Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΟΚΗΣ - ΑΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ / ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ






Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε. Το λεγόμενο 'Κίνημα' είναι ένα πτώμα που περιφέρεται σε ιστότοπους και πηγαδάκια. Δεν υπάρχει 'Κίνημα' κι όσοι επιμένουν στην αυταπάτη τους δεν κάνουν τίποτα άλλο απ' το να κουβαλούν ένα πτώμα μέσα στο στόμα τους και μία πλάνη στο θολωμένο τους μυαλό. Οι γραφικές εναλλακτικές γκρούπες προσφέρουν θλίψη και τίποτα περισσότερο και δεν προσφέρουν οργανικά σ' αυτό που ονομάζουν 'Κίνημα'. Για εμάς το 'Κίνημα' υπάρχει μονάχα στη μορφή μικρών ευέλικτων ομάδων δράσης και μοναχικούς λύκους που παλεύουν με τις δικές τους δυνάμεις, με πίστη, συνέπεια, αποφασιστικότητα και ριζοσπαστισμό για την εθνικιστική ιδέα. Όσον αφορά το ζήτημα της εθνικιστικής οργάνωσης, αυτή η απόφαση απαιτεί σθένος, καθώς ο εκάστοτε θύτης οφείλει να υποταχθεί στην ιεραρχία, την δομή και τις αποφάσεις της. Στις γκρούπες υπάρχουν θύματα κι όχι θύτες. Εμείς οραματιζόμαστε ένα Κίνημα θυτών. Οι υπόλοιποι ας μείνουν 'άγαμοι θύται'.





Δεν μπορούμε να επιβάλουμε καμία γραμμή ορθότητας, ότι όποιος δεν συμμετέχει στην δράση μίας οργάνωσης δεν μπορεί να διεξάγει αγώνα. Εμείς αδιάκοπα απ' το δικό μας μετερίζι προωθούμε την γραμμή του αγώνα. Όποιος αγωνίζεται με αυταπάρνηση, αξίζει να θεωρείται 'συναγωνιστής' μας. Δεν στρατολογούμε οπαδούς ή ακολουθητές. Υποκινούμε στην δράση. Όσο περισσότεροι κάνουν το καθήκον τους, αυτό που εμείς ορίζουμε ως καθήκον, τόσο το καλύτερο για την εθνικιστική ιδέα. Δεν ποσοτικοποιούμε τις μάζες όπως κάνουν οι άθλιοι μπολσεβίκοι. Τουναντίον, επιζητούμε την ποιοτικοποίηση των υποκειμένων που θα αποκοπούν απ' τις μάζες. Τις μάζες τις χαρίζουμε στους σπεκουλαδόρους. Αυτοί γνωρίζουν καλύτερα από εμάς πως θα τις εξαπατήσουν.




Υπό αυτή και μόνον την άποψη μπορεί να υφίσταται 'Κίνημα' στον ελλαδικό χώρο. Άλλο όμως ελλαδικός χώρος και ριζοσπαστική δράση σ' αυτόν κι άλλο 'χώρος'. Ο 'χώρος' όσων υπεραμύνονται του μαζικού 'κινήματος' δεν είναι τίποτα άλλο από έναν εφήμερο πολιτικό μικρόκοσμο που προσφέρει την ασφάλεια μίας ανέξοδης αυταπάτης ως προς το 'ανήκειν'. Εμείς δηλώνουμε Ανένταχτοι, Δεν θέλουμε ν' ανήκουμε πουθενά αλλού εκτός απ' το Έθνος μας. Ο θύτης οφείλει να ελέγχει την πορεία της ιδέας κι όχι η ιδέα ως ιστορικό απολίθωμα να τον ελέγχει. Στην πρώτη περίπτωση, ο θύτης δρα επαναστατικά, στην δεύτερη δρα ως Ιεχωβάς. Δεν περιμένουμε τον Μεσσία ή ν' ανοίξει ο ασκός του Αιόλου. Στρώνουμε το έδαφος, ώστε να περπατήσει ο Μεσσίας κι ο Αίολος ν' ανοίξει τον ασκό του. Ο Λαοκόων της μυθολογίας προειδοποίησε τους Τρώες για τον Δούρειο Ίππο. Στην 'Αινειάδα', ο Βιργίλιος θέτει τον Λαοκόοντα να λέγει: 'Equo ne credite, Teucri/ Quidquid id est, timeo Danaos et dona ferentes'. Δηλαδή: 'Μην εμπιστεύεστε το άλογο, Τρώες/ Οτιδήποτε κι αν είναι, φοβάμαι τους Έλληνες ακόμα κι όταν φέρνουν δώρα'. Απ' αυτούς τους στίχους της 'Αινειάδα' έγινε διάσημη η φράση 'Timeo Danaos et dona ferentes'. Στα ελληνικά: 'Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας'. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...






