Η Χίος είναι ένα νησί με μακραίωνη ιστορία και ένα νησί που διαδραμάτισε σπουδαίο ρόλο στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του γένους των Ελλήνων. Στην προεπαναστατική περίοδο, βρίσκει τους Χιώτες να είναι ακόμα καταπιεσμένοι, ωστόσο, να τους έχουν χορηγηθεί τα προνόμια που οφείλονταν στην παραγωγή της μαστίχας (μαστιχοκαλλιέργειες). Οι Τούρκοι επέβαλαν φόρους επί των Χίοτων και τους ανάγκασαν να πληρώσουν τους φόρους με μαστίχα. Όταν η Ελληνική Επανάσταση κατά των Τούρκων ξέσπασε το 1821, οι Χιώτες δεν έλαβαν μέρος. Τον 2ο χρόνο της εθνεγερσίας, ο Λυκούργος Λογοθέτης, ένας Έλληνας επαναστάτης από τη Σάμο, ήρθε στη Χίο, προσπαθώντας να ελευθερώσει το νησί με τη βοήθεια του Αντώνη Μπουρνιά. Η προσπάθεια αυτή απέτυχε και ο Καπουδάν Πασά Καρά Αλί έφερε τον τουρκικό στόλο στο νησί και άρχίσε να καίει, να καταστρέφει και να σφαγιάζει τους κατοίκους της Χίου κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 15 ημερών, προκειμένου να τους δώσει ένα μάθημα για την απειθαρχία τους. Πάνω από 25.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στη Σφαγή της Χίου. Έκτοτε, ο Κωνσταντίνος Κανάρης, από το γειτονικό νησί των Ψαρών, οδήγησε τον στόλο του στη Χίο και έκαψε την τουρκική ναυαρχίδα στο λιμάνι του νησιού. Ο Καπουδάν Πασά Καρά Αλή, καθώς και άλλοι Τούρκοι αξιωματούχοι, έχασαν τη ζωή τους και ενταφιάστηκαν στο τούρκικο νεκροταφείο που βρίσκεται στο Κάστρο της Χίου. Τον Μάρτιο του 1822 η Χίος επαναστάτησε, όταν ο Μπουρνιάς πλαισιωμένος από διακόσιους άνδρες πήγαν στη Σάμο και κάλεσαν τον Λογοθέτη προκειμένου να συμμετάσχει στην επανάσταση της Χίου. Στη διάρκεια της επανάστασης ο Μπουρνιάς διαπληκτίστηκε με τον Λογοθέτη για το ποιος είναι αρχηγός και ποιος υπαρχηγός. Η φιλονικία και η απερισκεψία του Μπουρνιά (μισθοφόρος του Ναπολέοντα) οδήγησε στην αποφράδα που έμεινε στην ιστορία ως η Σφαγή και Καταστροφή της Χίου. Ο Μπουρνιάς κατά την υποχώρηση φώναζε το σύνθημα που είναι γνωστό στη Χίο: 'Ο σώζων εαυτόν σωθήτω!'.
Η Χίος είναι νησί του Ανατολικού Αιγαίου. Απέχει ελάχιστα από τις ακτές της Μικράς Ασίας. Μόλις 3,5 ναυτικά μίλια τη χωρίζουν από το ακρωτήριο Πούντα ως τη χερσόνησο της Ερυθραίας στο ύψος του Τσεσμέ. Είναι το πέμπτο μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας (904 τετραγωνικά χιλιόμετρα) με μήκος ακτών 213 χιλιόμετρα και πληθυσμό, που ζει στην πόλη της Χίου, πρωτεύουσα και κύριο λιμάνι του νησιού καθώς και στα 64 χωριά του νησιού. Ακόμα η Χίος έχει μεγάλη απόδημη κοινότητα σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη. Τα κύρια προϊόντα που εξάγει είναι η ονομαστή χιώτικη μαστίχα, το λάδι, τα σύκα και το κρασί, ενώ έχει διεθνή φήμη για το μέγεθος και την ποιότητα της ναυτιλίας της. Διοικητικά, μαζί με τα νησιά Οινούσσες και Ψαρά, αποτελεί τον νομό Χίου με πληθυσμό που φθάνει περίπου τους 53.817 κατοίκους (απογραφή 2005). Η πρωτεύουσα του νομού, πόλη της Χίου, λέγεται και Χώρα.
