Το ηλεκτρονικό ρόπαλο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, Left.gr, αναμεταδίδοντας την γραμμή του, πολλάκις έχει εκτοξεύσει λάσπη κατά των Ελλήνων Εθνικιστών και παραπληροφορήσει τον ελληνικό λαό στην προσπάθεια του κόμματος να διασκεδάσει τις εντυπώσεις. Με τον βαρύγδουπο τίτλο 'Χρυσή Αυγή: κοροϊδεύοντας τον έλληνα εργάτη', η ιστοσελίδα Left.gr επιχείρησε να διαστρεβλώσει και να προκαλέσει σύγχυση. Η σύγκριση μεταξύ του γνωστού εξωφύλλου του εθνικιστικού περιοδικού 'Έλληνας Εργάτης' που αναγράφει 'Κάθε Ξένος Εργάτης, Ένας Έλληνας Άνεργος' και του πίνακα που φιλοτέχνησε ο Γερμανός ζωγράφος Georg Sluyterman von Langeweyde είναι δεικτική του άσβαστου μίσους της αριστεράς προς κάθε τι εθνικιστικό. Οι εκμεταλλευτές των εργατών και των αγροτών χύνουν το μαρξιστικό δηλητήριό τους εξαιτίας ότι οι Έλληνες εργάτες κι οι αγρότες τους γύρισαν την πλάτη και στρέφονται στην εθνική παραγωγή. Οι κομπλεξικοί κουκουέδες κι οι άλλες συνδικαλιστικές συμμορίες που λυμαίνονται επί τόσες δεκαετίες τους ανθρώπους του μόχθο, εξαπατώντας τους με υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα, έχουν λυσσάξει που έχασαν το προπύργιο της ιδεολογικής απάτης τους. Εν αρχή ας οξύνουμε το μίσος τους, επιμορφώνοντας τους για το ποιος ήτο ο Georg Sluyterman von Langeweyde και γιατί επιλέχθηκε για την δημιουργία του εξωφύλλου. Ας αφήσουμε τους κομμουνιστές να αυνανίζονται στους οριζώνες του 'Μεγάλου Τιμονιέρη' Μάο κι όταν ποτέ εργασθούν σε ανάλογες εργασίες, τότε ας το συζητήσουμε εκ νέου. Για φετιχιστές καλά τα καταφέρνετε. Για κοπιώδη εργασία είσαστε παντελλώς ανίκανοι, κοπρίτες κομμουνιστές.
Ο σπουδαίος Γερμανός ζωγράφος ήτο ένας γνήσιος λαϊκός καλλιτέχνης. Γεννήθηκε στις 13 /4/1903 στην πόλη Essen, ενώ ήτο ο 9ος υιός του αξιωμαιτκού και μηχανικού Bernhard SIuyterman v. Langeweyde. Η οικογένεια της μητρός του προερχόταν από την Κάτω Σαξονίας, ενώ του πατρός του από την Ολλανδία. Μετά τον θάνατο του πατρός του το 1908, ο Georg Sluyterman ανατράφηκε στην εργατική περιοχή Essen, ενώ μία από τις αγαπημένες του ασχολίες ήτο η εκμάθηση κιθάρας, ενώ εργάσθηκε κι ως τεχνίτης στην Pomerania. Κυριότερες δραστηριότητες των κατοίκων της ήταν η γεωργία, η κτηνοτροφία κι η αλιεία. Κυριότερες καλλιέργειες και παραγωγή στη περιοχή είναι η σίκαλη, η βρώμη, τα ζαχαρότευτλα, το κριθάρι, το σιτάρι και τα κτηνοτροφικά προϊόντα. Εξ ου κι οι προτυπικές εικόνες που έλαβε ο Sluyterman μετέπειτα. Το 1920 γράφτηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Essen, όπου παρακολούθησε τα μαθήματα του Wilhelm Poetter (γραφικές τέχνες και διακοσμητική ζωγραφική) και του Hermann Kätelhön (ξυλογραφία). Ολοκλήρωσε