'Η Αθανασία δεν είναι δημοκρατική, ούτε συλλογική. Μονάχα οι έχοντες την Θεϊκή καταγωγή μπορούν να την ψιλαφήσουν συνειδητά, μέσα απ' την Μάχη των Αριστοκρατών, μέσα από έναν πολύ σφοδρό Πόλεμο στον οποίο πολύ λίγοι θα είναι εκείνοι που θα επιζήσουν, έχοντας αποδείξει την αξία τους' (Miguel Serrano – 'Manu')
Σύμφωνα με την διδασκαλία της ιέρειας του Ηγέτη, Savitri Devi, ο Θεϊκός Πολεμιστής εμφανίζεται στην πληρότητα της κυριαρχίας του ψεύδους και της αδικίας. Ο Θεϊκός Πολεμιστής γεννιέται από τα σπλάχνα της Άριας Φυλής και είναι απείρως πιο ανελέητος και αδίστακτος από τον Χίτλερ. Ο Κάλκι οδηγεί τον Κόσμο στην Τελική Μάχη που θα διεξαχθεί στο σταυροδρόμι των Αιώνων. Οι Πολεμιστές του Βόταν σμιλεύτηκαν στον Θάνατο, επιβλήθηκαν επί του Θανάτου. Αθάνατοι σαν πολεμικές μηχανές με σώμα Αβατάρ, προετοιμάστηκαν κάπου αλλού, ωστόσο κρυσταλλώθηκαν στην φυλακή του Δημιουργού. Το σώμα του Αβατάρ θα καταστραφεί νομοτελειακά, καθότι είναι καταραμένο, καθώς εισέβαλλε στον περίκλειστο κόσμο του Δημιουργού, προκειμένου να δώσει την έσχατη μάχη εναντίον του Δημιουργού και να πολεμήσει τις Λεγεώνες των γενετικών βιολογικών ρομπότ. Ο Κάλκι ο Εκδικητής θα κάνει την εμφάνισή του στο τελευταίο γύρισμα του τροχού. Είναι ο Άνδρας που θα δηλώσει παρών 'Ενάντια στο Χρόνο', ενάντια σε όλους εκείνους που ετοιμάζουν το τέλος της Ιστορίας. Αρκεί λοιπόν να έχουμε συνείδηση πως η ενσάρκωση του 'Επερχόμενου Άνδρα' έχει πολλές μεταμορφώσεις και πολλά ονόματα.
Οι άνθρωποι που στέκονται 'Ενάντια στο Χρόνο' συνδυάζουν τις αρετές της 'Αστραπής' και του 'Ήλιου''. Είναι οι πραγματικοί Ήρωες της Ιστορίας, οι Χτίστες, οι Υπερασπιστές που αφιερώνουν την ζωή τους στην πραγμάτωση μιας νέας βιώσιμης πραγματικότητας στο βάθος των αιώνων πάνω στο πρότυπο του φωτεινού οράματός τους για την Αλήθεια. Οι σπάνιοι μύστες που επιταχύνουν την αναπόφευκτη πτώση, υποσχόμενοι τον ερχομό της Χρυσής Εποχής. Κύριος εκπρόσωπος της κατηγορίας αυτής και ο πιο σημαντικός άνθρωπος 'Ενάντια στο Χρόνο' είναι ο Αδόλφος Χίτλερ. Ο Χίτλερ είναι, κατά το ινδουιστικό πρότυπο της Devi, ο Αβατάρ, ο διάμεσος μεταξύ του θεϊκού και του ανθρώπινου, αυτός που, όπως υπόσχεται o Κρίσνα στη Μπαγκαβαντγκίτα: 'Όταν η δικαιοσύνη συντρίβεται, όταν το κακό θριαμβεύει, τότε επανέρχομαι. Για την προστασία του καλού, για την καταστροφή όσων απεργάζονται το κακό, για την εγκαθίδρυση της βασιλείας της Δικαιοσύνης, γεννιέμαι ξανά και ξανά, σε κάθε εποχή'.
