Το μικρό χάλκινο κανόνι παρελήφθη απ' την αποικία και την παραλαβή του υπέγραψε στις 10 Μαρτίου του 1831 ο James Tumlinson. Το περιστροφικό κανόνι τοποθετήθηκε σε μία ξύλινη κατοικία στο Gonzales του Texas και αργότερα κατέστη το αντικείμενο της τεξανικής υπερηφάνειας. Στην αψιμαχία του Gonzales, όπου επετεύχθη μία μικρή νίκη της τεξανικής επανάστασης ενάντια στο Μεξικό, ο Συνταγματάρχης των μεξικανικών δυνάμεων Domingo de Ugartechea, διέταξε τους στρατιώτες να λαφυραγωγήσουν το κανόνι. Οι Τεξανοί, προκειμένου να δείξουν την περιφρόνησή τους, έφτιαξαν μία άσπρη σημαία στην οποία αναγραφόταν το 'Come and take it' και απεικονιζόταν ένα μαύρο αστέρι και ένα κανόνι. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι μόλις 4 χρόνια πριν οι Τεξανοί είχαν παραλάβει το κανόνι από Μεξικανούς αξιωματούχους. Η κυβέρνηση του Μεξικό απαιτούσε να της επιστραφεί το κανόνι που είχε δοθεί στους Τεξανούς. Τελικώς αυτό δεν επετεύχθη. Ρέπλικες της αυθεντικής σημαίας του 'Come and take it' υπάρχουν στο Κυβερνείο του Texas, στο Μουσείο Ιστορίας του Texas 'Bob Bullock', στο Πανεπιστήμιο του Texas 'Sam Houston', στον χώρο της βιβλιοθήκης 'El Paso', στο κτίριο που στεγάζεται η Στρατιωτική Ακαδημία των Πεζοναυτών, στο Κολλέγιο Θηλέων 'Hockaday School Hoblitzelle Auditorium' και στην βιβλιοθήκη Perkins στο Πανεπιστήμιο 'Duke'.
To 'μολών λαβέ' έχει ένα βάρος που δεν είναι εύκολο να σηκώσουν οι πολιτικάντηδες που καλά -καλά δεν μπορούν να σηκώσουν το δικό τους βάρος (Πάγκαλος, Βενιζέλος). Το 'μολών λαβέ' ήταν το σύνθημα του Α' Σώματος του Ελληνικού Στρατού. Στην Αμερική, το 'μολών λαβέ' στην ξένη εκδοχή του, αποτελεί το μότo των υπέρμαχων της 2ης Τροπολογίας, οι οποίοι ανήκουν στο κίνημα των Militia που μάχονται υπέρ του δικαιώματος της οπλοκατοχής. Εξάλλου, 'είναι χρέος κάθε πατριώτη να κάνει τη ζωή του τυράννου δύσκολη', όπως λέει ένα άλλο αμερικανικό πατριωτικό μότο. Το ζήτημα της οπλοκατοχής είναι μείζον, ώστε ν' αντιληφθούμε τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον και στην δική μας περίπτωση. Ο Κυβερνήτης του Kentucky, George Madison, είχε πει: 'Τι είναι η Πολιτοφυλακή; Είναι ο ένοπλος λαός'.
'Οι Αμερικανοί δεν πρέπει να φοβούνται την κυβέρνηση, μια και έχουν το μοναδικό προνόμιο να είναι οπλισμένοι, προνόμιο που κανένας άλλος λαός δεν διαθέτει', είχε πει ο Πρόεδρος James Madison.
'Η 2η τροπολογία του 'Χάρτη των Δικαιωμάτων' δίδει στο λαό το αναφαίρετο δικαίωμα της οπλοκατοχής και της οπλοφορίας. Εξουσιοδοτεί επίσης τον λαό να έχει την δυνατότητα συγκρότησης μίας παλλαϊκής πολιτοφυλακής. Παραχωρώντας στον λαό το κυρίαρχο δικαίωμα να φέρει όπλα και να συγκροτείται ως μη κυβερνητική πολιτοφυλακή, οι ιδρυτές-εθνοπατέρες κατοχύρωσαν την ελευθερία των πολιτών από κάθε απειλή, εξωτερική ή εσωτερική. Αυτό το δικαίωμα επίσης υπερισχύει έναντι οιουδήποτε προσχήματος ή αιτιάσεων προβάλλει μία φαυλοκρατούμενη κυβέρνηση καταπιέζοντας τον λαό με διάφορους τρόπους που υπονομεύουν, ανατρέπουν, δυσφημούν και καταργούν τα αναφαίρετα Συνταγματικά δικαιώματά μας. Αν και εφόσον όσοι κατέχουν ανώτερα αξιώματα συνεχίζουν απερίσκεπτα να καταδιώκουν και να καταπιέζουν τον λαό, οι συνέπειες που θα προκύψουν θα είναι τραγικές. Αν αυτοί οι αντίχριστοι πολιτικοί ηγέτες συνεχίζουν να παραβιάζουν και να αγνοούν τα αναπαλλοτρίωτα δικαιώματα των πολιτών, ο λαός έχει το ύστατο δικαίωμα να οργανωθεί σε πολιτοφυλακή. Η πολιτοφυλακή θα αναλάμβανε ένα ιερό καθήκον. Τη διατήρηση, προστασία, και αν χρειαστεί, την επιβολή του Συντάγματος των ΗΠΑ', αναφέρει ο Dwight L. Kinman στο εξαιρετικό 'World's Last Dictator'.