Ο 'χώρος' αυτός αποτελεί την πρόφαση για την αποφυγή ανάληψης ριζοσπαστικής δράσης. Το επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι ανήκοντες στο μόρφωμα που ονομάζουν 'χώρο' είναι η ματαιότητα της ριζοσπαστικής εθνικιστικής δράσης. Αγνοούν ή παραβλέπουν (συνειδητά ή μη) ότι η ριζοσπαστική εθνικιστική δράση είναι ο μοχλός της εξέλιξης ενός κινήματος. Αν δεν υπάρχει η ριζοσπαστική εθνικιστική δράση, το Κίνημα είναι ένα 'κίνημα' αργόσχολων που κρύβονται πίσω από τίτλους και δάφνες. Εμείς δεν θέλουμε ένα τέτοιο κίνημα. Εμείς θέλουμε ένα κίνημα μαχητών. Ένα κίνημα που κερδίζει τα πάντα με τα σπαθιά των αγωνιστών του. Δίνοντας μάχες κι όχι ακονίζοντας σπαθιά. Όσοι θέλετε ένα κίνημα τραχανάδων χειροκροτητών, μπορείτε να επιδοθείτε στην περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων σας πίσω απ' τα πλήκτρα του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Το σύστημα ποτέ δεν θα πάρει στα σοβαρά έναν γραφικό που εκσπερματώνει επανάσταση σαν λαδοπόντικας μέσα στους τέσσερις τοίχους. Η ιστορία αλλάζει μονάχα μέσα από πράξεις, μέσα από θέληση, μέσα από πείσμα, μέσα από ειλικρίνεια, μέσα από μάχες. Δεν αλλάζει ποτέ μέσα από ηλεκτρονικές επαναστάσεις. Τις ηλεκτρονικές επαναστάσεις τις κάνει το σύστημα, όποτε και με όποιους όρους το θελήσει. Τις αληθινές επαναστάσεις τις κάνουν οι αγωνιστές στο πεζοδρόμιο. Κι επειδή αναφερόμαστε στο πεζοδρόμιο, μην πάει αλλού το μυαλό σας, καθότι το συγχέετε με τις πόρνες. Όποιος δεν δρα ριζοσπαστικά για την εθνικιστική ιδέα, δεν διαφέρει απ' την εκδούλευση και το εμπόρευμα μίας πόρνης. Η πόρνη εκχωρεί το σώμα της επί χρήμασι. Συνειδητά. Όποιος δεν αγωνίζεται, εκχωρεί την ψυχή του αφιλοκερδώς κι άτιμα. Η πόρνη έχει τιμή. Μην δικαιώνετε τους διώκτες της ιδέας μέσα απ' το 'η τιμή, τιμή δεν έχει'. Αυτός που αγωνίζεται έχει τιμή. Όποιος σφετερίζεται ιδέες, αυτός δεν έχει τιμή και δεν αποκτάει ποτέ του τιμή, ακόμα κι αν περιέλθει στο επίπεδο μίας πολιτικής πόρνης. 'Τιμή είναι η εξωτερική συνείδηση. Συνείδηση είναι η εσωτερική τιμή', όπως είπε ο Σοπενχάουερ. Ο Ρόζενμπεργκ είπε το 'Η Ψυχή εστί Φυλή ορώμενη εκ των έσω', συμπληρώνοντας τον Σοπενχάουερ.






