Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΙΩΚΕΤΑΙ Ο ΠΙΤΕΡ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΦ!








Δεν είναι ο Πίτερ Ο' Τουλ, ούτε ο Πίτερ Σέλλερς, αλλά ούτε κι οι σπασμένες σου μασέλες. Δεν είναι ούτε ο Πίτερ ο Ουστίνοφ. Είναι ο Πίτερ Κωνσταντίνοφ! Κλείσιμο εισαγωγής. Για τον Πέτρο η νύχτα δεν πέφτει στο Παλέρμο, αλλά στα στενά γύρω από την Ομόνοια. Όταν ανοίγει τα μάτια του βλέπει μεραρχίες να προβαίνουν σε εκκαθαρίσεις. Ας δείξουμε λίγη συμπόνια σε έναν ‘άνθρωπο’ που έχει την ανάγκη μας. Ο Πέτρος είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση ‘ανθρώπου’. Αλλά τι περίπτωση ‘ανθρώπου’. Κλινική περίπτωση που χρήζει άμεσου ψυχιατρικού εγκλεισμού. Η νόσος που αγαπήθηκε από την αριστερά και αγκαλιάστηκε από την ακροδεξιά, η μάστιγα της ναρκισσιστικής διαταραχής προσωπικότητας που τόσο ταλαιπωρεί αυτό τον αψηλό μαχητή της αριστεράς, από έφηβο εργατοαλληλέγγυο ακόμα, δεν λέει να τον εγκαταλείψει. Είναι αγωνιστής το γεροντοπαλίκαρο. Ο Τζαβέντ και η Υβέτ του λένε σε όλα Ναι. Ο Σάββας το ίδιο. ‘Μοστράρω την άθλια φάτσα μου, άρα υπάρχω’. Ο Πέτρος το ανακάλυψε. ‘Ναι Πέτρο’, συγχορδία παν τα πάκια που χτυπάνε παλαμάκια όταν τρώνε σαλαμάκια από του Πέτρου τα χεράκια. Ευχαριστούμε τον Πέτρο για το κείμενο που μας έστειλε, εκλιπαρώντας μας να μην κάνουμε άλλες εικαστικές παρεμβάσεις στα γραφεία του για λογαριασμό του και να δημοσιεύσουμε την άποψή του. Ξεκαθαρίσουμε πως ο Πέτρος είναι πάνω απ’ όλα φίλος. Όταν λέμε φίλος, εννοούμε ΦΙΛΟΣ. Εντάξει Πέτρο…



ΔΙΩΚΟΜΑΙ, ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;



Μετά την ποινική δίωξη κατά του Εβραίου ανταγωνιστή μου τον Σάββα Μιχαήλ, Γραμματέα του ΕΕΚ και του πρώην κοπρίτη για να λέμε την αλήθεια Πρύτανη του ΕΜΠ Μουτζούρη, η οποία διαλαλώ πως βασίστηκε σε μήνυση στελεχών της ιμπεριαλιστικής Χρυσής Αυγής κατά του συνόλου της Αριστεράς και στηρίχτηκε από την Διεύθυνση Κρατικής Ασφαλείας και την Εισαγγελία (πανηγυρικά την ‘έριξα’ στο ακροατήριο) μια νέα σειρά διώξεων με τα ίδια χαρακτηριστικά στήθηκε σε βάρος μου, επειδή είμαι αγωνιστής-συντονιστής της παρακρατικής δράκας ‘Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή’ (ΚΕΕΡΦΑ). Είμαι ‘νόμιμα’ εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και μέλος της ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α και διάφορων άλλων συμμοριών που θέλουν να κρεμάσουν για μπεγλέρι τα άντερα των φασιστών σε στύλους της ΔΕΗ στη Σοφοκλέους. Ο Σαχζάντ Λουκμάν ζει!