τον κύκλο σπουδών του στην Ακαδημία του Düsseldorf, όπου, ως μαθητής του Fritz Mackensen και του Willy Spatz, έπειτα το Meisterschüler του Julius Paul Junghanns, ενώ τελικά καταξιώηθηκε ως γραφίστας στο Düsseldorf. Παντρεύτηκε το 1926, ενώ εντάχθηκε στις γραμμές του NSDAP την 1η Μαϊου του 1928, γεγονός το οποίο είχε αντίκτυπο στην επαγγελματική δραστηριότητα του. Ο Sluyterman έγινε μέλος των 'Ταγμάτων Εφόδου' (S.A), την ίδια χρονική περίοδο με τον άνεργο πρεσβύτερο αδελφό του Wolf Sluyterman v. Langeweyde. Η ειδικότητα του ήτο ο σχεδιασμός κομματικών αφισών, βινιέτες και καρικατούρες, ενώ συν τοις άλλοις ήτο επιφορτισμένος με τον σχεδιασμό του εξωφύλλου της εβδομαδιαίας εφημερίδας της κομματικής οργανώσεως του Düsseldorf του NSDAP, 'Die Neue Front', στην οποία ήτο τακτικός συνεργάτης. Έγινε γνωστός κυρίως για τα χαρακτικά του σε ξύλο και υλικό λινόλεουμ, τα οποία ασχολούνταν με την παραδοσιακή ζωή στην Κάτω Σαξονία και τα τοπία της εκτάσεως Luneburg Heath. Τα έργα του ήσαν εναρμονισμένη με την γερμανική Völkisch παράδοση.
To 1935, το Μουσείο Folkwang στο Essen, φιλοξένησε αρκετά έργα του. Μετέπειτα δημιούργησε 3 από τις κύριες σειρές χαρακτικών του ((Des Deutschen Volkes Lied 1935, Es mahnen die Vater 1936, Deutsches Lied 1938), οι οποίες τον καθιέρωσαν και δημοσιεύτηκαν στον γερμανικό τύπο (Der Schulungsbrief, Junges Volk). Είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολιτικά χαρακτικά του, όπως για το πορτραίτο του Adolf Hitler και του 'Αιώνια Γερμανία'. Αργότερα κατατάχθηκε εθελοντικά στην υπηρεσία για το Ανατολικό Μέτωπο. Συνελήφθη από τους Βρετανούς προς το τέλος του πολέμου, ενώ φυλακίστηκε για περισσότερο από 1 χρόνο. Στην περίοδο της 'αποναζιστικοποίησης' πολλά από τα έργα του καταστράφηκαν από τις εφεδρείες της εκδίκησης. Βιοπορίστηκε υπό δυσχερείς συνθήκες διώξεων. Ξαναπαντρεύτηκε το 1946, ενώ στράφηκε προς τη ζωγραφική στη δεκαετία του 1950, έγραψε ποιήματα, μπαλάντες και τραγούδια στο πνεύμα των τραγουδιών του Hermann Lon. Το 1970 τιμήθηκε με το χρυσό 'Δακτυλίδι της Τιμής' από τον οργανισμό 'Deutsches Kulturwerk Europaischen Geistes'. Από το 1975 κι έπειτα τα έργα του επανεκδόθηκαν από τον Οίκο Uwe Berg. Έφυγε από τη ζωή στις 5/1/1978 στην οικεία του στο Bendestorf (Haus Malershöh). Ετάφη στο νεκροταφείο του Bendestor. Η σύζυγος του, Eva-Maria, έφυγε από τη ζωή αμέσως μετά τον χαμό του. Η χιτλερική νεολαία τραγουδούσε: 'Du Volk aus der Tiefe, du Volk in der Nacht, vergiß nicht das Feuer, bleib auf der Wacht!' Μην ξεχάσετε ποτέ τη Φωτιά, να είσαστε πάντοτε σε ετοιμότητα! Ζήτω η Νίκη!
Ενδεικτικό οπτικοακουστικό υλικό: http://www.youtube.com/watch?