Ο Γερμανικός νόμος του 1938, αντικατέστησε εκείνον του 1928, σύμφωνα με τον οποίον οι πολίτες έπρεπε να έχουν άδεια για να φέρουν ένα όπλο και μια ξεχωριστή άδεια για την απόκτηση όπλου, κι επέκτεινε την απαλλαγή απ' την υποχρέωση άδειας απόκτησης όπλων σ' αρκετές ομάδες ανθρώπων. Οι κάτοχοι των ετήσιων αδειών θήρας, οι εργαζόμενοι στην κυβέρνησης, καθώς και τα μέλη του κόμματος NSDAP δεν υπόκειντο πλέον σε περιορισμούς στην ιδιοκτησία όπλου. Η ηλικία κατά την οποία τα άτομα μπορούσαν να κατέχουν όπλα μειώθηκε απ' τα 20 στα 18. Μόνο στους Εβραίους απαγορεύτηκε η κατασκευή κι η κατοχή πυροβόλων όπλων και πυρομαχικών.
Το 'μολών λαβέ' έκανε την εμφάνισή του στο διαδίκτυο στα τέλη του 1990 και τις αρχές του 2000. Ως προς το περιεχόμενο της 2ης Τροπολογίας, εκφράζει την απροθυμία κάποιου να παραδώσει τα όπλα του στην κυβέρνηση. Η πατριωτική καχυποψία ως προς την κυβέρνηση είναι ιδιαίτερα θετικό στοιχείο, καθώς μέσα απ' αυτήν γεννιέται η απόφαση της ένοπλης αντίστασης εναντίον της εξουσιαστικής ασυδοσίας. Το νόημα του μότο επεκτείνεται στην αντίσταση κάθε ατόμου ξεχωριστά που επιθυμεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, την οικογένειά του, να διατηρήσει την υπερηφάνεια του. 'Θα πάρεις το όπλο μου, μονάχα όταν τα χέρια μου θα έχουν παγώσει, απ' τα νεκρά χέρια μου'. Πρόκειται για ένα μότο που διεδόθη απ' την 'Εθνική Ένωση Όπλων' (NRA). Είναι μία εκδοχή του μότο που κατέστη γνωστό το 1976 απ' την έκθεση της Γερουσίας Δικαστικής Επιτροπής της Υποεπιτροπής για την Έρευνα που αφορά την Νεανική Παραβατικότητα: 'Θα πάρουν τ' όπλο μου, μονάχα όταν σηκώσουν τα παγωμένα νεκρά χέρια μου που το κρατούν'. Η προτυπική διάδοση του μότο δεν είναι έργο του οργανισμού 'Εθνική Ένωση Όπλων', αλλά μίας άλλης ομάδας πολιτών που τάσσονται υπέρ της οπλοκατοχής και της οπλοφορίας. Το όνομα της ομάδας είναι: 'Επιτροπή Πολιτών Υπέρ του Δικαιώματος της Οπλοκατοχής και της Οπλοφορίας'. Η έδρα της ομάδας είναι το Bellevue της Washington. Το μότο πάει μαζί με ένα άλλο που λέει: 'Αν τα όπλα απαγορευτούν, τότε μονάχα οι παράνομοι θα κατέχουν όπλα', ένα συνηθισμένο μότο που επικαλούνται συχνά οι κάτοχοι όπλων κι οι υποστηρικτές τους στις συζητήσεις περί του ελέγχου των όπλων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η 'Εθνική Ένωση Όπλων' είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, η αποστολή του οποίου είναι να 'προστατεύσει και να υπερασπίσει το Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών', θεμελιώδες κι απορρέον δικαίωμα του οποίου είναι η οπλοκατοχή κι η οπλοφορία. Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1871, ενώ έχει ενημερώσει τα μέλη του σχετικά με τις άδειες των πυροβόλων όπλων και έχει ταχθεί υπέρ του δικαιώματος που απορρέει απ' την νομοθεσία και εναντίον της καταστρατήγησης του/της, απ' το 1975. Το θρυλικό κανόνι που συνδέθηκε με το 'Come and take it' και αποτέλεσε το 'μήλον της έριδος', ήταν ισπανικής προέλευσης, χάλκινο, διαμετρήματος έξι λίβρες. Το κανόνι αυτό υπήρξε αντικείμενο της διαμάχης μεταξύ των Μεξικανών του Bexar και των Βρετανών Αποικιοκρατών. Η διαμάχη οδήγησε στην 'Μάχη του Gonzales', η οποία ήταν η 1η μάχη της Τεξανικής Επανάστασης. Η χορήγησή του έγινε κατόπιν σχετικού αιτήματος, υπό την πρόφαση πως οι έποικοι του Gonzales απειλούνταν από επιθέσεις Ινδιάνων.
Το δίλημμα είναι το εξής. Το ρισκάρεις να βρεθείς άοπλος κι αβοήθητος στο έλεος ενός προδοτικού κράτους που έχει ανοίξει την κερκόπορτα στον εχθρό που αλωνίζει και χαρτογραφεί τα πάντα μέσα στην πατρίδα σου; Το μείζον δεν είναι η συναίσθηση που κάνει κάποιον να παίρνει αποφάσεις από παρορμητισμό, αλλά η απουσία της στοιχειώδους αίσθησης του προβλήματος. Διαλέξτε την πλευρά σας. Ισοδύναμο της απόφασης. Αν θα γίνετε τα θύματα της επερχόμενης κάθαρσης ή οι δήμιοί της.