Κατόπιν υπόδειξης της Χρυσής Αυγής και της Διεύθυνσης Κρατικής Ασφαλείας, η Εισαγγελία διέταξε προανάκριση σε βάρος εμού του ιδίου, του μέγα αγωνιστή Πέτρου Κωνσταντίνου για “διασπορά ψευδών ειδήσεων” (είναι ποτέ δυνατόν;) επειδή με ανακοίνωση μου στην ιστοσελίδα της ΚΕΕΡΦΑ στηλίτευσα το γεγονός ότι η αστυνομία εκτέλεσε τους Αλβανούς δραπέτες των φυλακών Τρικάλων αντί να τους συλλάβει και να οδηγήσει σε δίκη τους αστυνομικούς που τους δολοφόνησαν.. Μόλις ολοκληρώθηκε η προανάκριση για την πρώτη δίωξή μου, η Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας (το 2ο Τμήμα Προστασίας Πολιτεύματος) έσπευσε να ζητήσει νέα δίωξή μου, τη φορά αυτή για την ανακοίνωση αλληλεγγύης στην εξέγερση των μεταναστών στην Αμυγδαλέζα μετά τη κτηνώδη καταστολή της από τους μπάτσους στις 10 Αυγούστου. Αλληλεγγύη στους 4 του Βελβεντού!



Μετά λύπης μου ενημερώθηκα πως οι ρατσιστικοί Δήμοι Φιλιατών, Πωγωνίου, Κόνιτσας και Νεστορίου διαμαρτύρονται για την αθρόα προσέλευση ‘λαθρομεταναστών΄ και διακίνηση ‘ναρκωτικών’ από τα σύνορα με την αναρχομάνα Αλβανία. Έξω οι φασίστες από την Ελλάδα!

Τεράστιο είναι το κύμα συμπαράστασης ενάντια στις κατάφορες διώξεις που μου έχουν ασκηθεί. Δεκάδες οι ομοσπονδίες, αμέτρητα τα εργατικά σωματεία, δεκάδες οι κοινότητες μεταναστών, τα δημοτικά και περιφερειακά συμβούλια, ο ΟΗΕ, τα Ηνωμένη Έθνη, το ΝΑΤΟ, ο Πρόεδρος Πούτιν, οι αντιρατσιστικές, και αντιφασιστικές συλλογικότητες, οι πολιτικοί φορείς και οργανώσεις που μου δηλώνουν την στήριξή τους. Το ακούσατε; Προσωπικά σε εμένα τον αγωνιστή-συντονιστή της ΚΕΕΡΦΑ, δημοτικό σύμβουλο της Αθήνας, κολλητό του Καμίνη.



Από την θέση του διωκόμενου αγωνιστή-συντονιστή-τραγουδιστή, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους κολλητούς φίλους και συνέταιρούς μου, εκτός των ΑΜΕ που μου συμπαραστέκονται με κάθε μέσο:

Τον Δημήτρη Χριστόπουλο, αναπληρωτή Καθηγητή Παντείου Πανεπιστημίου και Αντιπρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, τον Τάκη τον Ζώτο, δικηγόρο υπεράσπισης των αγωνιστών της 17ης Νοέμβρη, τον βουλευτή επικρατείας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Δημήτρη Τσουκαλά που υφίσταται πολιτικές διώξεις για το Εφάπαξ του 1.000.000 Ευρώ, την Κατερίνα Θωϊδου δημοσιογράφο της Εργατικής Αλληλεγγύης και μέλος του Κ.Σ της ΚΕΕΡΦΑ που πρωτοστατεί στη λάσπη κατά της Χρυσής Αυγής, τον σύντροφο Τζαβέντ Ασλάμ που τσακίζει κόκκαλα συμπατριωτών του για να βγάλουμε το ψωμί μας και τέλος τον Ορέστη Κολοκούρη από τους Οικολόγους Πράσινους που βοηθάει όσο μπορεί κάνοντας εικονικές μηνύσεις στους φίλους μου τους ΑΜΕ.



PLEASE, DEFEND ME! MY NAME IS PETER AND NOW I’M FEELING SO ALONE!