Κάποιοι υποστηρίζουν, πως η Χίος είναι η γενέτειρα του Χριστόφορου Κολόμβου. Ο Κολόμβος φαίνεται να ήξερε πολλά για το νησί, καθώς πολύ συχνά έγραφε γι' αυτό στα ημερολόγια του. Στο χωριό Πυργί υπάρχει το σπίτι του Κολόμβου, από όπου συγκέντρωσε και Χιώτες ναυτικούς, προκειμένου να ξεκινήσει το ταξίδι του προς τις 'Δυτικές Ινδίες'. Το 'Κολόμβος' είναι ένα ιδιαίτερα συνηθισμένο επώνυμο στη Χίο. Όμως, ας μην θεωρήσει κανείς πως ο Κολόμβος, όπως εντελώς δόλια ή βλακωδώς λέγεται από κάποιους, ήταν Έλληνας. Όχι, ήταν Εβραίος και έχει πολύ μεγάλη σημασία το στοιχείο αυτό. Γιατί, θα το διαπιστώσετε παρακάτω. Στην σφαγή της Χίου πρωταγωνίστησαν οι Εβραίοι. Την 11η Απριλίου του 1822 οι Τούρκοι επιτέθηκαν κατα της Χίου.Την κατέλαβαν άρχισαν τις σφαγές και τους βιασμούς και αμέσως μετά ξεχύθηκαν οι Εβραίοι,οι οποίοι ήρθαν απο τη Σμύρνη και άλλα μέρη, ως σύμμαχοί των δήθεν και επιδόθηκαν σε αφάνταστες αγριότητες.Ο γραμματεύς του Κανάρη, Ανδρέας Μάμουκας(1801-1884) ως αυτόπτης μάρτυρας περιγράφει τα αιμοσταγή εγκλήματά των. 'Οι Εβραίοι δεν συνεκινούντο προ των γυμνών κρεμασμένων Ελλήνων,αλλά κατεκομμάτιαζαν τα σώματα αυτών, ως κρέας εις σφαγείον'. Αυτά καταγράφονται από τον ε.α Στρατηγό Γεώργιο Αϋφαντή στο βιβλίο του 'Αφύπνισις', στη σελίδα 745. Στις αρχές του 1800 η ευημερούσα Χίος αριθμούσε 120.100 ψυχές εκ των οποίων οι 117.000, ήταν Έλληνες, οι 3.000 Τούρκοι και οι 100 Εβραίοι. Το εμπόριο μαστίχας ανθούσε, το εμπόριο με τα παράλια της Μικρασίας ήταν στο ζενίθ του και οι Χιώτες μπορεί να ζούσαν μια σχετικά ελεύθερη καλή και άνετη ζωή, αλλά ποτέ δεν ξέχασαν ότι ήταν Έλληνες. Ο Σουλτάνος Μαχμούτ ο Β, τους είχε δώσει άτυπα μια σχετική αυτονομία αφού ποτέ δεν του δημιούργησαν κάποιο πρόβλημα. Μιά περιοχή της Ελλάδος που είχε επισύρει το έξαλλο μίσος των εβραίων ήταν η Χίος. Είναι ιστορικώς βέβαιον, ότι οι Ιουδαίοι προκαλέσανε την καταστροφή της από τους Τούρκους για να λεηλατήσουν τον πλούτο των πολυαρίθμων Χιακών εργαστηρίων. Επί πλέον συμμετείχαν και οι ίδιοι με τον φρικτότερο τρόπο στίς σφαγές. Ο αγωνιστής του 1821, γραμματεύς του Κανάρη και μετέπειτα βουλευτής Σύρου Ανδρέας Μάμουκας (1801-1884) έχει περιγράψει σαν αυτόπτης μάρτυς τα αίμοσταγή Εβραϊκά εγκλήματα. Η μανία των Εβραίων κατά των Ελλήνων βεβαιώνει 'ήτο απερίγραπτος' παρακάτω λέγει, ότι δεν μπορεί να εκφράσει τον τρόπο με τον όποιο οι Ιουδαίοι μετεχειρίζονται τα νεκρά σώματα των Ελλήνων. Αξιοσημείωτον είναι ότι αποκαλεί τους Εβραίους 'μεμισημένον γένος εις όλον τον κόσμον' και κατόπιν αναφέρει ότι οι Εβραίοι δεν συνεκινούντο πρό των γυμνών κρεμασμένων Ελλήνων, αλλά τους κατεκομμάτιαζαν 'ως κρέας έν μακέλλω' (σφαγείον). Η περιγραφή είναι πραγματικά ανατριχιαστική και μπορείτε να την διαβάσετε στο 'Χιακόν Αρχείον' που έπεμελήθη ο Ιωάννης Βλαχογιάννης (τόμος 1ος, έκδ. 'Αρχείων της Νεωτέρας Ελληνικής Ιστορίας' Αθήναι 1924, σελ. 314-315).
