Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Ριζοσπαστικός Εθνικισμός





Στους Ανένταχτους Μαιάνδριους Εθνικιστές, το μείζον είναι η συστηματική έρευνα και ανάλυση για πλείστα ζητήματα εθνικού-κοινωνικού και κινηματικού προβληματισμού, η συνειδητή και διαρκής επιθετική στάση προς το υπάρχον από ριζοσπαστικές εθνικιστικές θέσεις οι οποίες διάκεινται εχθρικά προς τις κυρίαρχες μετακομμουνιστικές-καπιταλιστικές  προσταγές, η φιλοσοφική θέαση των όσων συμβαίνουν γύρω μας και η μαχητική αντιμετώπισή τους καθώς ξεδιπλώνεται και οξύνεται η κρίση του  κυρίαρχου συστήματος.

Δεν έχουμε κανένα λόγο να το  κρύψουμε: οι προσεγγίσεις μας είναι αμιγώς πολιτικές και επαναστατικές. Υποστηρίζουμε την μαχητική αυτονομία, την ενεργητική φιλοσοφία του ριζοσπαστικού εθνικισμού, την αρχή και συνέπεια των ελεύθερων-δυνατών φύσεων. Συνεπώς αναλύουμε κριτικά τα όσα συμβαίνουν από την σκοπιά της Αυτονομίας και του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού και τα εφαρμόζουμε δυναμικά στο όνομα της Αυτονομίας και του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού.

Οι Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές απευθυνόμαστε κατ' αρχήν σε ένα ούτως ή άλλως “περιορισμένο” κοινό. Όχι τόσο εξαιτίας των ιδιαίτερων απόψεων μας, τόσο σε επίπεδο ηγεσίας ή σε επίπεδο μαχητικών πυρήνων, όσο λόγω του τρόπου με τον οποίον αντιλαμβανόμαστε τον πόλεμο μέσα σε μια κοινωνία, όπως είναι η δική μας.

Παρ’ ότι  ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στην πατρίδα μας “οσμίζονται” πως μια ορισμένη και συγχρόνως εν πολλοίς απροσδιόριστη “μεταβατική παρακμή” οδηγεί τον ώριμο καπιταλιστικό κόσμο σε μια ευρύτερη όξυνση των διακρατικών και εσωτερικών αντιθέσεων των κοινωνιών και επανεμφάνιση πολεμικών προοπτικών και αναμόχλευση παλαιών παθών εκτός και εντός της θεαματικής κοινωνίας που θεωρούνταν “οριστικά ξεπερασμένα”, όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που οχυρώνονται μέσα σε διάφορες μορφές ιδιωτικής αυτάρκειας ή χαρακτηροθωρακίζονται μέσα από κοινωνικές λέσχες δακρύων στις οποίες εκλιπαρούν ως άλλοι τοξικομανείς για μια υπερβολική δόση σύμμεικτη από δικαιώματα, κατώτατο μισθό και παλιά κεκτημένα.
Το κυρίαρχο αίσθημα είναι ότι άπαντες περιπλανώνται σε έναν ατέλειωτο λαβύρινθο δίχως δυνατότητα ή ισχυρή θέληση διαφυγής, καταδικασμένοι από τα πριν σε μια πραγματικότητα εφιαλτικών ψευδαισθήσεων γύρω από το άτομο τους και την πορεία της κοινωνίας. Τίποτα δεν φαίνεται να αλλάζει ή να επιδέχεται ριζικών αλλαγών. Από θέση πιστεύουμε πως αυτό που δεν μεταρρυθμίζεται, μόνο καταστρέφεται.
Τα αναρίθμητα καθημερινά κακά μαντάτα δεν χτυπούν τον συναγερμό της διανοητικής και πολιτικής  επαγρύπνησης και ριζοσπαστικοποίησης των μαζών, αλλά είτε κουκουλώνονται καθολικά κάτω από εκδηλώσεις “ψευτοανθρωπισμού” (μια σύγχρονη μορφή “καλοσύνης ή αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο που δεν στοιχίζει τίποτα”, ωστόσο χρεοκοπημένη από γεννησιμιού της) είτε απωθούνται με κάθε διαθέσιμο ψυχαναγκαστικό τρόπο, τόσο με την αμέριστη βοήθεια των μέσων, όσο και εξαιτίας της εντεινόμενης παθητικότητας που έχει επιβληθεί. Στην κοινωνία μας, η φερόμενη ως “αβανγκάρντ της ευαισθησίας” είναι η ίδια διαβολική ομήγυρης που δημιουργεί την ανθρώπινη δυστυχία.

