Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!


















Ο παραμορφωτικός φακός των μέσων μαζικής εξημέρωσης παρουσιάζει ως πραγματικό οτιδήποτε ενέχει το σπέρμα της δαιμονοποίησής του. Παλιός και νέος ναζισμός έχουν σε καθημερινή βάση την τιμητική τους. Όποια πέτρα κι αν σηκώσουν, κάποιον ξεχασμένο ναζιστή θα εντοπίσουν. Αν ανήκετε στους αναβιωτές της εποχής των σπηλαίων επειδή η ταξική συμμορία της ηλεκτροδότησης σας άλλαξε τα φώτα διακόπτοντας την παροχή του ρεύματος, δεν μπορείτε με καμία θρησκεία ή πολίτευμα να αντεπεξέλθετε στις βασικές ανάγκες σας ή να πληρώσετε το χαράτσι που σας επέβαλε το τρόικα club, ψάχνετε το πλησιέστερο σισσίτιο ή κάποιο υπόστεγο να γλιτώσετε την ξαφνική μπόρα, ντρέπεστε που κάνετε ωτοστόπ σαν πόρνες στοιχειακές να σας λυπηθεί ο Αλβανός που ντριφτάρει με το κόκκινο chevy corvette του, μην το βάζετε κάτω. Ο κακός ναζισμός θα φταίει που ζείτε αυτόν τον εφιάλτη. Και εις χειρότερα με αστική υγεία!

Τον Μαϊο του 2013, η Telegraph πραγματοποίησε ένα ρεπορτάζ για το χωριό Jamel στα ανατολικά της Γερμανίας. Το χωριό Jamel ανήκει στον δήμο Gδgelow της περιφέρειας Nordwestmecklenburg, Mecklenburg-Vorpommern και βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από την Βαλτική. Το Jamel έχει στοχοποιηθεί από το ‘Der Spiegel’ ως φωλιά ναζιστών εξτρεμιστών. Η σκαλιστή ξύλινη ταμπέλα που είναι τοποθετημένη στον κεντρικό δρόμο του χωριού επισημαίνει τις χιλιομετρικές αποστάσεις έως το Παρίσι, την Βιέννη, την γεννέτειρα του Αδόλφου Χίτλερ, το πανέμορφο Braunau am Inn, το εξίσου γνωστό Wroclaw της Πολωνίας και το Kaliningrad της Ρωσίας. Όλοι οι συμβολισμοί προφανείς. Τον Απρίλιο του 2011, το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο της Schwerin, της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης και πρωτεύουσας του Mecklenburg-Vorpommern, υποχρέωσε τους κατοίκους του Jamel στην καταστροφή της προαναφερθείσας σήμανσης με την επίσημη αιτιολογία της διάπραξης ‘εγκλήματος μίσους’. Το σύνθημα που αναγράφεται στην σχετική ταμπέλα στον βράχο που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού και καλωσορίζει τους επισκέπτες του είναι το εξής: ‘Κοινότητα-Χωριό Jamel: Ελεύθερα, Σοσιαλιστικά, Εθνικά’. Καταπώς ζουν οι κάτοικοί του. Το χωριό βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το κεντρικό αρχηγείο του κόμματος NPD, ενώ τα μέσα επισημαίνουν πως ένα εξέχον, ωστόσο καταδικασμένο για οπλοκατοχή στέλεχός του, ο Sven Krueger, ήταν από τους κύριους υποκινητές της μετοίκησης στο χωριό Jamel. Σήμερα, υπολογίζεται πως το ποσοστό των εθνικιστών επί του συνολικού πληθυσμού του αγγίζει το 70%. Με αυτό τον τρόπο πραγματώνεται βήμα-βήμα η ιδέα του Έθνους των Εθνικιστών!