Δράστε κατά μόνας, ακόμα κι άνευ εντάξεως σε κάποιο κλειστό πυρήνα ή δομημένη οργάνωση. Μην ξεχνάτε πως αυτό που γνωρίζουν δύο, μπορεί να διαρρεύσει υπό ορισμένες συνθήκες απ' τον έναν. Ποτέ να μην λέτε τι προτίθεστε να πράξετε ή τι έχετε πράξει στο παρελθόν. Η φιλαυτία κι η κομπορρημοσύνη δεν βοήθησαν ποτέ κανέναν. Μην αφήνετε ποτέ στοιχεία που μπορούν να σας προδώσουν. Οτιδήποτε κάνετε, κάντε το μονάχα μία φορά. Οι ιδέες δεν στερεύουν. Αυτοσχεδιάστε. Κάντε τη διαφορά. Οι αρχές ακολουθούν την πεπατημένη, ότι ο 'δολοφόνος' γυρίζει πάντοτε στον τόπο του 'εγκλήματος'. Προσωπικό ημερολόγιο, σημειώσεις, προσωπικές σκέψεις ή φωτογραφίες σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ανεπίτρεπτα. Αυτά ταιριάζουν σ' όσους αρέσκονται να έχουν 'επαναστατικά' χόμπι. Η επανάσταση είναι υπόθεση ευθύνης και δεν μπορεί ν' αναλώνεται με τα υπαρξιακά τερτίπια του καθενός. Οιοσδήποτε έχει να καταθέσει κάτι, ας το πράξει μέσα απ' τον αγώνα του, όχι μέσα από οδυρμούς για την πατρίδα που χάνεται...στο διαδίκτυο...





Μην συγχέετε τις δραστηριότητες σας. Μπορείτε να αποδώσετε ωφέλιμα μονάχα σ' έναν ρόλο. Ο μαχητής οφείλει να επικεντρωθεί σε μία λειτουργία και γι' αυτό το λόγο υπάρχει καταμερισμός των λειτουργιών σε μία οργάνωση. Ο μοναχικός λύκος μπορεί να βελτιωθεί-ακόμα κι αυτός-μονάχα σ' έναν τομέα. Όταν κανείς καταπιαστεί παράλληλα με πολλές λειτουργίες, είναι βέβαιον ότι δεν θα τηρήσει την αρμόζουσα προσοχή εκεί που θα πρέπει να τηρηθεί και θα γίνουν λάθη. Στο ευρύτερο επαναστατικό κίνημα επικρατεί η εντύπωση ότι κανείς πρέπει να κάνει για τα πάντα. Καλό είναι να γνωρίζει όσο περισσότερα μπορεί για να προσφέρει όταν κι εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο για το σκοπό. Ο μαχητής δεν είναι πολυεργαλείο. Πρέπει να γνωρίζει μονάχα όσα αφορούν την αποστολή του και τίποτα παραπάνω. Τα παραπάνω επιφέρουν σύγχυση, ίντριγκες και λάθη. Φέρνουμε ως παράδειγμα τους αναρχικούς αντάρτες πόλεων. Συγχέουν την πολιτική δράση με την τρομοκρατική δραστηριότητα και τις απαλλοτριώσεις. Κατά κύριο λόγο συλλαμβάνονται επειδή δεν τηρούν τις απαιτούμενες αναλογίες και τους κανόνες αυτοπροστασίας και συνωμοτικότητας, καθώς ανοίγονται σε παράλληλους κύκλους, την στεγανότητα των οποίων δεν μπορούν να ελέγξουν. Μην επιδιώκετε την άεργη κι άνετη ζωή. Μία τέτοια ζωή είναι ανεκτή απ' το κράτος κι εν μέρει επιθυμητή, όπως στην περίπτωση των αναρχικών καταληψιών. Όσο υπήρχαν οι καταλήψεις στέγης, οι τρομοκράτες δρούσαν ανενόχλητοι. Όταν το κράτος έκλεισε κάποιες καταλήψεις, οι τρομοκράτες υποχρεώθηκαν να βγάλουν τα ματάκια τους με τα χεράκια τους. Στην αναζήτηση κρησφύγετων, προέβησαν σε απαλλοτριώσεις. Εκτέθηκαν σε μεγάλο ρίσκο και πολλοί εξ αυτών συνελήφθησαν όταν υπήρξε εμπλοκή-συμπλοκή με τα όργανα του νόμου και της τάξεως. Αυτή είναι μία κλασική περίπτωση κινηματικής αυτοχειρίας. Μην επαναλαμβάνετε τα οφθαλμοφανή λάθη των εχθρών μας.