Ένας Βραχμάνος με το όνομα Κάλκι θα γεννηθεί. Θα δοξάσει Τον Βισνού και θα είναι ο κάτοχος μεγάλης Ενέργειας, μεγάλης Ευφυϊας και μεγάλης Aνδρείας. H παράδοση τον θέλει να γεννιέται στην Sambhala από μια ευνοημένη οικογένεια Βραχμάνων, ότι θα είναι ο Βασιλεύς των Βασιλέων, νικηφόρος με τη δύναμη της αρετής. Όταν η Kali Yuga θα πλησίαζει προς το τέλος της, τα σώματα όλων των πλασμάτων θα μειωθούν κατά πολύ σε μέγεθος οι θρησκευτικές αρχές και οι ακόλουθοι του κοσμικού κοινωνικού συστήματος ('varnasrama') θα καταστραφούν. Η διδασκαλία των Βεδών θα λησμονηθεί στην ανθρώπινη κοινωνία και η αποκαλούμενη θρησκεία τις περισσότερες φορές θα είναι αθεϊστικη. Οι Βασιλείς θα είναι κλέφτες, οι ασχολίες των ανθρώπων θα περιορίζονται στην κλεψιά, το ψεύδος και την άλογη βία. Οι κοινωνικές τάξεις θα εκπέσουν στο χαμηλότερο επίπεδο, αυτό των sudras. Αυτή την εποχή, η Υπέρτατη Προσωπικότητα Του Θείου θα εμφανιστεί στη γη. Με τη δύναμη της αγνής πνευματικής αγαθότητος, θα διασώσει την παντοτινή θρησκεία. Ο Άρχων Βισνού, η Υπέρτατη Προσωπικότητα Του Θείου, ο πνευματικός κύριος όλων των κινούμενων και μη κινούμενων ζωντανών όντων, και η Υπέρτατη Ψυχή όλων, γεννιέται για να προστατέψει τις αρχές της θρησκείας και για να ανακουφίσει τους αφοσιωμένους άγιους Του από τις επιπτώσεις της υλικής εργασίας. Ο Άρχων Κάλκι θα εμφανιστεί στον Οίκο του πλέον διαπρεπούς βραχμάνου του χωριού Sambhala, η μεγάλη ψυχή Visnuyasa. Ο 'Αρχων Κάλκι, ο Άρχων του σύμπαντος, θα καβαλήσει το ταχύ λευκό Του άλογο Devadatta, και με ξίφος στο χέρι, θα ταξιδέψει ολόγυρα στη Γη εκθέτωντας τους οκτώ απόκρυφους θησαυρούς Του και τις οκτώ μοναδικές ιδιότητες του Θείου. Επιδεικνύοντας την απαράμιλη λαμπρότητα Του και εφορμώντας με μεγάλη ταχύτητα, θα σκοτωσει κατά εκατομμύρια αυτούς τους κλέφτες που τόλμησαν να ντυθούν ως Βασιλείς.
Όταν ο Υπέρτατος Άρχων θα εμφανιστεί στη Γη ως Κάλκι, ο προασπιστής της θρησκείας, η Satya Yuga (η εποχή των Ανθρώπων-Θεών, της τελειότητας, της δικαιοσύνης) θα ξεκινήσει, η ανθρώπινη κοινωνία θα φέρει τους απογόνους της στον συνειδητό τρόπο του Καλού. Ό,τι αναφέρεται στο ανωτέρω απόσπασμα προέρχεται απ' την Μπαγκαβάτ Γκίτα ή Μπαγκαβαντγκίτα ή Γκίτοπανισαντ που σημαίνει 'Ας γίνει το θέλημά Του' και η οποία είναι από τα σημαντικότερα ιερά κείμενα του Ινδουϊσμού, αναφέρεται στο 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης του Ιωάννη 'Ο Καβαλάρης και το Άσπρο Άλογο'.
