Πολλοί μίλησαν γι’ αυτόν, κι άλλοι τόσοι σώπασαν γι’ αυτόν. Μετά από πολύ καιρό, ο Περίανδρος, ο μόνος πραγματικός Ηγέτης του εθνικιστικού χώρου, επέλεξε να λύσει την σιωπή του, με ένα μήνυμα που δεν μιλά στα μάτια ή στ’ αυτιά, αλλά στην καρδιά και την συνείδηση. Οι Συναγωνιστές από την Απέλλα εξασφάλισαν για μας αυτή την πολυαναμενόμενη συνέντευξη, στα κεντρικά τους γραφεία στην Αθήνα, και η οποία πιστεύουμε θα λύσει αρκετές απορίες σχετικά με το παρόν και το μέλλον του κινήματος.
Ο Περίανδρος δηλώνει απερίφραστα: «Είμαστε Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές!».
«Η πολιτικοποίηση της ηθικής των Κλεφτών, όπως λέει, είναι ο
αντικειμενικός μας σκοπός, ο οποίος θα επιτευχθεί μέσα από τις νέες
δομές που δημιουργούνται». Η νεολαία, την οποία καλεί να γίνει η αιχμή
του δόρατος, καθώς και να σμιλέψει τον αγωνιστικό της χαρακτήρα, όχι
μόνο στο δρόμο αλλά και μέσα στις βιβλιοθήκες, είναι και αυτή την οποία
θα στηρίξει, μακριά από παλαιοκομματικού τύπου πρακτικές και λογικές.
Τέλος, καλεί τους παλαιούς Συντρόφους του, να πράξουν το ίδιο.
Ακολουθεί η συνέντευξη:
1) Μίλησε μας για τη ζωή σου μετά τη φυλακή και τις δυσκολίες που αντιμετώπισες όλα αυτά τα χρόνια των διώξεων.
– Το να αναφερθώ στις δυσκολίες, που
αντιμετώπισα κατά την δίωξη μου, φαντάζει πιο δύσκολο κι από κείνες…
Κάθε ειδική αναφορά σε κάποιες απ’ αυτές έχει αξία, μόνον, όταν αυτά,
που βιώνουμε στο παρόν, ανταποκρίνονται στην ποιότητα τους. Επιπλέον,
δεν με θεωρώ παρωπλισμένο, ώστε να γράψω τ’ απομνημονεύματα μου. Εάν, η μοίρα με καλέση, έχω να της ανταποδώσω πολλά, ακόμη σκληρότερα.Θα σημειώσω μόνον τούτο: Όσο κι αν με πολέμησαν και αδίκησαν, ακόμη και σε βαθμό εξαντλήσεως, δεν παρεδόθην ποτέ!
Αυτό δεν απέρρευσε αποκλειστικώς απ’ την προσωπική μου δύναμη. Διότι,
συχνά η τύχη, αλλά και οι θείες δυνάμεις που επικουρούν το Γένος, με
προστάτευσαν μεταξύ ζωής και θανάτου. Απλώς, όταν όλα έδειχναν πως είχαν
τελειώσει, τις κάλεσα ανυποχώρητος. Προτιμούσα να σαπίσω στην
φυλακή, να χαθώ στην εξορία, να ψοφήσω στις φονικές ενέδρες, παρά να
υποκύψω και να προδώσω. Έτσι, παραδόξως, όχι μόνον νικούσα, μα και
ερωτευόμουν την συντριβή μου. Ένας μυστικός κόσμος ανοίχτηκε
στα μάτια μου. Λησμόνησα το παρελθόν, χλεύασα την ειρήνη, κι άρχισα να
βλέπω τα μεγάλα πνεύματα της Ιδέας πιο κοντά, να νοιώθω το πρόβλημα μου
μικρό, εμπρός στο δικό τους, ν’ αυτοσαρκάζωμαι και να προχωρώ…Βεβαίως, η ζωή μετά την ωραία περιπέτεια, παρουσίασε μια άλλη δυσκολία:
Να κλείσω την οδό των τρομακτικών εμπνεύσεων, και να επανέλθω στην
πεζότητα του ανθρωπίνου βούρκου, που μας περιβάλλει. Να πείσω τους
ομοϊδεάτες, ότι δεν θα ξεφύγουν απ’ αυτήν, αν συνεχίσουν, να γίνωνται
θύματα της γνωστής ακροδεξιάς πολιτικής.