Η καλύτερη κάλυψη των δραστηριοτήτων σας είναι η επαναστατική νομιμοφροσύνη στα πλαίσια του ισχύοντος νόμου. Νομοταγείς ως προς το καθήκον σας, νομιμόφρονες ως προς το κράτος. Η ουσία του αντάρτη έγκειται στην εξαπάτηση. Είναι γεγονός πως στα χρόνια της κρίσης, μία μικρή μερίδα Ελλήνων, ακόμα και συναγωνιστές καλών-θεωρούμε-προθέσεων, υπέπεσαν σε αδικήματα εξαιτίας της εσφαλμένης νοοτροπίας που τους καλλιέργησαν. Ποιοί την καλλιέργησαν; Πρώτοι διδάξαντες τα σκουπίδια οι πολιτικοί που πέρασαν στο λαό την νοοτροπία ότι το να κλέβεις είτε το κράτος είτε τον διπλανό δεν κοστίζει τίποτα. Με λίγο λάδωμα κι όλοι εξαγοράζονται. Είναι αυτοί που τον γέμισαν με επίπλαστες ενοχές του συρμού 'Μαζί τα φάγαμε'. Δεν είναι μαγκιά το μαχαίρι, η σιδηρογροθιά ή ο λοστός. Δεν είναι μαγκιά να κλέβει κανείς ημεδαπούς κι αλλοδαπούς για να 'χρηματοδοτήσει' τον αγώνα του. Οι μη πολιτικές ενέργειες, όπως είναι αυτές που αναφέρουμε, ζημιώνουν το κίνημα και την ιδέα μας όσο τίποτα άλλο. Εμείς σκοπεύουμε να ανεβάσουμε την ιδέα κάποια σκαλιά παραπάνω από εκεί που την άφησαν κάποιοι με αυτές τις αντιλήψεις και την έχουν οδηγήσει οι ενέργειες απερίσκεπτων τρακαδόρων. Εμείς δεν θα σας πούμε πως θα συντηρήσετε τις δραστηριότητές σας. Τον τρόπο θα τον βρείτε εσείς. Εμείς οφείλουμε από αίσθημα ευθύνης να σας τονίσουμε τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε. Οι απαλλοτριώσεις είναι για τους μπολσεβίκους, καθότι είναι μαθημένοι σ' αυτές ήδη απ' την εποχή του Λένιν. Εξάλλου, όπως είναι γνωστό, ο Λένιν 'ποτέ δεν απέρριψε τον τερρορισμό ως αξία, ούτε και μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο'. Πριν το ξέσπασμα του 1905, επέμενε στις παλαιότερες θεωρητικές απόψεις του και χαρακτήριζε κάθε τερροριστική δράση ως 'ασύμφορο μέσο αγώνα'.  Μία σειρά δεδομένων, ανάγκασε τον Λένιν να λάβει μία τελική στάση επί του όλου ζητήματος. Πρώτον, δεν μπορούσε παρά να αναγνωρίσει το γεγονός, πως οι εσέρικες κι οι αναρχικές τερροριστικές τακτικές ήταν σαφώς αποτελεσματικότερες στην αποσταθεροποίηση του καθεστώτος, σπέρνοντας το φόβο και τη σύγχυση στις αρχές. Ο Λένιν έπρεπε να παραδεχτεί τη βασιμότητα της εσέρικης άποψης, πως η τερροριστική δράση μπορούσε ν' αποδειχτεί ιδιαίτερα αποτελεσματική στη ριζοσπαστικοποίηση της αγροτιάς και του προλεταριάτου.