Όταν ο Υπέρτατος Άρχων θα εμφανιστεί στη Γη ως Κάλκι, ο προασπιστής της θρησκείας, η Satya Yuga (η εποχή των Ανθρώπων-Θεών, της τελειότητας, της δικαιοσύνης) θα ξεκινήσει, η ανθρώπινη κοινωνία θα φέρει τους απογόνους της στον συνειδητό τρόπο του Καλού. Ό,τι αναφέρεται στο ανωτέρω απόσπασμα προέρχεται απ' την Μπαγκαβάτ Γκίτα ή Μπαγκαβαντγκίτα ή Γκίτοπανισαντ που σημαίνει 'Ας γίνει το θέλημά Του' και η οποία είναι από τα σημαντικότερα ιερά κείμενα του Ινδουϊσμού, αναφέρεται στο 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης του Ιωάννη 'Ο Καβαλάρης και το Άσπρο Άλογο'.
'Το Μίσος, η προσευχή μας, η Εκδίκηση, η αποστολή μας' (Όρκος των 'Λυκανθρώπων')
Η πόλη Sambhala που αναφέρθηκε στην αρχή του κειμένου, εισήχθη απ' την θεοσοφική διδασκαλία της Έλενα Μπλαβάτσκυ, πριν από έναν αιώνα, οπόταν και εισήγαγε στους δυτικούς ερευνητές την έννοια Σαμπάλα (Shambhala), που διαφορετικά θα παρέμενε κρυφή και στην γνώση ελάχιστων μαθητών. Η λέξη είναι σανσκριτικής προέλευσης. Σημαίνει 'η πηγή της ευδαιμονίας', αλλιώς 'ο τόπος της ειρήνης και της ηρεμίας'. Στο Θεοσοφικό Γλωσσάριο η Σαμπάλα αναφέρεται ως μια μυστηριώδης περιοχή, μια πόλη όπου θα εμφανιστεί ο Κάλκι Αβατάρ, όπως λέει η προφητεία στα Πουράνα. Ο Κάλκι είναι ο Βισνού, δηλαδή ο Μεσσίας πάνω στο λευκό άλογο, σύμφωνα με τους Βραχμάνους. Κατά τους Βουδιστές είναι ο Μαϊτρέγια Βούδας, επίσης ο Σαοσιάντ, ο Σωτήρας των Πάρσων, και ο Χριστός των Χριστιανών. Όλοι αυτοί οι 'απεσταλμένοι' πρόκειται να εμφανιστούν πριν το τέλος της Κάλι-Γιούγκα. Στο Καλατσάκρα Τάντρα αναφέρεται ότι η Σαμπάλα έχει 'εξωτερική', 'εσωτερική' και 'εναλλασσόμενη' έννοια. Τρισυπόστατη. Ως προς την εξωτερική της έννοια, η Σαμπάλα υπάρχει σε κάποιο φυσικό χώρο. Μόνο τα άτομα με ιδιαίτερο Κάρμα μπορούν να την δουν και να την αντιληφθούν. Πρόκειται για έναν αγνό τόπο που υπάρχει στο ανθρώπινο πεδίο. Mόνο Ο έχων τη 'χάρη', την 'θεία φώτιση', μπορεί να την δει ή να του 'αποκαλυφθεί'.
