Στις 19 Ιανουαρίου του 1999 προφυλακίστηκε ο 17χρονος τότε Αλβανός μαθητής Αρμπάν Περλάλα. Κατηγορήθηκε ότι εκτόξευσε βόμβα μολότοφ στη διάρκεια μαθητικού συλλαλητηρίου που διεξήχθη στο Σύνταγμα στις 15 του ίδιου μήνα. Ο Αρμπάν κατήγγειλε ότι από την στιγμή της σύλληψεώς του ξυλοκοπήθηκε από τους γουρουνομούρηδες. Μαζί του προφυλακίστηκε και ο αναρχικός αδιόριστος καθηγητής Βασίλης Ευαγγελίδης. Η συμπαράσταση στους δύο εκφράστηκε στους αθηναϊκούς τοίχους που γέμισαν αναρχικές αφίσες αλληλεγγύης στους προφυλακισμένους. Σε έντυπο υλικό της εποχής θα συναντήσετε τα ονόματα αμφότερων. Ο Αρμπάν που οι συμμαθητές του ειρωνεύονταν με το σλόγκαν 'Άρη ζητεί δικαιοσύνη', όπως άλλωστε μέχρι σήμερα συμβαίνει με τους Αλβανούς, φοιτούσε στο 46ο Λύκειο Αθηνών, Αμπελόκηπους, παραδοσιακή φασιστογειτονιά της Αθήνας που έχει γράψει δική της ιστορία μέχρι σήμερα. Ο Αρμπάν έφαγε φάπες στο τμήμα Ομονοίας, όπου τον προσήγαγαν μαζί με τον Ευαγγελίδη. Στο επόμενο διάστημα πέρασε 7 μήνες στις φυλακές του Κορυδαλλού, του Βόλου και της Αλικαρνασσού.
Στις
27.4.2011, έπειτα από 13 χρόνια, κλήθηκε, ύστερα από 7 αναβολές της
δίκης του, να παραστεί εκ νέου στο δικαστήριο, κατηγορούμενος για
'διατάραξη κοινής ειρήνης'. Πρωτοβάθμια κρίθηκε ένοχος με οριακή
πλειοψηφία. Του αναγνωρίσθηκαν τα ελαφρυντικά της μετεφηβικής ηλικίας
και της καλής συμπεριφοράς μετά την πράξη. Ισχυρίστηκε ότι είναι αθώος.
Για την οικογένεια, τους συμμαθητές και τους δασκάλους του, κρίσιμης
σημασίας ήταν να πείσουν τους δικαστές του Εφετείου, με βάση τα
αποδεικτικά στοιχεία που είχαν στη διάθεσή τους. 'Είμαι σίγουρος 100% ότι ο νεαρός που έριξε τη μολότοφ στον συνάδελφό μου ήταν ο κατηγορούμενος', κατέθεσε ο αστυνομικός Αθανάσιος Σαμουρίδης, ο οποίος τον συνέλαβε. Στη διάρκεια της πρώτης ημέρας της αποδεικτικής διαδικασίας εξετάστηκε ειδικός τεχνικός που μελέτησε όλες τις βιντεοκασέτες με τα επεισόδια, που προβλήθηκαν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, υποστήριξε στην κατάθεσή του ότι ''Δεν υπάρχει σαφές 'τόξο' που να συνδέει το χέρι του κατηγορουμένου με τη μολότοφ. Οι εικόνες από τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνουν την κατάθεση του αστυνομικού''. Στο πλευρό του Αρμπάν, εκτός από τους γονείς του, βρέθηκαν συμμαθητές και καθηγητές του, οι οποίοι πίστεψαν στην αθωότητά του και κατέβαλαν εγγύηση 2.000.000 δραχμές
που καταβλήθηκαν από την κρατικοδίαιτη ΟΛΜΕ, την συμμορία των
εκπαιδευτικών που διορίστηκαν χάρη στους κομματικούς σωλήνες του ΠΑΣΟΚ
και του ΚΚΕ. Συνεπώς, οι μαρξιστές καθηγητές στάθηκαν στο πλευρό του
Αρμπάν.
