Ποίος στο σύντροφον απλώνει χέρι, ωσάν να βοηθηθεί· ποίος τη σάρκα του δαγκώνει όσο που να νεκρωθεί.

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΜΙΣΟΥΜΕ





Είναι καιρός να ειπωθούν μεγάλες αλήθειες, ώστε να ξεκαθαρίσουν μια και καλή ορισμένα πράγματα τα οποία προκαλούν σκοπίμως σύγχυση στην κοινωνία και το χειρότερο όλων, μια μεγαλύτερη σύγχυση στους συναγωνιστές μας. Της σύγχυσης αυτής έπονται μύριες συγχύσεις και παρεξηγήσεις, οι οποίες οδηγούν στην κυριαρχία αισθημάτων απογοήτευσης και αποστροφής σε ό,τι αφορά τον πολιτικό λόγο αλλά και τον πολιτικό αγώνα στην όποια μορφή του.

Καταρχήν, να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχουν ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ που να είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ. Όπως δεν υπάρχουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ που να είναι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ. Οποιοσδήποτε επικαλείται και τα δύο, ας το ξανασκεφτεί καλύτερα. Τον συνταυτισμό των δύο όρων, τον κατατάσσουμε στην ευρύτερη ερμαφρόδιτη οικογένεια όρων που γέννησε ο καπιταλισμός. Παρεμφερείς έννοιες που ευτελίζουν τον υγιή εθνικισμό ως μια ιδεολογία που προέρχεται από τα κάτω κι όχι από την κάστα των αρίστων.  

 Με τις έννοιες αυτές συγκαλύπτεται η εξουσιαστική μορφή της τρομοκρατίας, στόχος της οποίας ανέκαθεν είναι η βίαιη κατάληψη της εξουσίας. Οι έννοιες αυτές γεννήθηκαν όχι για να υπηρετήσουν έναν σκοπό, το αντίθετο μάλιστα. Όπως έχει γραφτεί από αρκετούς διανοούμενους, οι έννοιες αυτές έχουν έναν κοινό σκοπό. Να αλώσουν έννοιες και νοήματα (αρχικά) και να προκαλέσουν σύγχυση και διαίρεση (τελικά). Αποτελούν τον «Δούρειο Ίππο» του εθνικισμού.  Μπορεί ο εθνικισμός να μην αρέσει στους φετιχιστές των λέξεων, ωστόσο εμπεριέχει φύσει και εννοιολογικά τον κοινωνισμό. Αντιλαμβάνεστε, ότι κάθε λεκτική υπέρβαση αυτού του όρου, αποτελεί ΥΠΕΡΒΟΛΗ και κατάχρηση, υπερβαίνει το ελληνικό μέτρο που αποτελεί το ΦΥΣΙΚΟ γνώρισμα της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας. Η Pax Judaica συσκοτίζει τις θεμελιακές έννοιες και ορισμούς, μέσω συνεχών διαιρέσεων στο εσωτερικό των ιδεολογιών. Απόδειξη αυτού και η προφητεία του περίφημου τέλους των ιδεολογιών. Οι συνεχείς διαιρέσεις αφαίρεσαν κάθε ζωτικότητα και κάθε επαναστατικότητα από τις θεμελιακές ιδεολογίες, καθιστώντας τες ανενεργές θεωρητικά και ξεπερασμένες από την κοινωνική εξέλιξη και την λαϊκή απήχηση. Συνέπεια αυτού η εγκατάλειψη της μαχητικής ανάληψης επαναστατικής δράσης από τις μάζες. Εφεξής το έργο αυτό αναλαμβάνουν οι μαχόμενες μειοψηφίες.
Ο Εθνικισμός είναι ένα αδιαίρετο όλον. Εμπεριέχει τον κοινωνισμό (ή σοσιαλισμό) και οποιαδήποτε παράφρασή του είναι σκόπιμη και προέρχεται μόνο από αντιεθνικιστικούς κύκλους. Βιωματικά μπορείτε να το διαπιστώσετε, όταν θα δείτε πολλούς από τους υπέρμαχους τέτοιων ιδεολογιών να μεταπηδούν με την ίδια ευκολία από τις τάξεις των παρερμηνευτών στις τάξεις των «καθαρών» μπολσεβίκων και αναρχικών. Ως γνωστόν, σ’ αυτούς τους χώρους η έννοια «έθνος» αποτελεί ικανή αιτία ανηλεούς ξυλοδαρμού για όποιον κάνει το μοιραίο σφάλμα να την εκφέρει έστω και στον προφορικό λόγο.
 Ο Γάλλος Διπλωμάτης Charles Maurice de Talleyrand (1754-1838), γνωστός στην Ελληνική Γραμματεία ως  «Ταλλεϋράνδος», μεταξύ άλλων σημαντικών και βαθυστόχαστων έχει πει ότι «Η τέχνη της πολιτικής είναι να προβλέπεις το αναπόφευκτο και να επισπεύδεις την εμφάνιση του».  Απ’ ότι φαίνεται, η προφητική αυτή ρήση, στις μέρες μας αντανακλάται στην πολιτική αντίληψη που θέλει τον Εθνικισμό να αποτελεί τον ιδεολογικό πυρήνα του  ανατρεπτικού κινήματος του μέλλοντος. Ο Εθνικισμός στην ριζοσπαστική έκφρασή του, αποτελεί το τέλος της Δημοκρατίας. Το πελατειακό σύστημα της Δημοκρατίας, δια των εκφραστών του, διαβλέπει την κατακρήμνισή του στα τάρταρα, επιχειρεί δε να αποσοβήσει τον πραγματικό κίνδυνο που προκύπτει εκ των πραγμάτων για το ίδιο. Μη μπορώντας να αποκλείσει μια πλειοψηφική (άρα «δημοκρατική») κοινωνική τάση που εκφράζεται μέσω του Εθνικισμού, αφήνει ορισμένες νησίδες έκφρασης ψηγμάτων εθνικιστικού λόγου, ώστε να καταλαγιάσει την κοινωνική οργή. Ό,τι αφήνουν να εκφραστεί ως πλειοψηφική τάση, αυτομάτως εξυπηρετεί μια απαράλλαχτη πολιτική σκοπιμότητα. Να αποσυμπιέζεται η κοινωνική πίεση και να μετεξελίσσεται σε επωασμό μη ριζοσπαστικών αντιλήψεων και συμπεριφορών εντός του δημοκρατικού συστήματος. 