Η πολύκροτη υπόθεση της γερμανικής οργάνωσης ‘Nationalsozialistischer Untergrund’, προκάλεσε πανικό στα γαλοναρισμένα επιτελεία του προτεκτοράτου, καθώς έφερε στο φως πολλές άγνωστες έως πρότινος, ωστόσο άκρως ενδιαφέρουσες πτυχές που αφορούν την υπόγεια δραστηριότητα των Γερμανών εθνικιστών.Οι γερμανικές αρχές υπολογίζουν τους εξτρεμιστές που βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να μετάσχουν σε ένοπλη αναμέτρηση με το γερμανικό κράτος, στους 22,000, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της Daily Mail. Οι ανεξιχνίαστες εγκληματικές ενέργειες, οι ομιχλώδεις υποθέσεις που μπαίνουν στο αρχείο, συχνά-πυκνά αποδίδονται στα ρατσιστικά κίνητρα των δραστών τους. Ανέρχονται σε αρκετές χιλιάδες και αυξάνονται χρόνο με το χρόνο στη Γερμανία. Οι γερμανικές αρχές έχουν θορυβηθεί, καθώς οι εθνικιστές στη Γερμανία κερδίζουν έδαφος σε όλες τις κοινωνικές τάξεις, ενώ αυξάνουν και τα εκλογικά ποσοστά τους. Το σχετικό δημοσίευμα του γερμανικού ‘Der Spiegel’ κάνει λόγο για δημόσιους ναζιστικούς χαιρετισμούς μεταξύ των κατοίκων του χωριού, καταμεσής του δρόμου και για πλήρη κατάληψη του χωριού Jamel από τους Γερμανούς εθνικιστές, ενώ αφήνει αιχμές για την αδυναμία-κωλυσιεργία των αρχών να επιλύσουν το ‘πρόβλημα’ που έχει ανακύψει, δίχως να διευκρινίζεται για ποιούς. Μοναδική παραφωνία στην ήρεμη κοινοτική ζωή αποτελεί το ζευγάρι των θλιβερών αντιφασιστών Horst και Birgit Lohmeyer.


Τα σχετικά video:


https://www.youtube.com/watch?v=rnuhlwhVpO0&feature=fvwrel
https://www.youtube.com/watch?v=yhiz-6rkBr8

Ο σκοπός της αναφοράς στο εγχείρημα των Γερμανών εθνικιστών αποσκοπεί πολλαπλά. Να υποδείξουμε τον κοινοτικό χαρακτήρα της αλληλεγγύης που μπορούν να αναπτύξουν μεταξύ τους οι υγιείς κοινωνικές ομάδες που χαρακτηρίζονται από την κοινή καταγωγή (φυλετική συνέχεια με βάση το αδιαμφισβήτητο δίκαιο του αίματος), την κοινή γλώσσα (αρχαία-νέα ελληνική), την κοινή θρησκεία (πατρώα-εθνική), τα ομότροπα ήθη-έθιμά. Ο εβραϊκός κοινοβιακός-κομμουνιστικός τρόπος ζωής απέχει παρασάγγας από τον υγιή ελληνικό κοινοτικό τρόπο ζωής. Να μεταλαμπαδεύσουμε την ιδέα πως η επιστροφή στην κοινότητα μπορεί να είναι μια διαρκής και πραγματική απειλή για το σύστημα!



Λόγω της ωφελιμιστικής υστεροβουλίας ή της καλλιεργημένης ημιμάθειας που επικρατεί στην κοινωνία, ορισμένοι συγχέουν τον πειθαναγκαστικό χαρακτήρα της ζωής εντός του κοινόβιου, της κομμούνας ή της κολεκτίβας, όπου το άτομο οφείλει να εναρμονίζεται με το παπικό αλάθητο της οριζόντιας συνελεύσεώς, έχοντας στην αντίπερα όχθη την υγιή παραγωγικότητα και την ιεραρχία ρόλων, καθηκόντων, δικαιωμάτων που χαρακτηρίζουν τη ζωή του κοινοτισμού. Το κίνημα των καταλήψεων συνιστά το ορατό ρίζωμα στη καπιταλιστική μητρόπολη. Οι Ριζοσπάστες Εθνικιστές είμαστε πιστοί στην πλατωνική πολιτεία πραγμάτων. Όχι στη νέα τάξη πραγμάτων της νεωτερικότητος των καταλήψεων. Πιστεύουμε στην Πόλη. Αυτήν υπερασπιζόμαστε και όχι τους αστούς καταπατητές της. Το κίνημα των καταλήψεων, μακράν του να είναι αγνών προθέσεων, από τη γεννέσει του απεσκόπει στην δημιουργία μιας εσωτερικής εχθρικής δομής που υποσκάπτει τα θεμέλια της Πόλεως. Το ‘Καταλήψεις σπιτιών στην δυτική Ευρώπη’ των εκδόσεων Κομμούνα, περιγράφει τις χίπικες αναζητήσεις μιας διεφθαρμένης νεολαίας που έχει απολέσει τον προσανατολισμό της, τις υψηλές αξίες της, παραπαίουσα ελλείψει πολεμικών ιδανικών, κυοφορώντας την αναφυόμενη απειλή για την ίδια την Πόλη. Η αριστερή ψυχανωμαλία έχει παρεισφρήσει στη σκέψη, με τον τρόπο που έχει δηλητηριάσει την πρωτοβουλία των νέων ανθρώπων.