Πέρα
από το ίδιον της αλβανικής ψευτομαγκιάς που εκφράζεται σήμερα με το
σήμα της γαλοπούλας, ο Αρμπάν ακόμα δεν έσκασε από το αυγό του και δεν
ήξερε καλά-καλά τα ελληνικά, δεν είχε παραλείψει να φορέσει σκουλαρίκι
και να ξυρίσει κεφάλι, παριστάνοντας τον ράπερ σε μία εποχή που
επικρατούσε το δόγμα 'όπου Αλβανός και φασωμένο πάτωμα'. Όσοι ζήσαμε τα
χρόνια των μυθιστορηματικών αλβανοκυνηγητών σε περιοχές όλης της
Ελλάδος, γνωρίζουμε καλά πώς το έμβλημα των Αλβανών δεν είναι τυχαία η
αλβανική γαλοπούλα. Οι Αλβανοί ψευτόμαγκες είναι Κεντέρηδες πρώτης
τάξεως. Παρ' όλο την αριθμητική υπεροχή τους, ενωνόμασταν χωρίς πολλές
κουβέντες και αφήναμε στην άκρη τις όποιες νεολαιίστικες διαφορές μας
και πάντοτε το αποτέλεσμα ήταν να βλέπουμε τις πλάτες τους. Σε ανηφόρες
και βουνά τους φτάσαμε. Το ξέρουν και το ξέρουμε όσοι τα ζήσαμε από
πρώτο χέρι.
Βρισκόμαστε στο 2000. Με θετικές ψήφους 4:3 του επεβλήθη ποινή οκτώμισι χρόνια φυλάκιση με ανασταλτικό χαρακτήρα έως την εκδίκαση της εφέσεως. Σύμφωνα με τον Φώτη Κουβέλη, δικηγορικό ανδρείκελο της αριστεράς, η ποινή 'κρύβει το στοιχείο της αμφισβητήσεως', που μαζί με την γνωστή Εβραία Ιωάννα Κούρτοβικ υπερασπίστηκαν τον Αρμπάν: 'Προσωπικά με συγκίνησε απίστευτα η αξιοπρέπεια και η στωικότητα με την οποία άκουσαν την απόφαση οι γονείς του παιδιού', ανέφερε ο Κουβέλης. Τα
συριζάκια έχουν ανθρωπιστικές ευαισθησίες από παλιά, εποχή που ακόμα
ονομάζονταν 'Συνασπισμός της Αριστεράς και της Προόδου' και προσκυνούσαν
τον Τσαουσέσκου. Τον Αρμπάν είχε επισκεφτεί στα κρατητήρια η τότε
βουλευτής του 'ΣΥΝ', Στέλλα Αλφιέρη. Έντονα είχε διαμαρτυρηθεί και η
μεταναστολάγνα λεσβία Λιάνα Κανέλλη. Ο πατέρας του Αρμπάν, Ντούε, ήταν Αξιωματικός στον αλβανικό στρατό, εργαζόταν τότε ως οικοδόμος. Η μητέρα του, Ντάνε, ήταν γεωπόνος και εκείνα τα χρόνια απασχολούταν ως καθαρίστρια. Ο
Αρμπάν αντελήφθη ορθώς, παρά το νεαρό της ηλικίας του, τί σημαίνει να
πατάς πόδι σε χώμα ελληνικό: 'Αν εκείνη τη στιγμή γνώριζα ότι κάποιος
είχε ρίξει βόμβα μολότοφ σε αστυνομικό, δεν θα συνέχιζα, θα γύριζα πίσω,
γιατί είμαι ξένος πάντα θα είμαι-ξένος-και ως ξένος πρώτος εγώ θα τις
έτρωγα και πρώτος εγώ θα πλήρωνα'. Αποδεικνύοντας τον αλβανικό φανατισμό
που ενυπάρχει στον ψυχισμό κάθε Αλβανού είχε αναφέρει σε συνέντευξή του
ότι: 'Αλλά για μένα είναι τιμή να είμαι Αλβανός αφού ξέρω τι είναι αυτό που είμαι, ποιος είμαι και τα έχω καλά με τον εαυτό μου'.