2) Ποια είναι η κατάσταση της δικαστικής σου υπόθεσης σήμερα;
– Είναι μια υπόθεση, που έχει κλείσει εδώ και χρόνια. Αρκετά δεν πλήρωσα; Βεβαίως, δια κάποιους ρουφιάνους, δεν άνοιξε ποτέ…
3) Πώς βλέπεις τη σημερινή κατάσταση της χώρας και πώς πιστεύεις θα εξελιχθούν τα πράγματα στο άμεσο μέλλον;
– Η κατάσταση συνοδεύει το καθοδικό ρεύμα της
ιστορίας μας. Μας αρέσει ή όχι, η πολιτική μυθολογία, έτσι είναι: Η
αναμονή της Φυλετικής Θεοδικίας! Το αν θα προβάλη με τρόπο
συγκλονιστικής Αποκαλύψεως είτε ως ζων θάνατος, που θα αποσυνθέση το
Έθνος μας νοσηρώς, δεν έχει σημασία. Όπως, σημασία δεν έχουν οι ασκήσεις
επί χάρτου, εν είδει γεωπολιτικής μαντικής: Θα χάσουμε αυτό ή θα
κερδίσουμε το άλλο.Ό,τι αξίζει ο Λαός μας, πρέπει να το λάβη, κι ας είναι οδυνηρό δια τους πάντες. Αυτό,
που εγώ εύχομαι, είναι η ηθική και πολιτική προπαρασκευή ημών, ώστε, εν
μέσω εθνικής απεργίας, να αποδώσουμε στους προδότες τα δέοντα. Πιστέψτε με! Όλοι αυτοί, που, ως συστημικοί, εμφανίζονται παντοδύναμοι, την κρίσιμη ώρα θα σκούζουν ως εταίρες.
Δεν θα υπάρχη βουλευτής, πολιτικάντης, μπίζνεσμαν, εναλλακτικός,
δημοσιογράφος κι ανθρωπιστής της δεκάρας που δεν θα κρύβεται. Οι μόνοι
που θα κινηθούν, είναι οι ξένοι, οι φανατικοί αριστεροί μηδενιστές και
κάποιοι Στρατιώτες του Γένους -είτε θεσμικοί, είτε ελεύθεροι…
4) Ποια είναι η γνώμη σου για τη σημερινή εικόνα του εθνικιστικού «χώρου»;
– Ο «χώρος» βρωμούσε πάντοτε. Ανέκαθεν,
το σύστημα φρόντιζε να προβάλλη ως «μορφές» του, υπεταγμένους
καρεκλοκένταυρους, και να τους ταΐζη με δημόσιο -πρακτορικό ή
βουλευτικό- χρήμα, ώστε να τους κατευθύνη. Το γνωστό εργάκι: «Παιδιά, δεν γίνεται επανάσταση, θα διεισδύσουμε στο κράτος και θα το διαβρώσουμε». Μόνο
που πάντα, διεβρώνοντο οι εθνικιστές απ’ τον ανήθικο συμβιβασμό. Οι
παλαιοί τα ξέρουν. Τώρα, τα μαθαίνουν και οι νέοι. Παρατηρούν έκπληκτοι
την Χρυσή Αυγή να προσφέρη γη και ύδωρ: Η μαύρη όρνιθα, ως
δηλωσίας μετανοίας, κατεδίκασε τον Εθνικοσοσιαλισμό, αφού οι τσιρίδες με
τα «Χάιλ Χίτλερ», κόστιζαν κάγκελο. Κι άρχισε το
δημοκρατικό-αντιφασιστικό κακάρισμα. Χειροφίλημα στην
σιωνίστρια Μπακογιάννη. Πολιτική συνεργασία με τον σιωνιστή Γούδη. Ψήφος
υπέρ της φοροαπαλλαγής των εφοπλιστών. Μα και επαμφοτερίζουσα στάση δια
την πώληση των βραχονησίδων. Αγκαλιές με τους Μαγυάρους ανθέλληνες του
«Βέλους», αδελφούς των Γκρίζων Λύκων. Χειραψίες με τους Βούλγαρους
αλυτρωτιστές, νέους-Κομιτατζήδες… Σκατά στα μούτρα τους! Ποιος χώρος; Αυτός δεν έγινε ποτέ Εθνικός Τόπος, ποτέ! Και ποιο κίνημα; Κίνημα είχαμε, κάποτε, όταν μας έτρεμαν στο πεζοδρόμιο.
