Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ 'ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ












Οι εκδόσεις 'Μεταίχμιο' μας έχουν συνηθίσει, χωρίς βέβαια να αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα της πολιτικής ορθότητας, στην κυκλοφορία ξερασμάτων που η πλοκή τους περιστρέφεται γύρω από την συμβίωση Ελλήνων, Τούρκων και Εβραίων. Επί του συνόλου, τόσο οι εκδοτικοί οίκοι όσο και διάφορα ιδρύματα που εκδίδουν ανάλογα ανθελληνικά βιβλία, έχουν ξεπεράσει κατά πολύ κάθε ανεκτό όριο εβραϊκής προπαγάνδας εντός της πατρίδας μας. Η οικονομική κυριαρχία των Εβραίων είναι πρόδηλη. Δεν αισθάνονται καμία αιδώ, ώστε να κρυφτούν πίσω από δικαιολογίες. Σκοτώνουν και δεν πληρώνουν, όπως ανέκαθεν έπραξαν στην ιστορία. Στις 24 Σεπτεμβρίου, στον Πολυχώρο Μεταίχμιο, στην οδό Ιπποκράτους 118 πραγματοποιήθηκε 'Ήμερίδα για Εκπαιδευτικούς' με θέμα 'Η μελέτη της σύγχρονης ιστορίας κι η περίπτωση της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος', με αφορμή την έκδοση του βιβλίου 'Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα' της Μαρούλας Κλιάφα. Η διδαχή του Ολοκαυτώματος στα ελληνικά σχολικά ιδρύματα και τα πανεπιστήμια αποτελεί κάτι που επιδιώκουν με κάθε μέσο οι Εβραίοι αχυράνθρωποι. Φυσικό, εφόσον ισχυρίζονται πως αποτελούν τον 'περιούσιο λαό' κι Ολοκαυτώματα μπορεί να έχει υποστεί μονάχα ένας 'περιούσιος λαός'. Οι υπόλοιποι συγκαταλεγόμαστε στους Γκοίμ.



Η σύναξη αυτή στο κέντρο της Αθήνας απέδειξε για ακόμα μία φορά πως οι 'υγιείς' επιχειρήσεις και τα διάφορα κέντρα που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη βρίσκονται εδώ και πάρα πολλά χρόνια στα χέρια των Εβραίων. Το κτήνος αποθρασύνθηκε με την ανοχή των Γκοίμ και πλέον δείχνει τα δόντια του. Ο πνευματικός κόσμος στην πατρίδα μας έχει παραμεριστεί από τις ορδές των Εβραίων καθηγητάδων και των 'intellectual' συνοδοιπόρων τους. Η θολοκουλτούρα καλπάζει στα ελληνικά πανεπιστήμια που δεν θυμίζουν τίποτα διαφορετικό από εβραϊκές ακαδημίες με εξειδίκευση στον ρατσισμό/αντιρατσισμό. Οι Εβραίοι υποστηρίζουν επίσημα πως 'Μόνο μέσα από τη σταθερή και επαναλαμβανόμενη σύνδεση του διωγμού και της εξόντωσης των Εβραίων με τα διαχρονικά κηρύγματα μίσους και αποκλεισμού μπορεί ο μαθητής να αντιληφθεί τα πραγματικά αποτελέσματα της μισαλλοδοξίας και της μη ανεκτικότητας στις σύγχρονες κοινωνίες. Κάθε πρόταση διδασκαλίας θα πρέπει αφενός να συναρτά τη συγκινησιακή φόρτιση με την ιστορική κατανόηση και την αντίληψη του ιστορικού βάθους των γεγονότων, αφετέρου να μπορεί να μεταφέρει τον μαθητή από το τότε στο τώρα και από το ειδικό στο γενικό. Αν δεχτούμε λοιπόν ότι η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος αποτελεί τμήμα της ευρύτερης παιδείας μας γιατί επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο και τις αξίες που μεταδίδουμε στις επόμενες γενιές και ότι δεν συνδέεται αποκλειστικά με το μάθημα της Ιστορίας, μυθιστορήματα όπως το Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα δίνουν την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να αναφερθούν σε ηθικά, ιδεολογικά και πολιτικά διλήμματαπου ανακύπτουν καθημερινά και να αποτελέσει προέκταση της επικαιρότητας και αντίβαρο στον ρατσισμό, την ξενοφοβία και την επιθετικότητα προς τις μειονότητες'.