Παρά την πολύχρονη ποινή στην οποία υποχρεώθηκε, ο Αρμπάν την γλίτωσε
φτηνά περνώντας ελάχιστο διάστημα στη φυλακή. Υπάρχουν φήμες ότι έκατσε
μονάχα 20 ημέρες και την έβγαλε ζάχαρη. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι έμεινε
κάποιους μήνες. Ας πιστέψουμε την δική του εκδοχή για λόγους
αντικειμενικότητος. Στην συνέντευξή του στην εφημερίδα 'Τα Νέα' ο
Αλβανός ράπερ ανέφερε: 'Έχω επηρεαστεί πολύ από την Ελλάδα. Και πολύ
περισσότερο από την ελληνική μουσική'. Ήρθε στην Ελλάδα από την Αλβανία
όταν ήταν 12 ετών, το 1994, και λίγα χρόνια αργότερα ήταν από τα βασικά
μέλη του μουσικού συγκροτήματος 'Ηνωμένα Χρώματα' που είχε στις τάξεις
του Έλληνες, Αλβανούς, Ουκρανούς και Αφρικανούς.
Έχει
γράψει τη μουσική για τη σειρά ντοκιμαντέρ του Ελληνογάλλου σκηνοθέτη
Μάρκο Γκαστίν για λογαριασμό της ΕΡΤ που έχει θεματικό άξονα τους
μετανάστες και ονομάζεται 'Μικρές Οδύσσειες' (2006). 'Ένα από τα
κομμάτια είναι διασκευή του ''Ποτέ την Κυριακή'' του Μάνου Χατζηδάκη. Το
εν λόγω ντοκιμαντέρ είναι αφιερωμένο στους μετανάστες που έχουν μόνο
την Κυριακή ελεύθερο για να ξεκουραστούν', πρόσθεσε ο ίδιος. Πρόσθέσε το
δικό του λιθαράκι στα soundtracks
των παραγωγών 'Eduart' (2006), η επιμέλεια της μουσικής συνθέσεως είναι
του Εβραίου Μίνωος Μάτσα και 'Out of Touch' (2011). Ο Αρμπάν που
γεννήθηκε στο Pukë της βόρειας Αλβανίας, έπειτα από αυτήν του την
περιπέτεια, το 2006 μετανάστευσε μόνιμα στην Σουηδία. Έχει ανοικτό
συμβόλαιο συνεργασίας με την δισκογραφική 'EMI Music Greece' του Εβραίου
Μίνωος Μάτσα, ο οποίος εξόντωσε οικονομικά, αλλά ποτέ φυσικά ηθικά, τον
Στέλιο Καζαντίδη που τραγούδησε τα βάσανα της ξεριζωμένης ελληνικής
προσφυγιάς της Μικράς Ασίας. Ο Αρμπάν Περλάλα που ήταν παράνομος
μετανάστης στην Ελλάδα και όχι 'πρόσφυγας', από ό,τι φάνηκε, κέρδισε την
καρδιά του Εβραίου Μάτσα. Από την ίδια ανώνυμη εταιρεία κυκλοφόρησε ο
προσωπικός δίσκος 'Pune Te Pastra'. 'Στην Αλβανία ήμασταν
εγκλωβισμένοι στη δική μας μουσική, δεν ακούγαμε κάτι άλλο κι έτσι οι
επιρροές από την ελληνική μουσική με βοήθησαν. Βέβαια, πηγαίνοντας
σχολείο στην Ελλάδα απέκτησα και κάποιες κακές συνήθειες. Το κλίμα σε
επηρεάζει. Αλλά είναι θετική η ανταλλαγή κουλτούρας'. Ο Αρμπάν
υποστηρίχθηκε από τους αναρχικούς λόγω 'ACAB',
όχι επειδή ήταν αναρχικός, αλλά επειδή ήταν μετανάστης και ως γνωστόν η
Αλβανία είναι μεγάλη αναρχομάνα. Αργότερα εντάχθηκε στην
πολυπολιτισμική κοινότητα του hip-hop στον κύκλο του γνωστού Έλληνα ράπερ και tattoo artist Αντρέα
Μαρνέζου που έφυγε νωρίς από την ζωή, ο οποίος στα νιάτα του υπήρξε
εθνικοσοσιαλιστής skinhead μαχητής των δρόμων, γνωστός ως 'Λεκτικός
Επεξεργαστής', στο 'Barcode Crew' (BBC Crew). Ο Αρμπάν έγινε γνωστός με το ψευδώνυμο 'G-Bani' ή 'Bani-G'. Το ραπ κομμάτι τους 'Ελλάδα-Αλβανία' αναφέρεται στην περιπέτεια του Αρμπάν.