Μόλις σταμάτησα να ματώνω, προδομένος εκ των έσω, επεκράτησαν οι
δειλοί. Και το πιο αστείο; Άτομα πεινασμένα, απόκληρα, της καρπαζιάς,
χόρτασαν, τσέπωσαν, φόρεσαν ψαλιδόκωλο κοστούμι κι εμφανίζονται ως
σώφρονες. Ούστ, Τουρκόφραγκοι!Δακρύζω μόνο, για τα παιδιά, που στήθηκαν άοπλα στο
πεζοδρόμιο, να τους φυλάττουν, την περίοδο που περίμεναν κτύπημα απ’
τους αναρχικούς. Κι αυτά εφονεύθησαν! Γιατί; Δια να παριστά η μαύρη όρνιθα το θύμα στο δικαστήριο; Αίσχος! Και ποια η αντίδραση; Οι «άλλοι» γελούν…Οργίζομαι απ’ το χάζι του «χώρου». Την μικροαστική ρητορική. Τον Μεσσιανισμό. Τον ραγιαδισμό. Τα μνημόσυνα… Έλεος, πια! Φτάνουν οι μετάνοιες. Αυτές είναι χρήσιμες, μόνον, όταν συνοδεύωνται από Αγώνα και Αίμα.
Φτάνει και η ανωνυμία. Ας εξαιρούνται, όσοι πραγματικώς πολεμούν και
δικαίως προσέχουν. Οι έτεροι τι παριστάνουν; Τους καλλιτέχνες ή την
Αόρατον Αρχήν του διαδικτύου; Ακτιβιστική θηλυπρέπεια, μα και σαρκική εξ
ορισμένων. Θα το τραβήξω το αυτάκι την κατάλληλη στιγμή…
Μαζί και κομπορρήμονες δοκησίσοφοι, που γράφουν-γράφουν, με αρχαϊσμούς
και εύηχα λεκτικά σχήματα, κι επί της ιδέας εμφαίνονται άσχετοι!Μην ασχολήστε με τον άχωρο-χώρο! Ούτε να παραξενεύεσθε απ’ την θωπεία
ποικίλλων στους πολιτικάντηδες. Το χρήμα είναι πολύ και οι εποχές
δύσκολες…
5) Γερμανολαγνεία/Αλβανολαγνεία και γενικότερη ξενομανία. Ποια η οπτική σου γι’ αυτές τις στρεβλώσεις που υπάρχουν στον «χώρο»;
– Δεν θα υπεισέλθω σε λεπτομέρειες. Όλα αυτά είναι αποκύημα αμαθείας και ελλείψεως καλλιεργείας. Υπάρχει
αλβανολαγνεία; Δεν το πιστεύω. Εάν ναι, τότε, ομιλούμε περί παρακμής.