Ο Εβραίος με τα ενδιάμεσά του, έχει εμφυτεύσει ως τσιπάκι στους νέους ανθρώπους την αρρωστημένη ιδεοληψία πως η κατάληψη ιδιοκτησίας ή η βεβήλωση αλλότριου ζωτικού χώρου, υπό το πρόσχημα της χρόνιας εγκατάλειψής τους είναι μια υγιής εναλλακτική αντίδραση απέναντι στο κατασταλτικό κράτος, σχεδόν ισοδύναμη του κοινοτισμού. Εξαιτίας αυτής της σκόπιμης παρανοήσεως, εξισώνονται τα wagenplatze, οι καταλήψεις σε βαγόνια, δηλαδή μια χίπικη αθλιότητα που ρίζωσε στη Γερμανία των αυτόνομων, με την συνειδητή απόρριψη του αστικού κράτους και των δομών του, αξίες που προτάσσει ο κοινοτισμός, ως το υγιές συλλογικό βίωμα του ανθρώπου που εναντιώνεται στην ψυχική συρρίκνωση.


Πραγματώνοντας την επιστροφή στη φύση, στο χωριό, στην κοινότητα, ολοκληρώνουμε μια εμβρυακή εθνική επανάσταση, ακόμα και αν αυτό ακούγεται ως μια πρώτη αναβολή της ένοπλης σύγκρουσης με το αντεθνικό κράτος. Η σύγκρουση των εθνικιστών αλλάζει χαρακτήρα, η πολεμική μας λαμβάνει αντικοινωνικά χαρακτηριστικά αφ ης στιγμής η κοινωνία δεν συναινεί στο Έθνος των Εθνικιστών. Το όραμα μιας ελεύθερης κοινωνίας, μιας κοινωνίας υψηλών αξιών δεν ματαιώνεται από καμία οικονομική ανάκαμψη, από καμία υπόσχεση επιστροφή ‘στον ίσιο δρόμο’.


Οι λύκοι χαράζουν αυτόνομοι την πορεία τους, τα πρόβατα συναινούν αδιαμαρτύρητα στην απόφαση του ποιμένα τους.


Απέχοντας από οιαδήποτε γραφική, πολεμοκάπηλη λαϊκίστικη αντίληψη όσον αφορά την συνειδητή απόφαση που επιβάλλει την σύγκρουση με το ανθελληνικό κράτος, οφείλουμε να ονοματίσουμε τα πράγματα ως έχουν. Οι συμπατριώτες μας, προκλητικά αδιάφοροι επί του συνόλου, δεν μας αφήνουν τα παραμικρά περιθώρια ελπίδας για μια επικείμενη εξέγερση ή επανάσταση στο άμεσο μέλλον. Θεωρούμε πως η σημερινή κατάσταση είναι αποκαρδιωτική για τους πολλούς, συνάμα ελπιδοφόρα για τους λίγους. Η σύγκρουση δεν είναι συνειδησιακό ανάχωμα, φαρέτρα που άλλοτε εγκαταλείπουμε ή επανδρώνουμε, μια πορεία στην οποία λοξοδρομούμε. Η σύγκρουση είναι αταλάντευτη εγωιστική πορεία!



Η περίπτωση της κοινότητας Jamel, αποδεικνύει πως το κράτος πάντοτε τρέμει μπροστά στην ιδέα της μαζικής μετοικήσεως ανεξέλεγκτων ή εχθρικών ως προς αυτό κοινωνικών ομάδων, σε εγκαταλελειμένες ή απομακρυσμένες κοινότητες. Εφεξής, το κράτος γίνεται το αντικείμενο της έμπρακτης αμφισβητήσεως από τους έως πρότινος υπηκόους του.  Εκείνοι αποκτούν την δυνατότητα να οργανώσουν την αντίστασή τους στην ασυδοσία του.
Το κράτος είναι ο εχθρός, η ελευθερία ο οδηγός και η κοινότητα ο σύμμαχος.