Το κομμάτι που μυρίζει κάρβουνο βρίσκεται εδώ: https://www.youtube.com/watch? v=nMPrp0cZHxQ
Όταν
παρεχώρησε την συνέντευξη στην εφημερίδα 'Τα Νέα', ο Αρμπάν βρισκόταν
στη Σουηδία. Ο δημοσιογράφος Τάκης Καμπύλης που έχει εργαστεί στις
μεγάλες εφημερίδες ('Νέα', 'Ελεύθερος Τύπος', 'Καθημερινή', ενώ έχει
περάσει από το ραδιόφωνο του 9,84 και από το 'Ποτάμι') δεν έχασε
ευκαιρία να δείξει την μεταναστολαγνεία του μέσω διθυράμβων για τον
Αρμπάν. Ο Αρμπάν δικαιώθηκε το 2007 από το 'Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
Ανθρώπινων Δικαιωμάτων', το οποίο έκρινε κακοδικία των ελληνικών
δικαστηρίων και κατεδίκασε την Ελλάδα. 'Όπως επηρεάστηκα και εγώ από την ελληνική μουσική, πολλοί μου έχουν πάρει ιδέες, ρίμες και τίτλους κομματιών', λέει ο Αλβανός ράπερ Αρμπάν Περλάλα. Διαβάστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί τί αναφέρει αυτός ο απίστευτος Αλβανός σε συνέντευξή του: 'Τον
αδελφό μου τον λένε Ευρύαλο, τον ονόμασε ο πατέρας μου από την Ιλιάδα.
Δεν έχω συναντήσει πολλούς Έλληνες με αυτό το όνομα'. Ο
'Ερη' έγινε 'Ευρύαλος...Και ο πλέον αδαής αντιλαμβάνεται πώς
βαφτίστηκαν Έλληνες οι λαθρομετανάστες στην πατρίδα μας με τα γνωστά
αποτελέσματα. Με
αυτή την ρητορική κάποια εθνομηδενιστικά αθεϊστικά καθίκια που έχουν
μπερδέψει την αλβανική βούτσα με την ελληνική πούτσα εξαπατούν τους
αφελείς με τον μύθο περί 'Ελλήνων και Αλβανών αδελφών'.
Και
το επίσης απίστευτο βιογραφικό του, όπου εξηγεί την προέλευση του
καλλιτεχνικού ψευδώνυμού του. Η μετάφραση ωχριά μπροστά στην αγγλική
απόδοση: 'I am G-BANI. The initial G. from the word gold and Bani from
my name Arban. Gold Bani, because I have value and because the gold in
albanian we call it ar, so we have Ar-Bani, my name. 25 years old from
Albania, immigrant in Greece for more then 10 years, now living in
Sweden.Mc-ing since 1996, in Albanian, in Greek and some times in
English. I produce music, record, mix and master songs and I collaborate
with tv and radio stations, movies and festivals.I am not here for
saving the world (unfortunately I tried and failed), but for making my
life easier.I fight as much as it is possible against the prejudgment
and the racism with my rhymes and my influence. This is because I have
been victim of that ignorance and I believe that all of us have to be
fair and active as a part of the society which we live in'.
Ακονισμένη
μνήμη έχουμε και ακόμα πιο φαρμακερή γλώσσα για κάθε αντιφασίστα
αγκιτάτορα. Θα θυμηθούμε πολλά ακόμα που θα πονέσουν...κρετίνους και
πρακτοράκια της αλβανικής προπαγάνδας που διεξάγεται εδώ και πολλά
χρόνια ανώνυμα και μέσω παρακρατικών δικτύων και ιστότοπων. Ο Αρμπάν
εικονίζεται να κάνει το σήμα της αλβανικής γαλοπούλας. Έπειτα από το
σύντομο ιστορικό της προσωπικής υποθέσεώς του, υπάρχει κανείς που να
συνεχίσει να πιστεύει ότι ο εκάστοτε ταλαίπωρος Αλβανός τρέφει φιλικά
αισθήματα προς τους Έλληνες και την Ελλάδα;