Στο τέλος κάθε κοσμοειδώλου, το σύνδρομο του ετοιμοθανάτου
αυτοκρατορικού υπηκόου διαπερνά τις άψυχες μάζες. Και τότε, οι
«βάρβαροι» του κίναιδου, πλην ευφαντάστου, ποιητού, είτε ως Γότθοι είτε
ως Αλβανοί, ίσως «να είναι μια κάποια λύσις»… Δι’ αυτούς, εννοώ. Δι’
εμέ, που τους έχω αντιμετωπίσει καταλλήλως, ποτέ! Όπως τους
αντιμετώπισαν οι Ντρέδες Αρβανίτες, εκ πατρός πρόγονοι μου, στα
Σουλιμοχώρια της Τριφυλλίας. Όταν μαζί με Τούρκους και Μαμελούκους, όπως
επέστρεφαν απ’ τον Δυρό, όπου τους είχαν παλέψει οι Μανιάτισσες με τα
δρεπάνια, έγιναν λίπασμα στην γη μας…Δεν ξέρω αν υπάρχη νεανική άγνοια. Εγώ, πολύ μικρός, την είχα και
είχα παρασυρθή. Αλλά πήγα στην Αλβανία, κατάλαβα, τους γνώρισα μεταξύ
μας, ως σύγχρονους εχθρούς του Γένους, τόσον εντός μου, όσον και εκτός
μου! Τέλος!Οι Αρβανίτες έχουν τόση σχέση με τους Αλβανούς, όσην οι γνωρίζοντες
τουρκικά, κάποτε, Μικρασιάτες και Πόντιοι με τους Τούρκους. Ο κάθε
πονηρός ή ανόητος, ας μελετήση την ανθρωπολογική μελέτη του Πίτσιου! Θα
διαπιστώση την ταύτιση ανθρωπομετρικών στοιχείων Πελοποννησίων και
Αρβανιτών, παρά το γεγονός, ότι επί 500 έτη δεν επεμειγνύοντο. Ήσαν,
όμως, απόγονοι των δωρικών, κορινθιακών και κερκυραϊκών αποικισμών στις
ακτές της Β. Ηπείρου. Δι’ αυτό και στην ίδια έρευνα, η σχέση Αρβανιτών
και Αλβανών, ανθρωπομορφικώς, είναι ανύπαρκτη! Επί πλέον, υπάρχει χαώδης
διαφορά λαϊκής αισθητικής και ιδιοσυγκρασίας, που εμείς οι εθιμικοί
Αρβανίτες γνωρίζουμε καλώς.Πολιτικώς, τώρα: To αν θα μπορούσαμε να αφομοιώσουμε κάποιους απ’
αυτούς, με πιθανή ελληνική καταγωγή ή φιλελληνισμό, αυτό θα το βλέπαμε
μόνον, αν, ως κυρίαρχο κράτος επί της Β. Ηπείρου, διεπιστώναμε, ότι αυτό
ταιριάζει, γίνεται ή συμφέρει.
6) Έχεις μιλήσει στο παρελθόν για τη σημασία του να είσαι πρώτα Έλληνας και μετά Εθνικοσοσιαλιστής. Πιστεύεις στην ελληνικότητα της Ιδέας και πώς θεωρείς ότι πρέπει να εκφραστεί αυτή στο σήμερα;
–
Απέφυγα την κριτική της γερμανολαγνείας και με επαναφέρετε, έστω και εμμέσως… Καλώς! Ο αρχαίος μας πολιτισμός υπήρξε ένα κοσμοείδωλο πλήρες και τετελεσμένο. Σαφώς, στοιχεία της καλλιεργείας του επεβίωσαν δια του αίματος των Ελλήνων και του Λαϊκού Πολιτισμού τους, ολιγότερον δια της εντέχνου δημιουργίας, στον μεσαίωνα, έως σήμερα. Αυτός ο πολιτισμός, ως γνωστόν, εσημάδευσε την καλλιέργεια της Δύσεως, και εις ό,τι μας αφορά, την πολιτική της. Βεβαίως η προσαρμογή των ευρωπαίων στην έννοια της Πολιτείας, εγένετο βάσει μιμήσεως, είτε δημιουργικής είτε στείρας, και υπό την ιδιαιτερότητα της δικής τους Λαϊκής Ψυχής.Παραλλήλως, όμως, ένα άλλο κοσμοθεωρητικό ρεύμα, εκείνο των Ιουδαίων της διασποράς, παρεισέφρησε στον ευρωπαϊκό πολιτισμό και την πολιτική διάνοια. Πλήρως αντίθετο στην ελληνική κοσμοαντίληψη, έπαιξε τον απόλυτο ρόλο του στην νεωτερικότητα. Όταν, ο «μικτός» από πολιτειακή φιλοσοφία μεσαίων έφυγε, και μετά την αναγέννηση, η Δύση άρχισε να υιοθετή την ελληνική πολιτειακή σκέψη, ο εβραϊκός λογισμός απεδόμησε την επιστροφή των ευρωπαίων στο ελληνικό μεγαλείο και επηρέασε τον Διαφωτισμό. Έκτοτε, η επιστημοσύνη και κυρίως, οι πολιτικές ιδεοληψίες, που επεβλήθησαν στην εποχή μας, διακρίνονται, απ’ την άκρα δεξιά έως την άκρα αριστερά, απ’ την εβραϊκή κοσμοθέαση, με ποικίλες παραλλαγές. Κοινός τόπος ιουδαϊκής ψυχοσυνθέσεως απασών είναι: Οι απόψεις τους περί Χρόνου, Χώρου, Φυλής, Πολιτείας, Πολίτου, Πολιτικού και Πολιτισμού… Ως προς τις ίδιες παραμέτρους, όμως, η μόνη κοσμοθέαση, που εναντιώθηκε στην νεωτερικότητα, και θέλησε, ως προς τα αυτά μεγέθη να μιμηθή την Ελληνική Πολιτειακή Οντολογία, υπήρξε ο Εθνικοσοσιαλισμός! Όποιος δεν το γνωρίζει, είναι απλώς αγράμματος, και οφείλουμε να του το καταδείξουμε πνευματικώς.Βεβαίως, το ότι το έπραξαν Γερμανοί μιας συγκεκριμένης περιόδου, μετά από μια σπουδαία εθνική καλλιέργεια, που προετοίμασε την τρομακτική αυτή επανάσταση στον πολιτισμό, είναι, όχι μόνο σπουδαίο, μα και αξιοσέβαστο. Πέραν των όποιων εκτροπών, και παρεκβάσεων στην εφαρμογή, ακόμη και πέραν του αίματος που ως τίμημα, δυστυχώς, πληρώσαμε δια την αποδοχή της προδοτικής βρετανικής προπαγάνδας, έτσι είναι. Η τιμή στους πιστούς του Ελληνικού Πολιτισμού, παλαιούς Γερμανούς Εθνικοσοσιαλιστές, παραμένει. Όχι, όμως και η γερμανολαγνεία! Χρέος μας, ως Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές, έχουμε ν’ αναδείξουμε την ελληνικότητα του Εθνικού Κοινωνισμού και τόσον φιλοσοφικώς, όσον και πολιτικώς, να την διδάξουμε. Τα όπλα μας είναι τεράστια. Αν τα χρησιμοποιήσουμε, οι σύγχρονοι ευρωπαίοι και Γερμανοί, έχουν να μάθουν από εμάς πολλά!
Απέφυγα την κριτική της γερμανολαγνείας και με επαναφέρετε, έστω και εμμέσως… Καλώς! Ο αρχαίος μας πολιτισμός υπήρξε ένα κοσμοείδωλο πλήρες και τετελεσμένο. Σαφώς, στοιχεία της καλλιεργείας του επεβίωσαν δια του αίματος των Ελλήνων και του Λαϊκού Πολιτισμού τους, ολιγότερον δια της εντέχνου δημιουργίας, στον μεσαίωνα, έως σήμερα. Αυτός ο πολιτισμός, ως γνωστόν, εσημάδευσε την καλλιέργεια της Δύσεως, και εις ό,τι μας αφορά, την πολιτική της. Βεβαίως η προσαρμογή των ευρωπαίων στην έννοια της Πολιτείας, εγένετο βάσει μιμήσεως, είτε δημιουργικής είτε στείρας, και υπό την ιδιαιτερότητα της δικής τους Λαϊκής Ψυχής.Παραλλήλως, όμως, ένα άλλο κοσμοθεωρητικό ρεύμα, εκείνο των Ιουδαίων της διασποράς, παρεισέφρησε στον ευρωπαϊκό πολιτισμό και την πολιτική διάνοια. Πλήρως αντίθετο στην ελληνική κοσμοαντίληψη, έπαιξε τον απόλυτο ρόλο του στην νεωτερικότητα. Όταν, ο «μικτός» από πολιτειακή φιλοσοφία μεσαίων έφυγε, και μετά την αναγέννηση, η Δύση άρχισε να υιοθετή την ελληνική πολιτειακή σκέψη, ο εβραϊκός λογισμός απεδόμησε την επιστροφή των ευρωπαίων στο ελληνικό μεγαλείο και επηρέασε τον Διαφωτισμό. Έκτοτε, η επιστημοσύνη και κυρίως, οι πολιτικές ιδεοληψίες, που επεβλήθησαν στην εποχή μας, διακρίνονται, απ’ την άκρα δεξιά έως την άκρα αριστερά, απ’ την εβραϊκή κοσμοθέαση, με ποικίλες παραλλαγές. Κοινός τόπος ιουδαϊκής ψυχοσυνθέσεως απασών είναι: Οι απόψεις τους περί Χρόνου, Χώρου, Φυλής, Πολιτείας, Πολίτου, Πολιτικού και Πολιτισμού… Ως προς τις ίδιες παραμέτρους, όμως, η μόνη κοσμοθέαση, που εναντιώθηκε στην νεωτερικότητα, και θέλησε, ως προς τα αυτά μεγέθη να μιμηθή την Ελληνική Πολιτειακή Οντολογία, υπήρξε ο Εθνικοσοσιαλισμός! Όποιος δεν το γνωρίζει, είναι απλώς αγράμματος, και οφείλουμε να του το καταδείξουμε πνευματικώς.Βεβαίως, το ότι το έπραξαν Γερμανοί μιας συγκεκριμένης περιόδου, μετά από μια σπουδαία εθνική καλλιέργεια, που προετοίμασε την τρομακτική αυτή επανάσταση στον πολιτισμό, είναι, όχι μόνο σπουδαίο, μα και αξιοσέβαστο. Πέραν των όποιων εκτροπών, και παρεκβάσεων στην εφαρμογή, ακόμη και πέραν του αίματος που ως τίμημα, δυστυχώς, πληρώσαμε δια την αποδοχή της προδοτικής βρετανικής προπαγάνδας, έτσι είναι. Η τιμή στους πιστούς του Ελληνικού Πολιτισμού, παλαιούς Γερμανούς Εθνικοσοσιαλιστές, παραμένει. Όχι, όμως και η γερμανολαγνεία! Χρέος μας, ως Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές, έχουμε ν’ αναδείξουμε την ελληνικότητα του Εθνικού Κοινωνισμού και τόσον φιλοσοφικώς, όσον και πολιτικώς, να την διδάξουμε. Τα όπλα μας είναι τεράστια. Αν τα χρησιμοποιήσουμε, οι σύγχρονοι ευρωπαίοι και Γερμανοί, έχουν να μάθουν από εμάς πολλά!
7) Ως εκ τούτου, ποια είναι η κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει ένα πραγματικό Εθνικοσοσιαλιστικό Κίνημα στην Ελλάδα;
– Το κίνημα, ακριβώς δια να διαθέτη κίνηση,
δεν πρέπει να εγκλωβισθή στο σταθερό σημείο ενός γραφείου, που θα το
καταστήση στατικό κόμμα. Σαφώς, πρέπει να υπάρχη πόλος έλξεως, και στιβαρά χέρια, που θα υψώσουν σημαίες. Αλλά, οι
πορείες των αγωνιστών πρέπει να περνούν απ’ τις βιβλιοθήκες και τα
στρατόπεδα. Με σπαθί και πένα, με μελάνι κι αίμα. Μόνον η γνώση και η
δράση μαζί, θα χτίσουν ακέραιους και φανατικούς. Διότι χρειαζόμαστε
Έλληνες με ηθικό φανατισμό. Ερασιθάνατους, όχι λογάδες και
σαπιοκοιλιάδες. Ας ετοιμασθούν άπαντες δια την μεγάλη αμάχη!Πολιτικώτερα, πρέπει, απ’ την μια, να κτυπηθή η εβραϊκή Ευρώπη. Να απαξιωθούν οι ντόπιοι φορείς που αποτελούν τους δούλους των τραπεζιτών. Απ’ την άλλη, η
σκληρή αυτή σοσιαλιστική στάση, οφείλει να συνδεθή με τον αδιάλλακτο
εθνικισμό μας κατά των αριστερών, που προωθούν το φυλετικό μπαστάρδεμα. Και οι ξένοι ανθέλληνες, που τους στηρίζουν, να νιώσουν, ότι η εποχή του εγκληματικού τους αιφνιδιασμού, πέρασε. Οι νέοι, ας γίνουν η δυναμική πρωτοπορία, η αιχμή του δόρατος.Υπό αυτήν την οπτική, πρέπει να αποδομηθή το είδος του πολιτικάντου! Να ευτελισθή! Ενθυμούμαι την φράση του ήρωος, Στρατηγού Ντερτιλή, που μου επανελάμβανε, αγέρωχος στη φυλακή: «Πρόκειται
περί της ελεεινοτέρας κατηγορίας ανθρώπων επί της γης. Είναι λεπροί.
Είναι δυσώδεις. Είναι αδίστακτοι. Φτύστε τους! Ξεφωνήστε τους! Προγγήξτε
τους!»Επομένως, πρέπει να μετακτισθή το αξιακό υπόβαθρο του Αγωνιστού.
Αυτού, που δρα ενστικτωδώς, χωρίς να τον πληρώνουν. Που τιμά τους
μάρτυρες, που σέβεται τους μεγάλους, που αγαπά τους συντρόφους, που
τιμωρεί τους προδότες, που βοηθά τους αδύναμους συμπατριώτες, που ζη τη
στιγμή σαν αιώνα, που γελά και μάχεται, σαρκάζοντας τις ξεφωνημένες
βολεμένες της βουλής. Ώστε, όπως έγραφε ο Έβολα, να λένε όλοι: «Να, ένας άνθρωπος του κινήματος!». Θυμηθείτε ότι είμαστε η αναγέννηση του τάγματος της Κλεφτουριάς. Αυτή’ ναι η ζώσα μορφή του Γένους, που μένει, μόνον να την εκπνευματίσουμε. Η πολιτικοποίηση της ηθικής των Κλεφτών είναι ο πιο Εθνικός και Κοινωνικός στόχος απάντων.
8) Ποια είναι η άποψη σου για την έως τώρα δράση της Απέλλας;
– Κατ’ αρχήν, με χαροποιεί ότι, επί τέλους, κάποιοι τολμούν, χωρίς να περιμένουν έναν «πατερούλη», να τους σύρη εκ της χειρός. Είναι καιρός, ο πατερναλισμός να πάη στο διάολο! Άλλωστε,
το αν θα χρειασθή ηγέτη το ευρύτερο κίνημα, αυτό θα προκύψη, μόνον, εάν
η Ειμαρμένη βρέξη πυρά. Τώρα, οι συνθήκες απαιτούν αυτο-οργάνωση,
συλλογικότητα και αρχοντιά πολλών δια τον εαυτόν τους. Κάνετε καλή αρχή, άνευ φανφαρονισμών και τυμπανοκρουσίας. Μου θυμίζετε, άλλες, ωραίες εποχές.
Η πολιτική σας ευφυΐα σας προειδοποιεί ότι πολύς κόσμος διψά για αγνή
δράση. Αλλά και για αγνή, κρυστάλλινη ιδέα, που έχει και τις δυο, καιρό
πολύ, να δη.Άρα προετοιμασθήτε δια την διαχείριση ποικίλλων επισκεπτών. Και πολλών! Δι’ αυτό, κρυσταλλώστε χαρακτήρα! Θα ξεχυθούν τα κοράκια της ακροδεξιάς, να σας διαβρώσουν, λασπώσουν, συκοφαντήσουν. Απαντήστε τους με δράση, όταν αυτοί θα φλυαρούν. Ήδη, σας φθονούν, διότι τους αποκαλύπτετε.Ένας άλλος κίνδυνος, θα είναι ο απομονωτισμός, στον οποίο μας οδηγούν οι ιστορικές συνθήκες. Προσέξτε, ώστε, ο εθνικισμός μας να μην εξελιχθή σε ζηλωτισμό αγραμμάτων, όπως στην ηλίθια ακροδεξιά. Την Ευρώπη των τοκογλύφων πολεμούμε, όχι τον ευρωπαϊκό ουμανισμό. Είμαστε Εθνικοσοσιαλιστές, όχι Εθνικομπολσεβίκοι. Τα χρώματα, εν τούτοις, της σημαίας σας, του Ιερού Λόχου, δείχνουν ότι το κατέχετε βαθιά.
9) Τι δηλώνεις γι’ αυτούς που καπηλεύτηκαν το όνομα και τους αγώνες σου και τι γι αυτούς που σε τίμησαν από τον καιρό των διώξεων μέχρι σήμερα;
– Δεν πιστεύω, πως ό,τι έπραξα, πήγε χαμένο, επειδή η μετέπειτα Χρυσή Αυγή αστικοποιήθηκε.
Σαφώς, δεν αξιοποιήθηκε μια ευκαιρία επαναστατικού μετασχηματισμού.
Όμως, πολλοί με αγαπούν και τιμούν, όπως εσείς, που με συμβουλεύεσθε,
και σας επιστρέφω την αγάπη διπλή. Να με καπηλευθή δεν μπορεί, επί
μακρόν, ουδείς, διότι η χώρα είναι μεγάλο χωριό, τα πάντα μαθαίνονται.
Ακόμη κι εκεί μέσα, αρκετοί με προτιμούν, ασχέτως, αν συμβιβάζωνται,
διότι ορρωδούν και χάνονται. Δεν θα τους προσφέρω εναλλακτικό πολιτικαντισμό, δια να με ακολουθήσουν. Ας μην με ταλανίζουν!
Οι μόνοι που θα συντροφεύσω, θα είναι καθαροί Αγωνιστές σαν εσάς και
άλλους, αλλά και όλοι οι άγνωστοι, που μ’ έχουν, έως τώρα, τιμήσει, κι
ευελπιστώ να τους ευχαριστήσω, κάποτε, από κοντά.
10) Αν μπορούσες να γυρίσεις το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες; Ποιο θεωρείς το σημαντικότερο λάθος σου;
– Όταν, ως τραγικός ήρως, πρωταγωνιστής σε μια
πολιτική όπερα, τότε ευχαριστής την Μοίρα, δια τον ρόλο που σου
απένειμε. Τον χρόνο, τον αφήνεις απείραχτο. Ο Λαϊκός Εθνικισμός είναι τέχνη, δεν είναι ορθολογισμός. Υπό αυτήν την έννοια, τα
όποια μου λάθη, τα έχει αγιάσει το πάθος μου, και η τελική Κάθαρσις.
Εκτός, ίσως, ενός: Που δεν επέδειξα κόμη μεγαλύτερο μένος κατά των
εχθρών του Γένους…
11) Το μήνυμα σου προς τους Εθνικιστές.
– Παλαιοί Σύντροφοι! Ο Αγών των Νέων μπορεί να σας εγείρη και πάλι. Μην διστάσετε!