Μέρος του κειμένου: 'Τών Εβραίων των πρό χρόνων ευρισκομένων επάνω εις τήν Χίον η μανία ήτον απερίγραπτος. Η επιθυμία ήν είχον άκούοντες και βλέποντες τάς καθ' ήμέραν σφαγάς των Χριστιανών ήτον αχόρταστος, και ηύχοντο να μην ήθελε διασωθή κανείς, όταν έβλεπον μερικούς Χριστιανούς βαλμένους εις την σκοτεινήν φυλακήν, από την οποίαν ήλπίζετο να γλυτώσουν η κατά των ενεχύρων της χώρας οργή των ούτε διά στόματος είνε δυνατόν να έκφρασθή, ούτε διά γράμματος να έξηγηθή, και μάλιστα κατά του Ίερού Μητροπολίτου ηύχοντο να τοις παραδοθή από την διοίκησιν ζωντανός, διά να τον μεταχειρισθούν καθώς ήθελον εκείνοι, ως ουχί μίαν η δύο φοραίς, αλλά καθ' ήμέραν τους άκουα να λέγουν. Η φαντασία σου λοιπόν άς κρίνη με ποίον τρόπον έμεταχειρίσθησαν τα των αθώων εκείνων νεκρά σώματα, όταν τοις έσυγχωρήθη από την διοίκησιν να τα κατεβάσουν από την άγχόνην, άλλα την ιδίαν έκείνην ήμέραν και άλλα την έρχομένην. Ούτ' εγώ ο ίδιος όπου έγινα αυτόπτης να σ' εκφρασθώ κατ' άξίαν (δεν) δύνομαι. Δεν είναι ούτε θαύμα, ούτε υπερβολή, όπως αν το φρόνησης. Διότι εάν τον ίδιον Κύριον της δόξης έσταύρωσαν, πόσον περισσοτέραν σκληρότητα έπρεπε να δείξωσιν εις τους αυτόν σεβόμενους, και μάλιστα εις ανθρώπους ενός έθνους, από το όποιον δεν άπελάμβανον παρ' ύβρεις και ονείδη πάσας τάς ημέρας, ως είναι και μεμισημένον γένος εις όλον τον κόσμον εις ανθρώπους, λέγω, κατά των οποίων πρίν συλληφθή είναι προσεκολλημένον έμφύτως το άσπονδον μίσος του. Κρίνε σύ με ποίαν σκληρότητα έτραβήχθησαν γυμνά διά να ριφθώσιν εις την θάλασαν, άμοιρα της συμπαθέστατης εις την ανθρωπότητα ταφής και των θρησκευτικών εθίμων. Ώς και οι είς τους οποίους έσώζετο όλίγη συμπάθεια Τούρκοι τα έσυμπόνεσαν, διότι οι έκ του κοινού των λαού, είς όσους δεν υπήρχε το της φύσεως συμπαθητικόν, άλλ' η κτηνώδης εκδικητική μανία, άφησαν έπί ημέρας ύστερον κρεμάμενα είς έν των εκεί πλησίον της Καινούριας βρύσεως δένδρων σώματα τινα από τα των ιδίων ενεχύρων, ενώ τα λοιπά είχον συγχωρήσει είς τους καταράτους Εβραίους να τα κατεβάσωσι και τα ρίψωσιν εις την θάλασσαν. Ουδέ ούτω δε κρεμάμενα γυμνά έκαμψαν την σκληρότητα των, επειδή ενώ παραπορεύομενοι έβλασφήμουν την θείαν πίστιν και έσατύριζον τον χριστιανισμόν δεν έλειψαν και νά τα κατακομματιάσουν ώς κρέας έν μακέλλω'.