Η Κάλι-Γιούγκα ξεκίνησε το 3102 π.Χ, κατόπιν της εξαφάνισης του Κρίσνα. Ο Lord Caitanya εμφανίστηκε πριν 500 χρόνια, οπότε και η Χρυσή Εποχή στο πλαίσιο της Κάλι- Γιούγκα θα πρέπει να ξεκινήσει και να διαρκέσει άλλα 10.000 χρόνια. Η Μπλαβάτσκυ λέει για τη Σαμπάλα ότι 'είναι μία μυστηριώδης τοποθεσία για τον Βουδισμό, τον Χριστιανισμό, τον Ινδουισμό και για τις άλλες θρησκείες. Θα μπορούσε να είναι η τοποθεσία όπου γεννιέται ένας Μεσσίας. 'Όλοι αυτοί οι αγγελιαφόροι εμφανίζονται πριν από τη συντέλεια του κόσμου, λένε κάποιοι, και πριν από το τέλος της Κάλι Γιούγκα, λένε κάποιοι άλλοι, αναφέρει το Θεοσοφικό Γλωσσάρι. Δεδομένου ότι η Χρυσή Εποχή εντός της Κάλι-Γιούγκα (εποχή του Σιδήρου) πλησιάζει στο τέλος, οι χαμηλότερες βαθμίδες του υλικού κόσμου που θα έχει καταστεί τόσο θελκτικός για τους ανθρώπους, θα τους οδηγήσει να απωλέσουν κάθε ενδιαφέρον πάνω σε πνευματικά ζητήματα. Άπαντες θα γίνουν Άθεοι, θα χάσουν κάθε πίστη στο Θείο και την πνευματικότητα. Η ύλη θα κυριαρχήσει. Οι θιασώτες (bhaktas) της σοφίας θα μοιάζουν γελίοι στα μάτια της κοινωνίας και θα είναι κυνηγημένοι στις πόλεις, όπως τα ζώα που βρίσκουν καταφύγιο στα βουνά. Θα εγκαταλείψουν τις πόλεις και θα ζουν σε καθεστώς παρανομίας σε σπηλιές στα ψηλά βουνά, μόνο και μόνο για να απεμπλακούν απ' το γήινο πεδίο της ύπαρξης. Κατ' αυτό τον τρόπο θα εξαφανιστούν από προσώπου της γης. Αυτή είναι η στιγμή κατά την οποία η σκοτεινή επιρροή της Κάλι-Γιούγκα θα γίνει τόσο πλήρης στην επιρροή της, ώστε θα εκδηλωθεί ανεμπόδιστα. Τελικώς, έπειτα από 432.000 χρόνια απ' την έναρξη της Κάλι-Γιούγκα ο αφέντης Κάλκι θα εμφανιστεί ως η 22η ενσάρκωση του Θεού. Για ορισμένους, αυτό θα σημάνει την λεγόμενη 'Δευτέρα Παρουσία' του Χριστού που ορισμένοι τον εξισώνουν με την έλευση του Αντιχρίστου. Ορισμένοι αυτό το γεγονός το θεωρούν ισοδύναμο του τέλους του κόσμου, γεγονός για το οποίο γίνονται πολλές συζητήσεις τα τελευταία χρόνια. Ο Επερχόμενος Άνδρας, θα κάνει την εμφάνισή του όταν πια οι Εβραίοι θα έχουν καταστεί αφέντες της Ιερουσαλήμ και οι άνθρωποι θα έχουν γίνει ικανοί να ξερνούν φωτιά που θα κατεβαίνει απ' τον Ουρανό. Κατά το όραμά του Ιωάννη της Αποκάλυψης (όντας εξόριστος στην νήσο Πάτμο), οι μάρτυρες του Χριστιανισμού ζητούν εκδίκηση για το ψυχικό θάνατό τους, διαμαρτυρόμενοι έντονα προς το Θεό, κάτι που όμως έρχεται σε αντίθεση με τη χριστιανική διδασκαλία των Ευαγγελίων περί συγχώρεσης. Με το άνοιγμα της τελευταίας σφραγίδας, εμφανίζονται οι επτά άγγελοι στους οποίους δίνονται ισάριθμες