Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ : Richard Walter Darré





“Πρέπει να μάθουν να σέβονται ο ένας τον άλλον και να γίνονται σεβόμενοι πάλι - ο διανοούμενος πρέπει να σεβαστεί το χειρωνακτικό εργάτη και αντίστροφα. Κανένας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τον άλλο”. Adolf Hitler, 1924, γραμμένο στην φυλακή.

O Richard Walter Darré (1895-1953) διετέλεσε Υπουργός Γεωργίας και Τροφίμων στην κυβέρνηση του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος των Γερμανών Εργατών από το 1933 ως το 1942, ενώ ήταν ο βασικός εμπνευστής των μεγάλων γερμανικών αυτοκινητοδρόμων. Τόσο οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι όσο και το αγαπημένο όλων "VOLKSWAGEN" (ονομάστηκε από τον ίδιο τον Αδόλφο Χίτλερ “αυτοκίνητο του λαού”) αποτέλεσαν άμεση συνέπεια της αυθεντικής λαϊκής πολιτικής του NSDAP.

Ο Darré γεννήθηκε στην συνοικία Μπελγκράνο του Μπουένος Άιρες της Αργεντινής. Γόνος του Richard Oscar Darré (Γερμανός στην καταγωγή και με προγονικές καταβολές που ανάγονται στους Γάλλους Προτεστάντες-Καλβινιστές) και της Emilia Berta Eleonore, née Lagergren (Γερμανοσουηδικής καταγωγής). Ο Walter Darré έγινε οικείος στους Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές το 2001, οπόταν κυκλοφόρησε το εξαιρετικό πόνημά του “Αίμα και Γη” από τις εκδόσεις Απολλώνιο Φως. Η ενότητα του Αίματος και του Χώματος έπρεπε να καταστεί αδιάρρηκτη ενότητα, διακήρυξε το 1930 ο Darré, αποκρυσταλλώνοντας στη φράση αυτή τον σχεδόν μυστικιστικό δεσμό μεταξύ αίματος (εννοώντας την φυλή ως την συνέχεια και την καθαρότητα του προγονικού αίματος) και χώματος (εννοώντας την διασύνδεση των μελών της völkisch κοινότητος με την προγονική γη).

“Η Φυλετική μείξη, οδηγεί σχεδόν πάντοτε σε ανωμαλία, λόγω του καταστροφικού συνδυασμού ασυμβιβάστων κληρονομικών παραγόντων και της διαλύσεως εξισορροπημένων γονιδιακών ενώσεων”, διατείνεται η Αμερικανική Ευγονική Εταιρεία.

Η γερμανική έκφραση “Αίμα και Χώμα” αποκρυσταλλώθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα. Διόλου τυχαία η χρονική στιγμή, καθότι ήτο προϊόν μιας μακράς περιόδου ιδεολογικών ζυμώσεων στους πνευματικούς κύκλους της Γερμανίας. Πρόκειται για μια περίοδο εις την οποίαν οι άνθρωποι των τεχνών και των γραμμάτων είχαν αρχίσει να δίδουν εμφατική σημασία στον φυλετισμό και τον εθνικό ρομαντισμό διαμέσου της λογοτεχνικής εκφράσεως. Ήτο η περίοδος εις την οποία αναπτύχθηκε ένα νέο είδος λογοτεχνίας που έδινε βαρύτητα στον τοπικισμό, η οποία συνάμα διαπνεόταν από μια ριζοσπαστική κοινωνική κριτική. Ο διαπρεπής, ωστόσο επικίνδυνος νους Carl Schmitt υποστήριζε ότι οι άνθρωποι όφειλαν να θεσπίσουν μια νομοθεσία περί “αίματος και χώματος”, υπό το σκεπτικό ότι η καθαρότητα πρέπει να λογίζεται βάσει της ανιδιοτελούς αφοσιώσεως στην völkisch κοινότητα, εν αντιθέσει με τις αφηρημένες έννοιες ενός παγκοσμιοποιητικού ανθρωπισμού που δηλητηριάζουν το αναφαίρετο δικαίωμα της αυτοδιάθεσης των πατρογονικών εστιών των λαών.

Το σύνθημα “Blut und Boden” (Αίμα και Χώμα) που αποτυπώνεται στις ανεπανάληπτες προπαγανδιστικές αφίσες του NSDAP ήταν ιδιαίτερα οικείο από τις αρχές του 20ου αιώνα στις τάξεις των völkisch κινημάτων. Ο Darré το έθεσε ως προμετωπίδα ενός πολύ ισχυρού λαϊκού κινήματος. Αναμφίβολα αποτέλεσε τον κεντρικό πυλώνα της Εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας και πολιτικής. Οι ρίζες του φέρεται ν’ ανιχνεύονται στους Ernst Moritz Arndt και Wilhelm Heinrich Riehl. Ο ίδιος οραματιζόταν την επιστροφή της Γερμανίας και ολόκληρης της Ευρώπης στα ιδεώδη της αγροτικής κοινοτικής ζωής, διά της ζωτικής αναζωογονήσεως της υπαίθρου και της διασφαλίσεως μιας οικολογικής σταθερότητας.

Ο Darré αποτέλεσε τον πνευματικό πόλο προσέλκυσης ακαδημαϊκών και πανεπιστημιακών, οι οποίοι αν και αρχικώς δεν ανήκουν εμφανώς στο Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα των Γερμανών Εργατών, ωστόσο υποστήριζαν σθεναρά τις συγκεκριμένες απόψεις, ενώ παράλληλα ο ίδιος αποτελούσε την προσωπικότητα που εγγυόταν την αθρόα υποστήριξη των αγροτών προς τον Αδόλφο Χίτλερ στις κρίσιμες εκλογικές αναμετρήσεις των αρχών της δεκαετίας του 1930.

Μεταξύ 1933 και 1942, ο Darré ηγήθηκε του Υπουργείου Γεωργίας και της Συνομοσπονδίας Γερμανών Αγροτών, κατέχοντας μία από τις πλέον πανίσχυρες πολιτικά θέσεις στη Γερμανία. Το υπουργείο του διέθετε τον τέταρτο κατά σειρά μεγέθους προϋπολογισμό στη χώρα, ακόμη και κατά την πρώτη περίοδο του Β’ Π.Π! Από τη θέση του αυτή, είχε τη δυνατότητα να υποστηρίζει διάφορες σημαντικές οικολογικές πρωτοβουλίες, αποτελώντας αναμφίβολα το πρόσωπο που οριστικοποιούσε και παγίωνε μία συγκροτημένη οικολογική πολιτική, με γνώμονα τις περιβαλλοντολογικές ευαισθησίες των πρώτων οπαδών του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος. Η επίδρασή του στη διαμόρφωση της Εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας ήτο κυρίαρχη, καθώς στρεφόταν κατά των νέων αστικών πολιτισμικών κινήσεων, αντιτίθετο στον οικονομικό φιλελευθερισμό, επέκρινε με δριμύτητα τις σύγχρονές του αχαλίνωτες κοινωνικές τάσεις και κατακεραύνωνε την αστυφιλία ως σύμφυτη έννοια της ρήξης με τις κοινοτικές αξίες.

Οι στόχοι του συμπορεύονταν απόλυτα με την εθνικοσοσιαλιστική πολιτική του λεγόμενου ζωτικού χώρου, παρέχοντας πρωταρχικά τη δικαίωση, αλλά και το κίνητρο, για τις εδαφικές διεκδικήσεις των μεγάλων απωλειών του Α’ Π.Π στους χιλιάδες εξαθλιωμένους πρόσφυγες των υφαρπαγμένων ανατολικών περιοχών του γερμανικού Ράιχ. Αξιοποιώντας ταυτόχρονα διάφορες βιολογικές μεταφορές, κατέστησε σαφές πώς το σύνθημα “Αίμα και Χώμα” παρείχε το ηθικό δικαίωμα για την διεκδίκηση των εδαφών, στο βαθμό που αυτό αποκαθιστούσε την αρμονία στο σώμα του λαού και τον γεωπολιτικό του χώρο. Πέραν όμως της οικολογικής αιτιολόγησης της διεκδίκησης εκ νέου των ανατολικών εδαφών και της εδαφικής επέκτασης της Γερμανίας, ο Darré, με την πλήρη υποστήριξη του Αδόλφου Χίτλερ, φρόντισε να επιβάλλει αρχές περιβαλλοντολογικής ευαισθησίας, ώστε αυτές να αποτελέσουν το πλαίσιο για την ανάπτυξη της νέας αγροτικής πολιτικής. Ακόμη και όταν η λεγόμενη Μάχη της Παραγωγής (η προσπάθεια για την ανάκαμψη της αγροτικής παραγωγής με στόχο την αυτάρκεια του Έθνους σε βασικά αγαθά) εντάθηκε δραστικά, οι αρχές αυτές είναι που παρέμεναν σε ισχύ για την αντιμετώπιση της καθίζησης και της εξαθλίωσης που είχε προκαλέσει η τρομακτική οικονομική κρίση του 1929.

Σήμερα, οι γραικύλοι κυνοβουλευτικοί προδότες επιχειρούν να θέσουν στο περιθώριο την εθνικοσοσιαλιστική ιδέα, μέσω διώξεων και απαγορεύσεων, καθότι αυτή αποτελεί την μέγιστη απειλή για την αποκαθήλωσή τους. Δεν θα τους αφήσουμε ποτέ ξανά…

ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