Η εν λόγω ημερίδα χωρίστηκε σε 3 υποενότητες στην ανάπτυξη της θεματικής της: α) Γιατί πρέπει να διδάξω το Ολοκαύτωμα; β) Τι πρέπει να διδάξω σχετικά με το Ολοκαύτωμα; γ) Πώς πρέπει να το διδάξω; Η ημερίδα απευθυνόταν σ' εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και σ' όσους διατηρούν ανησυχίες γύρω απ' το συγκεκριμένο θέμα. Ενδιαφέρον έχει να δούμε το ποιόν όσων συμμετείχαν στην εν λόγω εβραϊκή σύναξη. Μεταξύ των εισηγητών ήταν η Μαρία Ρεπούση, η γνωστή και μη εξαιρετέα καριόλα που δηλώνει Καθηγήτρια Ιστορίας κι Ιστορικής Εκπαίδευσης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και βουλευτής Α΄ Πειραιά της ΔΗΜΑΡ (ή ΡΗΜΑΔ), η Ευαγγελία Κουνέλη, Διδάκτωρ Διδακτικής της Ιστορίας-Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία σπούδασε στη 'Ράλλειο Παιδαγωγική Ακαδημία Πειραιά' και μετεκπαιδεύτηκε στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως και η αντιφασίστρια Βασιλική Σακκά, Σχολική Σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κι ο αγαπημένος του ιδρύματος 'Μιχάλης Κακογιάννης', Βασίλης Λουλές, σκηνοθέτης ταινιών μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ. Η συγγραφέας και κριτικός παιδικής λογοτεχνίας Μαρίζα Ντεκάστρο παρενέβη στην συζήτηση. Οι Εβραίοι, ως έμποροι των εθνών που είναι, δεν θα μπορούσαν να παραλείψουν την εξοικονόμηση χρημάτων από την συζήτηση στην παρασυναγωγή 'Μεταίχμιο'. Για τον σκοπό αυτό επέβαλαν στους συμμετέχοντες στην εβραϊκή κατήχηση, αντί εισιτηρίου-την αγορά του βιβλίου 'Μία μπαλάντα για τη Ρεβέκκα' (λιανική τιμή: 9,90 €). Μία μαθήτρια Γ' Τάξης Γυμνασίου έγραψε κάπου: 'Συνήθως το μάθημα της ιστορίας στο σχολείο δεν είναι ιδιαίτερα συμπαθητικό. Όμως διαβάζοντας την 'Μπαλάντα για τη Ρεβέκκα' απόκτησα μ' ευχάριστο τρόπο γνώσεις για τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και μου δόθηκαν ερεθίσματα ν' αναζητήσω πληροφορίες για τις διώξεις των Εβραίων από τους Ναζί και το Ολοκαύτωμα. Αντιλαμβάνεστε πως με τον ύπουλο αυτό τρόπο, του να κάνεις κάτι 'δυσάρεστο' και κάτι άλλο 'ευχάριστο' στη θέση του 'δυσάρεστου', εξυπηρετεί ένα σκοπό που θα ζήλευε ο καθένας. Η ιστορία κατέστη κάτι το βαρετό (όντας παραποιημένη) και η φανταστική ιστορία της Ρεβέκκα φαντάζει κατά πολύ πιο 'ενδιαφέρουσα', καθότι αφηρημένη και ανεδαφική.




Αλλά αυτά είναι 'ψιλά γράμματα' σε μία Ελλάδα όπου ο καθείς διαπιστώνει πως ο Μάκης Μπατής, είναι εκπρόσωπος της 'Ένωσης Σιωνιστών Ελλάδος'. Η ύπαρξη αυτού και της Ένωσης-φάντασμα αποδεικνύει πως ο Σιωνισμός δεν είναι αόρατο παράγωγο συνωμοσιολόγων, τουναντίον αποτελεί ασπίδα του κράτους του Ισραήλ. Σιωνισμός χωρίς τον Εβραίο δεν νοείται ως τέτοιος. Ο Αιώνιος Εβραίος είναι η δυστυχία των εθνών! Οι αφελείς νεοέλληνες ας αφήσουν ανενόχλητο τον Μάκη Μπατή να εορτάσει το Γιομ Κιπούρ με τους ομόθρησκους.