Δράστε υπόγεια, δίχως να υποχωρήσετε στο ελάχιστο στα πιστεύω σας. Στον κόσμο του θεάματος, όλοι καλύπτονται πίσω από προσωπεία. Στις προσωπικές-διαπροσωπικές σχέσεις, στον χώρο εργασίας τους, παντού. Υποδυθείτε κι εσείς, όπως κάνουν όλοι οι ξεπεσμένοι πρώην μικρομεσαίοι, ότι είσαστε κι εσείς ένας απ' αυτούς. Ο αόρατος εχθρός μπορεί να δεχτεί πλήγματα μονάχα από έναν άλλο αόρατο εχθρό που θα τον αναγκάσει να ξεσκεπαστεί. Τα πάντα είναι ένα στρατηγικό παιχνίδι. Μην πέφτετε θύματα μίας χρεοκοπημένης ηθικής δούλων.





Ν' απόσχετε απ' οποιεσδήποτε εκδηλώσεις επιφέρουν γνώση τρίτων της παρουσίας σας ή των προτιμήσεών σας. Οι συλλήψεις ακτιβιστών έχουν αποδείξει πως οι αρχές ξετύλιξαν το κουβάρι των δραστηριοτήτων και του δικτύου τους μέσω των γνωριμιών τους που διαφαίνονταν μέσα απ' τις κοινωνικές εκδηλώσεις που συμμετείχαν και κυρίως απ' τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αφελώς διατηρούσαν. Απαλλαγείτε ό,τι σας συνδέει με την αστυνομία της σκέψης του Μεγάλου Αδελφού. Έχετε πολλά να κερδίσετε κι ουσιαστικά τίποτα να χάσετε. Η δράση είναι ο απόηχος κι όχι το φαίνεσθαι. Ο απόηχος της δράσης είναι το στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι του εχθρού, το φαίνεσθαι το στρατηγικό μειονέκτημά της. Ο εχθρός εξοντώνει ό,τι βλέπει. Σπαταλάει δυνάμεις για ό,τι δεν βλέπει. Κάντε τη ζωή των διωκτών σας όσο δυσκολότερη γίνεται. Μην παραδίδεστε από αυτοχειρία εξαιτίας δικών σας λαθών. Η λογική της δερματοστιξίας που έχει χτυπήσει ως πανώλη τους εθνικιστές αποτελεί μία πρώτης τάξεως στοχοποίησή τους απ' το σύστημα. Οι αρχές εντόπισαν πολλάκις υπόπτους μέσα απ' τον σωματότυπο και τις δερματοστιξίες που έφεραν. Όσο πιο καθαρός, τόσο πιο καλά στα πάντα. Μην στοχοποιείστε. Στοχοποιήστε. Όσοι κάθονται στον στόχο, θα τρώνε μία ζωή βελάκια. Όσοι βγουν απ' τον στόχο, έχουν ελπίδες να πετάξουν αυτοί τα βελάκια.




Πάνω απ' όλα: Όταν κι αν αποφασίσετε να εισέλθετε στη δίνη του αγώνα, να γνωρίζετε πως η δίνη μπορεί να σας τραβήξει μέσα του. Αν είσαστε αποφασισμένοι, τολμήστε το. Αν όχι, τότε καθίστε στους καναπέδες σας. Δεν θέλουμε φυλακισμένους, διότι δεν θέλουμε μάρτυρες ειρήνης. Θέλουμε ήρωες, θέλουμε αποφασισμένους άνδρες και γυναίκες που θα πεθάνουν για την ιδέα. Αυτό σημαίνει για εμάς ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ!


ΖΗΤΩ Η ΙΔΕΑ, ΖΗΤΩ Ο ΑΓΩΝΑΣ!