Η μαχητική αυτονομία είναι η μοναδική νησίδα που μας απέμεινε, στο έδαφος της οποίας μπορούμε να μαχόμαστε δίκαια για λίγες ανάσες καθαρού αέρα. Η μαχητική αυτονομία είναι η οπτική μας, η πολιτική αντίληψη μας. Είναι η επιθετική στάση μας απέναντι σε μια κοινωνία που πνίγεται από την έλλειψη ζωτικού χώρου μέσα στην συνολικά αποπνικτική καθημερινότητα. Είναι το εργαλείο το οποίο μας επιτρέπει να αγωνιζόμαστε απρόσκοπτοι από μεθοδεύσεις και να απορρίπτουμε την υιοθέτηση μιας ανέξοδης φορμαλιστικής λογικής στον αγώνα μας. Η μαχητική αυτονομία μας επιτρέπει να δρούμε κινηματικά, χωρίς να ανήκουμε σε κομματικά και μη, μαντριά διαφόρων πονηρών και άσπιλων τσοπάνηδων.

Το έργο των τσοπάνηδων είναι να προσέχουν τα πρόβατά τους. Εμείς είμαστε λύκοι, αδιάφοροι για τους τσοπάνηδες που κινούμαστε αγέρωχοι ανάμεσα στα πρόβατα. Είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο πως όσο στην έρημο χιονίζει, άλλο τόσο και η ιδέα της ενσωμάτωσής μας στις γραμμές της παθητικότητας μας περιτριγυρίζει. Δεν είμαστε νεκρόφιλοι και ως εκ τούτου μας είναι αδιανόητο να μπούμε στη λογική της αντιπαράθεσης / συμπόρευσης με τα διάφορα άταφα πολιτικά πτώματα του καιρού μας.

Η μαχητική αυτονομία στρέφεται ενάντια στους καπιταλιστές, τους εθνομηδενιστές, ενάντια στους καιροσκόπους και τους γιαλαντζί ιδεολόγους. Η μαχητική αυτονομία είναι ο δικός μας αυτόνομος χώρος ολικής ανατροπής του υπάρχοντος. Είναι ένας χώρος που εξελίσσεται διαρκώς από εμάς τους ίδιους και για εμάς τους ίδιους και συγχρόνως προστατεύει μαχόμενος με τον δικό του δυναμικό τρόπο τα ιδιαίτερα κινηματικά συμφέροντά του, που’ ναι συμφέροντα όλων μας και όλων σας. 

Μέσα στην αποπνικτική παραίτηση απ' την δυνατότητα να ανατραπεί αυτό το σύστημα όπου τα ψίχουλα “ατομικής ευτυχίας” πληρώνονται ήδη τοις μετρητοίς με όλο και μεγαλύτερο και παραλυτικότερο και ψυχαναγκαστικό φόβο και μύριες άλλες εξαρτήσεις, εμείς ως Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι απέχουμε πολύ δε από το να παριστάνουμε τον κούκο που θα φέρει την Άνοιξη. Ούτε θέλουμε ούτε μπορούμε να γίνουμε “το φως στο σκοτάδι”. Το φως θα προκύψει μέσα από την νύχτα που θα φέρει η μαχητική οργάνωσή μας.

Οι Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές είμαστε μια λυσσασμένη εκδίκηση, μια άλλη Νέμεσις του αρχαίου κόσμου που έρχεται με τη μορφή μιας σύγχρονης αδάμαστης κατάρας ενάντια στην κοινωνική πανούκλα των οργανωμένων συμφερόντων, των βαρύγδουπων ιδιοκτητών πορνείων εκμετάλλευσης και εκδούλευσης ανθρώπινων ψυχών, εναντίον των κάθε λογής απατεώνων, εναντίον των παλιανθρώπων.

Το όνομά μας, αποτελείται από τρία ακρώνυμα γράμματα. Τα γράμματα αυτά σημαίνουν ότι “κάπου” ή “παντού”, “κάποτε” ή “πάντα”, “κάποιοι” από τους πολλούς “πρόθυμους”, πολιορκημένοι από τους πάντες, “αβοήθητοι” από όλους, αντιστάθηκαν και για λογαριασμό σας. Το παλιό καλό γνωμικό λέει: λογαριάσατε χωρίς εμάς, λογαριάζουμε χωρίς εσάς και το σημαντικότερο όλων, θα λογαριάσουμε  χωρίς όλους αυτούς, όμως αυτή τη φορά για όλους εμάς και όλους εσάς!