Μόλις πριν διαβάσατε άλλην μίαν άπόδειξιν της Eβραϊκής προσφοράς στον Ελληνισμό. Οι σύγχρονοι 'Ιστορικοί' παραλείπουν να αναφέρουν ότι μαζί με τους Τούρκους έφθασαν στην Χίον Εβραίοι από την Σμύρνη και από άλλα μέρη ένοπλοι, για να συμβάλουν στο όλακαύτωμα των Χίων. Ο Μάμουκας που έζησε τα γεγονότα (ήχμαλωτίσθη και έδραπέτευσε) καταγγέλλει τους Εβραίους, το 'Χριστιανόμαχον τούτο έθνος' που με 'άσπονδον μίσος' ώρμησε στην Χίον διά να 'κουρσεύση και να λεηλατήση και νά καταστρέψη ότι δυνηθή'! (ένθ. άνωτ. σελ. 307). Μου είναι ευκολώτατο να γεμίσω τόμους με ανάλογα περιστατικά είτε ομαδικά, είτε ατομικά. Τα τελευταία είναι έντονώτερα διότι έχουν το προσωπικό στοιχείο. Δηλαδή όταν διαβάζομεν γενικά περί 'τρομερώτατων ανοσιουργιών' ή περί 'σώματος δημίων και βασανιστών' μειούται η έντύπωση λόγω του απρόσωπου. Στίς ατομικές περιπτώσεις προβάλλει το μαρτύριο σ' ολόκληρο το φοβερό του μέγεθος. Γιά να γίνω σαφέστερος αντιγράφω από το λεξικό που προανέφερα και το οποίον συστήθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων στα σχολεία: « Γρηγόριος. Επίσκοπος Κορώνης. Φιλήσυχος και μαλακός άνθρωπος, δεν ήταν οργανωμένος στη Φιλική Εταιρεία και θεωρούσε ότι δεν είχε φτάσει ο καιρός να ξεσηκωθούν oι Ελληνες κατά των τυράννων τους. Oι Τούρκοι τον κράτησαν ως όμηρο στο κάστρο της Κορώνης, που σε λίγο πολιορκήθηκε από τους Ελληνες. Μαζί του είχαν κρατήσει και τον διάκο του κι ένα παπά. Τέλος Ιουλίου δέ, του 1821, οι Εβραίοι που ήσαν στο κάστρο, άφού πρώτα τον βασάνισαν, κομμάτιασαν τον Γρηγόριο και πέταξαν κάτω από το κάστρο τα κομμάτια του, φωνάζοντας στους Ελληνες: 'Ελάτε βρέ Ρωμηοί να πάρετε κρέας από το Δεσπότη σας, να φάτε'. Την ίδια ώρα θανάτωσαν, βασανίζοντας τους, και τό διάκο και τόν παπά και τους πέταξαν κι αυτούς από το κάστρο. Oι Ελληνες μάζεψαν τους κατακρεουργημένους κληρικούς και τους έθαψαν (ένθ. άνωτ. τόμος Α', σελ. 435, λ. 'Γρηγόριος'). Τέτοια απαίσια επεισόδια υπάρχουν άφθονα. Επί Τουρκοκρατίας στη Χίο, όταν ένας Τούρκος έβλεπε έναν Έλληνα να περπατά μοναχός του, τον έβαζε να τον κουβαλήσει. Οι Χιώτες πήγαιναν στο δρόμο 'δυο δυο', ώστε αν έβλεπαν Τούρκο, ανέβαινε ο ένας στην πλάτη του άλλου για να δείξουν ότι είναι φορτωμένοι. Αυτή είναι μία εκδοχή. Υπάρχει και μία άλλη που λέει ότι το 'δυο-δυο' σχετίζεται με την παρουσία των Εβραίων στη Χίο. Δηλαδή, ότι όπου ευδοκιμούσε ένας Έλληνας της Χίου πήγαινε πακέτο με έναν Εβραίο της Χίου που τον ανταγωνιζόταν. Και αυτό το συμπέρασμα έχει πολύ μεγάλη αξία διότι τέτοια φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, πρέπει να αντιμετωπίζονται με καχυποψία, καθόσον ο Εβραίος φύσει υστερεί και αποσκοπεί στο να κλέψει τον μόχθο ή την φαεινή ιδέα του Έλληνα. Ο Έλληνας χαρακτηρίζεται από το αγαθό δαιμόνιο, εν αντιθέσει προς τον Εβραίο που μεταχειρίζεται τα δαιμόνια αποκλειστικώς για επιβλαβείς σκοπούς. Ο Έλληνας τα θέτει στην υπηρεσία του συνόλου, εν αντιθέσει προς τον Εβραίο που τα θέτει στην υπηρεσία της επίτευξης των δικών του και μόνον σκοπών.
Όλη αυτή η εισαγωγή σχετίζεται με τον σκοπό του παρόντος. Ιστορικά στοιχεία για την Χίο μπορείτε να βρείτε περισσότερο σε βιβλιογραφία, παρά στο διαδίκτυο, παρόλο που υπάρχουν ιστολόγια με αναφορές που μπορούν να αξιοποιηθούν. Η Χίος είναι ένα νησί με ιδιαίτερη σημασία. Εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί προπύργιο του δουλεμπορίου, της διακίνησης ναρκωτικών και παράνομου οπλισμού από την Τουρκία. Όλοι θα θυμάστε την υπόθεση με τους Τούρκους τρομοκράτες που είχαν συλληφθεί σε διαμέρισμα στου Γκύζη στην Αθήνα. Τότε, ανάμεσα στους 4 Τούρκους κουρδικής καταγωγής που συνελήφθησαν σε γιάφκα που διατηρούσαν στην συμβολή των οδών Γενναδίου και Κάλβου στου Γκύζη αναγνώρισαν οι τουρκικές αρχές τον αρχηγό του 'Επαναστατικού Απελευθερωτικού Λαϊκού Μετώπου' (DHKP-C), που έχει κηρυχθεί τρομοκρατική οργάνωση από την Τουρκία, τις ΗΠΑ και την ΕΕ. Ευθεία σύνδεση των 4 Τούρκων συλληφθέντων στη γιάφκα της οδού Γενναδίου με την υπόθεση μεταφοράς όπλων στη Χίο (αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο του 2013) και την έκρηξη που είχε λάβει χώρα σε διαμέρισμα στην Τριανδρία Θεσσαλονίκης (Οκτώβριος 2011) αποκάλυψε η εν εξελίξει έρευνα της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας. Επιπλέον, για έναν από τους συλληφθέντες υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις συμμετοχής του στη δολοφονία του Οζντεμίρ Σαμπαντσί, διευθυντή της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota στην Τουρκία, το 1996, από μέλη της ακροαριστερής τρομοκρατικής οργάνωσης DHKP-C.
Στις 9 Δεκεμβρίου 2011, η Χίος έπειτα από μία μοναδική σε μέγεθος αστυνομική επιχείρηση με την κωδική ονομασία 'Καταιγίδα' προχώρησε στη σύλληψη σε πρώτη φάση 35 ατόμων με την κατηγορία της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, με απώτερο στόχο τη διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών με σκοπό το κέρδος. 'Πρόκειται για μία δομημένη οργάνωση με αρχηγό, υπαρχηγό, διακινητές και μέλη', είπαν τότε οι Αστυνομικοί, που με κύριο όπλο τους τον ειδικό κοριό της ΕΥΠ, εξασφάλισαν 14.000 σελίδες απομαγνητοφωνήσεων. Η υπόθεση που συγκλόνισε τα χρονικά αφορά την εγκληματική δράση ενός κυκλώματος εμπορίας-διακίνησης ναρκωτικών στο νησί και άλλες παράνομες δραστηριότητες. Εγκέφαλος του κυκλώματος θεωρείται ένας 28χρονος, τότε, ο Ιωάννης Κουτουμάνος από την Αμερική, με το ψευδώνυμο 'Τζώνυ'. Η σχέση του με την Χίο είναι από την πλευρά της μητέρας του. Το όνομα της εγκληματικής οργάνωσης ήταν 'Locos C'. Η ιεραρχημένη δομή μίας τέτοιας οργάνωσης και οι βιαιοπραγίες με τρόπο που υποδηλώνει κάποια στοιχειώδης εκπαίδευση, οδηγεί στο συμπέρασμα πως οι κατά πλειοψηφίαν ανήλικοι, ηλικίας λίγο άνω των 15, δεν θα μπορούσαν καθοιονδήποτε τρόπο να κυριαρχήσουν, όπως ανέφερε ο διοικητής του τμήμα δίωξης ναρκωτικών κ.Γεώργιος Κεβόπουλος. Στους ανήλικους συλληφθέντες-μέλη των 'Locos C' που είχαν άμεση επικοινωνία με διακινητές από την Αθήνα, συγκαταλέγονται και παιδιά τοπικών παραγόντων της Χίου. Στην εκδίκαση της υπόθεσης πολλοί εκ των κατηγορουμένων υπέδειξαν ως πηγή των ναρκωτικών δύο άτομα, τον καταδικασθέντα Ιωάννη Κουτουμάνο, αλλά και δύο Αλβανούς με τα ονόματα Γκένι και Έντι που είχαν μετατρέψει την κεντρική πλατεία Χίου ως χώρο επίσημης διακίνησης ναρκωτικών. 'Όποιος ήθελε ναρκωτικά πήγαινε στην πλατεία, έβρισκε αυτόν τον Αλβανό και αγόραζε κάθε είδους ουσίες. Ήταν εύκολο να βρεις οτιδήποτε και αν έψαχνες', ήταν η φράση ενός από τους κατηγορουμένους που κατέδειξε την έκταση που είχε λάβει η προμήθεια ναρκωτικών στο νησί. Τα μέλη της συμμορία είχαν βρει άσυλο γύρω από τον προαύλιο χώρο του Πανεπιστημίου Αιγαίου, λόγω του ασύλου που προστατεύει όσους βρίσκονται εντός αυτού. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει και με την Κατάληψη του Πολυτεχνείου στην οδό Στουρνάρη στην Αθήνα, με την Κατάληψη της οδού Ζαϊμη στα Εξάρχεια, με την Πρυτανεία, κ.α. Ό,τι ακριβώς εξυπηρετούν οι αναρχικές καταλήψεις και στέκια, από και προς τα οποία διακινούνται με την εποπτεία Αλβανών, τεράστιες ποσότητες ναρκωτικών. Για παράδειγμα, η διασταύρωση των οδών Ιωάννου Δροσοπούλου και Λέλας Καραγιάννη, όπου βρίσκεται η παλαιότερη εν Ελλάδι κατάληψη αναρχικών, είναι κοινό μυστικό ότι είναι το spot των αφρικανών εμπόρων ναρκωτικών. Παρόλο που το τοπικό τμήμα Α.Τ. Κυψέλης βρίσκεται μερικά στενά από το σημείο, δεν διενεργεί ελέγχους στο σημείο αυτό που αποτελεί ένα 'άβατο' στην περιοχή. Στο ζήτημα αυτό θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία στο εγγύς μέλλον. Δεν θα επεκταθούμε άλλο, παρά επισημαίνοντας πως πρέπει να κατανοήσουμε ποιοί κρύβονται πίσω από αυτά τα κυκλώματα που σπέρνουν τον θάνατο στην ελληνική νεολαία. Ποιοί τους παρέχουν μία προστασία που έρχεται από πολύ ψηλά και προστατεύει όσους εξοντώνουν την ελληνική νεολαία. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 1η θέση στην κατάταξη των θανάτων από ναρκωτικές ουσίες. Ποιοί θέλουν την ελληνική νεολαία να πεθαίνει από ναρκωτικά σε ένα νησί όπως η Χίος; Ποιοί άλλοι από τους Εβραίους που θέλουν πάση θυσία την οικονομική εξόντωση των μαστιχοπαραγωγών και των άλλων παραγωγών του νησιού, οι Τούρκοι που αποτελούν όργανα (όπως πάντοτε) των Εβραίων και οι Αλβανοί που θησαυρίζουν σε συνεργασία με τους ανωτέρω. Σε ένα νησί που μαστίζεται από την υπογεννητικότητα, σε ένα νησί που οι πολίτες στις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015 έδωσαν μεγάλα ποσοστά σε Νέα Δημοκρατία και ΣΥ.ΡΙΖ.Α., σε ένα νησί που σε πείσμα κάθε λογικής λαμβάνουν χώρα εκδηλώσεις 'ελληνοτουρκικής φιλίας' υπό την αιγίδα της τοπικής αρχής, όπου οι εμπρησμοί κατά τους θερινούς μήνες από Τούρκους πράκτορες αποτελούν σχεδόν κάτι το φυσιολογικό για τους κατοίκους του νησιού, όλα αυτά μαρτυρούν πως η Χίος είναι ένα νησί που βάλεται για συγκεκριμένους λόγους, ορισμένους από τους βασικότερους παραθέσαμε ήδη. Αυτή είναι η Ελλάδα, το νεό Τουρκομπαρόκ που έλεγε από το 1996 ο κ.Μιχάλης Χαραλαμπίδης...Τελικά κάνουν καλή δουλειά η Mossad και η MIT στην Ελλάδα. Όταν ήδη από δεκαετιών κάποιοι μιλούσαν για αυτά τα πράγματα, κάποιοι φαιδροί τύποι που δεν έχουν πετάξει ούτε μπουκαλάκι νερό σε αντίπαλό τους, τους κατηγορούσαν ως γραφικούς 'ελληνόψυχους'. Οι έγκλειστοι για την υπόθεση κατηγορούν σχεδόν όλοι τους ότι οι διακινητές των ναρκωτικών στη Χίο ήταν Αλβανοί και Τούρκοι, οι οποίοι δεν συνελήφθησαν. Τουναντίον, αυτοί που συνελήφθησαν ως διακινητές, ενώ στην πραγματικότητα είχαν γίνει τα βαποράκια των ως άνω, ήταν τα μικρά ψάρια. Είναι προφανές ότι κάτι πολύ σάπιο υπάρχει στο Ελλαδιστάν...
Διαβάστε περισσότερα στους συνδέσμους:http://archive.alithia.gr/
http://archive.alithia.gr/
http://www.politischios.gr/
http://newpost.gr/post/402777/
Η εκπομπή του κ.Σταύρου Θεοδωράκη 'Πρωταγωνιστές' που προκάλεσε πολλά δυσμενή προς τον ίδιον σχόλια για την δυσφήμιση της Χίου εξαιτίας μίας τέτοιας αρνητικής προβολής λόγω των ναρκωτικών.https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
Αγοράστε και διαβάστε το εξαιρετικό βιβλίο για την 'κοινωφελής' δράση της ΜΙΤ στην Ελλάδα, του κ.Μάνου Ηλιάδη. Περισσότερα εδώ: http://infognomon.com/
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ / ΑΜΕ