σάλπιγγες. Κάθε φορά που σαλπίζουν, μία τρομερή καταστροφή χτυπά τη Γη, ενώ, έπειτα από αναρίθμητα δεινά, ακολουθούν οι επτά φιάλες που περιέχουν την οργή του Θεού, η οποία ταυτίζεται με τον ερχομό του 'Αντιχρίστου' και το περίφημο 'χάραγμα' (Αποκάλυψη, 13:16-17). Ακολουθούν η τελική μάχη μεταξύ Καλού και Κακού και η ήττα του 'Αντιχρίστου'. Ο Χριστός επιστρέφει στη Γη για δεύτερη φορά και η 'Δευτέρα Παρουσία' σηματοδοτεί την 'Ημέρα της Κρίσης'. Ζωντανοί και νεκροί θα κριθούν για τα έργα τους ('καὶ εἶδον τοὺς νεκρούς, τοὺς μεγάλους καὶ τοὺς μικρούς, ἑστῶτας ἐνώπιον τοῦ θρόνου, καὶ βιβλία ἠνοίχθησαν: καὶ ἄλλο βιβλίον ἠνοίχθη, ὅ ἐστιν τῆς ζωῆς: καὶ ἐκρίθησαν οἱ νεκροὶ ἐκ τῶν γεγραμμένων ἐν τοῖς βιβλίοις κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν', Αποκάλυψη, 20:12) και οι άδικοι ρίχνονται στη 'λίμνη του πυρός' ('Και όστις δεν ευρέθη γεγραμμένος εν τω βιβλίω της ζωής, ερρίφθη εις την λίμνην του πυρός', Αποκάλυψη, 20:15). Φυσικά, τους δικαίους περιμένει μια καλύτερη μοίρα στη 'Νέα Ιερουσαλήμ' που αποτελεί εθνικό πόθο των Εβραίων, την οποία ο Ιωάννης φροντίζει να περιγράψει λεπτομερώς στα τελευταία δύο κεφάλαια του κειμένου της Αποκάλυψης. Όλα αυτά σύμφωνα με την Χριστιανική παράδοση...
'Στην παράδοση δεν έχει προσδιοριστεί η ακριβής ημερομηνία του τελικού ερχομού Εκείνου που αιωνίως επιστρέφει, δεν έχουμε τα μέσα ώστε να τον προσδιορίσουμε χρονικά. Η παράδοση δεν είναι ιστορία, ούτε αστρολογία. Πέραν αυτού, σύμφωνα με τα σημάδια που έχω επισημάνει, η τελευταία ενσάρκωση των Δυνάμεων οι οποίες δρουν 'Εναντίον του Χρόνου' στο κύκλειο του Χρόνου-ο Κάλκι-θα κάνουν την εμφάνισή τους σύντομα. Εκείνος θα εμφανιστεί όταν πια όλα θα έχουν χαθεί ανεπιστρεπτί: όταν δεν θα έχει μείνει τίποτα όρθιο απ' την Εκλεκτή Φυλή-η φυσική αριστοκρατία των Αρίων-απ' την σιωπηλή, απαρατήρητη, ωστόσο συνειδητή, προσηλωμένη και ακμαία δράκα Ανδρών και Γυναικών αυτού του τύπου. Όλα πια θα δείχνουν πως έχει χαθεί κάθε ελπίδα. Οι ελάχιστοι άνδρες που είναι ήδη κάτι παραπάνω από απλοί άνδρες-οι τελευταίοι πιστοί του Φωτός και της Ζωής στην τωρινή μορφή της, προσμένουν· προσμένουν να αναγνωρίσουν τον πολυαγαπημένο τους Ηγέτη, τον Αδόλφο Χίτλερ, τον ανίκητο Πολεμιστή της Αποκάλυψης Ο οποίος θα πάρει εκδίκηση για λογαριασμό του ιδίου και των αφοσιωμένων ανθρώπων του, για λογαριασμό των συντρόφων του, για τους ίδιους. Ο Θεϊκός Πολεμιστής που προσμένουμε θα έλθει σύντομα'. Savitri Devi 'Η Αστραπή και ο Ήλιος'.
ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ...