Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Νομοταγής Δημοκράτης





























Είμαι ένας περήφανος και νομοταγής δημοκράτης. Το κράτος μου το αγαπώ,όσο αγαπάω και την γυναίκα μου την Τίνα (Το τίνα βγαίνει απο το Λεμονίτσα το πώς δεν έχει σημασία). Η Τίνα μου λοιπόν τα τελευταία τέσσερα χρόνια με κερατώνει με έναν Νέγρο, τον Ουμπούντο καλό παιδί και φιλότιμο!.

Έχω και δύο παιδιά,λεβέντες και δημοκράτες σαν και εμένα. Τον Λεωνίδα και τη Γιώτα. Ο Λεωνίδας, ο μεγάλος μου γιός σπουδάζει αισθητικός, υπηρέτησε στην αεροπορία, ήταν στο γραφείο με σπουδαία ειδηκότητα, βοηθός φωτοτυπικού, ψηφίζει Νέα Δημοκρατία και είναι αρραβωνιασμένος με την Ουγκούντου,μια πανέμορφη και πάνω απο όλα πανέξυπνη καλλονή από την Ζιμπάμπουε. Ο άλλος μου Γιός η Γιώτα, μέχρι να μπλέξει με το κόμμα του Καρατζαφέρη ήταν μιά χαρά. Και την πιάτσα της έκανε και την πρέζα της την έπαιρνε και κάθε Κυριακή πήγαινε στην εκκλησία. Μετά τον Καρατζαφέρη άλλαξε ριζικά και τώρα είναι δόκιμη μοναχή.

Για εμένα τώρα. εγώ δουλεύω στο δημόσιο. Εκεί με έβαλε ο αείμνηστος εθνάρχης Καραμανλής,μεγάλος ηγέτης!

Κάθε πρωί λοιπόν πάω χαρούμενος στην δουλειά μου. Το τρένο που παίρνω είναι πάντα γεμάτο με μυρωδάτες εξωτικές υπάρξεις,που γεμίζουν το βαγόνι με αυτό μοιραίο άρωμα της μουχλιασμένης μπανάνας. Κάθε πέντε λεπτά μπαίνει στο βαγόνι και ένας ολοκαίνουργιος ζητιάνος, εγω βέβαια σε Έλληνα φτωχό δεν δίνω ποτέ λεφτά. Δίνω μόνο σε αράπηδες και σε πακιστανούς, γιατί είναι οικονομικοί μετανάστες και πρέπει να τους βοηθάμε μόνο αυτούς. ΄

Συνεχίζω λοιπόν, όταν φτάνω στην δουλειά μου κατα τις 11 πίνω τον καφέ μου μέχρι τις 12.30 που σχολάω, όταν φτάνω σπίτι κάθομαι στον καναπέ μου ανοίγω την t.v και συμπαραστέκομαι σε όλους τους αγωνιστές που θέλουν να αλλάξουν την πατρίδα μου.. Υπάρχουν και μερικοί ηλίθιοι φασίστες που αντιδρούν στα νέα μέτρα του κράτους δεν καταλαβαίνουν αυτά τα ζώα για το έργο που κάνει ο αγαπητός μας Παπαδήμος και ο προηγούμενος Παπανδρέου, δεν βλέπουν αυτοί οι κομπλεξικοί τα μεγάλα έργα που κάνουν, δεν βλέπουν ότι μερικοί Έλληνες παιρνούν ζωή και κότα, δεν βλέπουν την πάταξη της υπογεννητικότητας,δεν βλέπουν απο τους ελάχιστους φόρους που παίρνουν έχουν κάνει δρόμους ευρωπα'ι'κού τύπου Emmental με χιλιάδες τρύπες! την πάταξη της ανεργίας, οικονομική ανάπτυξη, την πάταξη της εγκληματικότητας;μόνο 78 ληστείες γίνονται κάθε μέρα..

Τέλος πάντων σας κούρασα,τώρα θα πεταχτώ με τον γκόμενο της γυναίκας μου στο κωλόμπαρο του billy,έχει φέρει κάτι καινούργιες Ρουμάνες σκέτη κόλαση.

Ζήτω η Ελληνική Δημοκρατία λοιπόν. Θάνατος στους Αντιδραστικούς Φασίστες

(Ο νομοταγής δημοκράτης θα συνεχιστεί.....)