Αναλογισθείτε πόσο ευάλωτη μπορεί να είναι μια οργανωμένη κοινότητα από τη στιγμή που μπαίνει στο στόχαστρο του κράτους. Πόσο εύκολα χειραγωγείται μια κατάληψη ή ένα κοινόβιο. Πόσο εύκολα καταστέλλεται μια πολιτική οργάνωση με αντικαθεστωτικό λόγο και ελάχιστα ριζοσπαστική πρακτική. Πόσο εύκολα μπαίνουν στο στόχαστρο άτομα και ομάδες που αντίκεινται στον αφελληνισμό της πατρίδος μας.


Δεν πρόκειται να πέσουμε στην παγίδα του κράτους, των παρακρατικών μηχανισμών του, των χρήσιμων ηλιθίων του, προτρέποντας ανοικτά τους Ριζοσπάστες Εθνικιστές να ακολουθήσουν πεπατημένες μαθηματικές ακολουθίες. Τουναντίον, θα υποστηρίξουμε τις γραμμικές εξισώσεις που ευνοούν την αλλαγή μεταβλητής. Σκοπός μας το γονιμοποιό μπόλιασμα ιδεών στην ψυχή όσων διατηρούν ακέραια τα αντανακλαστικά τους, ενάντια σε κάθε λογής υποβολιμιαίες γάγγραινες που μαστίζουν τον κορμό της εθνικής ιδέας. Η μετατόπιση της βάσεως της παθητικότητος, από τα αστικά κέντρα των μητροπόλεων στην εξίσου αδιάφορη πολιτικά περιφέρεια, από μόνη της δεν αρκεί ώστε να κάνει τη διαφορά. Η αστική παθητικότητα θα μετουσιωθεί σε χωριάτικη επισφάλεια και ποιοτικά-ποσοτικά θα παραμείνει ίδια. Σκοπός μας είναι η ολική ανατροπή της παθητικότητας, η ανάδυση μιας νέας επαναστατικής αντίληψης περί της καταστροφής αυτού που μας καταστρέφει.


Ο ρομαντισμός αποτελεί την βάση του εθνικισμού, του ηρωισμού, του ειδώλου του γενναίου, του θεωρήματος του δυνατού. Ο εθνικιστής φύσει ρομαντικός, φαντασιώνεται την μετάβαση στην ιδεατή κατάσταση, κάποιες φορές απόντος πόνου και ολοκληρωτικής αφοσιώσεως στο ιδανικό του. Ο εθνικιστής δεν πρέπει να γνωρίζει μονάχα να ξιφουλκεί. Για να είναι ετοιμοπόλεμος, πρέπει να διατηρεί πάντοτε καλοακονισμένο το σπαθί του.



Συναγωνιστές και συναγωνίστριες, αντλείστε την μεγαλύτερη χαρά από το απρόβλεπτο, κερδίστε ως τυχοδιώκτες τον κίνδυνο από το ύστατο ρίσκο στη ζωή σας, αναζητείστε με στοχαστική αγωνία τον αστάθμητο παράγοντα που μπορεί να αποβεί καταλύτης και να τα σωριάσει όλα, κάνοντας παρόν και παρελθόν να μοιάζουν με ένα αιθερικό μούδιασμα του μυαλού.

Κινηθείτε όσο πιο υπόγεια μπορείτε, ξεγελάστε τον ύπουλο εχθρό που παραμονεύει να σας παγιδεύσει παντού. Παλέψτε έξυπνα, όπως αρμόζει στους γενναίους στρατιώτες της ιδέας μας. Αγωνισθείτε με παράτολμη συνέπεια σαν να δίνετε την έσχατη μάχη της ζωής σας. Βαδίστε με απόλυτη συνείδηση της αποστολής σας, εγκαταλείψτε τον μεταμοντέρνο τρόπο ζωής. Αναζητήστε το αποδιωγμένο πρότυπο της αστικής κοινωνίας. Τον ήρωα που ζει μοναχικά, αληθινά, καρτερικά…

Carpe diem, quam minimum credula postero
(Άδραξε την ημέρα, εμπιστευόμενος όσο το δυνατόν λιγότερο το μέλλον)