Εθνικισμός και Δημοκρατία είναι έννοιες ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ μεταξύ τους. Θα μας ήταν κατά πολύ ευκολότερο να αραδιάσουμε τσιτάτα και ρήσεις αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων σχετικά με την πρωτόλεια αντίληψη τους περί δημοκρατίας, ωστόσο αυτό ίσως θα αποτελούσε θεωρητική υπεκφυγή από την αλήθεια του ζωντανού πολιτικού λόγου που  μπορούν να αντιληφθούν όλοι.
Θα περιγράψουμε μερικές πτυχές του τι είναι η δημοκρατία σήμερα στην πατρίδα αυτή και πως αποκαλύπτεται εννοιολογικά. Αποτελεί ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ από ιδεολογική αλλά και πρακτική σκοπιά να πιστεύουμε ότι το καθεστώς στο οποίο ζούμε είναι μια κατ’ επίφαση ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Το «κατ’ επίφαση» το δυνητικό είναι αυτό που συσκοτίζει και παρανοεί το γνήσιο του ορισμού. Ναι, αυτό που ζούμε σήμερα είναι ό,τι είναι η Δημοκρατία στην πράξη. Δεν υπάρχει εφαρμοσμένη και μη Δημοκρατία. Το άλλοθι της Δημοκρατίας είναι ότι δεν της δίνουν οι πολίτες το δικαίωμα να λειτουργήσει. ΜΕΓΑ ΨΕΥΔΟΣ. Βάσει της πλειοψηφίας, όχι μόνον λειτουργεί, τουναντίον μέσω της εξαπάτησης αυτής, της δίνεται η δυνατότητα να δημιουργεί και να νομιμοποιεί στην συνείδηση των πολλών το ανθελληνικό ΚΡΑΤΟΣ ΑΔΙΚΟΥ. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι μια φιλελεύθερη ΠΑΓΙΔΑ, ώστε οι προλετάριοι να χάνουν κάθε ΕΛΠΙΔΑ!

Δεν αποτελούν απόδειξη της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ή ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ τα κάτωθι;
Ο Υπουργός της κυβερνήσεως πέφτει από την καρέκλα του κοιμώμενος την στιγμή που έχει το λόγο εκπρόσωπος ελληνικού κόμματος που είναι εκλεγμένο από τον ελληνικό λαό. Αν αυτό δεν είναι ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΘΡΑΣΟΥΣ, τότε τι είναι;  Ο λαός τον πληρώνει κι αυτός δεν καταδέχεται καν να παραμείνει ξύπνιος στο έργο που του έχει ανατεθεί…

Ότι οι παλαιοκομματικοί μηχανισμοί χάνουν την καρέκλα της εξουσίας και καταφεύγουν στην ωμή βία εναντίον νόμιμα εκλεγμένων εκπροσώπων του λαού. Το δημοκρατικό καθεστώς ανακυκλώνεται στο εσωτερικό του. Τα πρόσωπα μετακινούνται, τα κόμματα διαλύονται και ιδρύονται εκ νέου, άλλα νεότερα αποσχισθέντα συγχωνεύονται και πάλι οι ίδιοι κυβερνούν. Ότι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι αυτή που επιτρέπει την ελευθερία κινήσεων των βουλευτών από το ένα κόμμα στο άλλο και την συνακόλουθη μετακίνηση της μιας δεξαμενής λωποδυτών από τον έναν κομματικό στρατό στον άλλο, τότε πως λέγεται αυτό, αν όχι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;  Η ισχύς βρίσκεται εκτός της δημοκρατικής νομιμότητας.

Ότι ο Πρωθυπουργός μιας χώρας παριστάνει πως δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τους κουκουλοφόρους, ενώ στις προγραμματικές δηλώσεις του απειλούσε ότι θα αποκαλύψει τα πρόσωπα των κουκουλοφόρων. Τι είναι αυτό αν όχι το τσίρκο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;
Η ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ δεν είναι σύμφυτο φαινόμενο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ; Η Δημαγωγία δεν είναι η εξαπάτηση ή η παραπλάνηση των πολιτών; ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ σημαίνει ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και αντίστροφα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ συνεπάγεται επικράτηση της ΔΗΜΑΓΩΓΙΑΣ.
Ότι μια συμμορία της νέας αριστεράς μετατρέπεται από κόμμα της τάξεως 2-3% σε κόμμα διακυβέρνησης μέσα σε μερικούς μήνες. Αυτό δεν αποδεικνύει ότι βασιλεύει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ελευθερίας μετακινήσεων από το ένα κόμμα στο άλλο;
Ότι ένα παχύσαρκο στέλεχος με ένα κομμάτι ατόφιου λίπους για εγκέφαλο σχεδόν αποδίδει ευθύνες στους Έλληνες ότι «τα φάγαμε όλοι μαζί». Αν αυτό δεν είναι απόδειξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΘΡΑΣΟΥΣ και ΕΛΛΕΕΙΝΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ, τότε τι είναι;

Ότι σε συνεχείς εγκληματικές πράξεις, όπως οι δολοφονίες αθώων Ελλήνων πολιτών από αλλοδαπούς εγκληματίες, οι 3.500 και πλέον αυτοκτονίες-έμμεσες δολοφονίες του καθεστώτος, η κλοπή ελληνικών αρχαιολογικών θησαυρών, βεβηλώσεις μνημείων Εθνικών αγωνιστών και σε άλλες αξιόποινες πράξεις κατά της δημόσιας περιουσίας και του εθνικού πλούτου ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ κατ’ εξακολούθηση άτομα του ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ και ποινικοί που συνδέονται οργανικά με αυτόν. Είναι ψέμα ότι οι «κύριοι» αυτοί ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.; Δικός σας σύντροφος, τον οποίον δεν κρίνουμε, σας ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΕ δημοσίως, επιβεβαιώνοντας ότι ο χώρος της άγριας νεολαίας απολαμβάνει της ασυλίας του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. Και το επιτρέπει αυτό η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;  Επιτρέπει την εγκληματική βία των μειοψηφιών εναντίον της πλειοψηφίας που είναι ο ελληνικός λαός; Κι όμως, αυτό είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Ότι οι Υπουργοί μιας κυβέρνησης μετέρχονται τα πλέον γελοία επιχειρήματα, κοροϊδεύοντας και βασανίζοντας σαρκαστικά έναν ολόκληρο λαό; Η διακυβέρνηση ενός κράτους εξαρτάται από το αν δεν στάλθηκε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, από το τι έγραψε ο κάθε μπάσταρδος πολιτικάντης στο Facebook ή στο Twitter; Ή από το πείσμα του κάθε Στουρνάρα ή του κάθε στούρνου διεκπεραιωτή των εσωτερικών υποθέσεων αυτού του κράτους; Τόσο χαμηλά πια έχει πέσει αυτό το πολιτικό σύστημα; Όχι, ακριβώς εκεί βρίσκεται εξ’ ορισμού. Αυτό σημαίνει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Λαϊκισμός, δημαγωγία, υποκρισία.

Σκοπός μας είναι να σπείρουμε το λυσσασμένο ζιζάνιο που θα κυριεύσει τις ψυχές σας. Η καχυποψία για τη Δημοκρατία, θα οδηγήσει στην πλήρη αμφισβήτησή της. Η συνείδηση θα γίνει ασίγαστο μίσος. Το μίσος θα γίνει πράξη. Το μίσος για τη Δημοκρατία θα μετατραπεί σε απύθμενο μίσος για τους πολιτικούς. Θέλουμε να γκρεμίσουμε συθέμελα τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, το καθεστώς των ΦΑΥΛΩΝ. H Δημοκρατία είναι μια πολιτική σαπουνόπερα. Τίποτα παραπάνω.

Το μίσος για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ απορρέει από το μίσος για την κατεστημένη πραγματικότητα. Ο κόσμος των διλημμάτων που μας θέτει η ίδια, αν θέλουμε να πορευτούμε στην κανονικότητα των σάπιων δομών που μας επιβάλει. Ο κύκλος της βίας διευρύνεται καθημερινά. Η βία του κράτους υπό το διαρκές πρόσχημα της προστασίας της Δημοκρατίας,  απλώνεται παντού.  Η αποτελεσματικότητα  σε ό,τι έχει να κάνει με την καταστολή του εξεγερμένου πλήθους ή το ξέσπασμα μιας πιθανής εξέγερσης τίθεται διαρκώς επί τάπητος στα σχέδια αναπροσαρμογής των τακτικών που ακολουθούνται στους κόλπους των κρατικών υπηρεσιών ασφαλείας.

ΣΠΕΙΡΑΜΕ ΑΝΕΜΟΥΣ ΕΞΕΓΕΡΤΙΚΟΥΣ, ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ 


ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΜΑΙΑΝΔΡΙΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